Příspěvků: 19, poslední: 29.9.2018 18:58:5766390.Nejede nebo nestartuje
Zdravím pánové,páč vy tady víte víc jak já tak se zeptám.Nastartuju a mám zavřené sání a motor jede i po zahřátí a sání pořád zavřeno,otevřu a motorka přesta mít tah.Karbec poštelovaný podle návodu ale tak nějak nevím co stím.Ani nevím jestli jsem to napsal srozumitelně ale vy mne určitě uvedete do obrazu.Děkuji za vaše rady.
Tak pánové vidím že znáte,jjo je tam hranatý už je objednaný nový tak uvidíme...
[shrek12]
(29.9.2018 18:58:57)
No jo jenže všechny starší vylítaný na sráč, je tak jeden dobrej z deseti.
[Klouzec]
(29.9.2018 18:25:57)
ale jo, skoro všech karbošů jsou 3zadele, žádný drama
[ventil]
(29.9.2018 16:24:47)
Ty hranatý karburátory stojí za hovno z toho titulu že ta slitina asi neni moc kvalitní a rozpraskávají, navíc šoupata jsou takový slabší, kdysi jsem koupil pytel fungl karburátorů a tyhle hranatý tam taky byly, mám ho ve skůtru a bez problémů, ale byl fungl nepopraskanej prostě bez kazu, šel bych osvědčenou cestou monobloku...
[Klouzec]
(29.9.2018 14:34:49)
Tak asi jedinný ten hranatý zatím naprosto bez problémů provozuju na 354 i 5 let po její renovaci. Za ty roky jsem si několik kousků na burzách nasyslil pod ponk takže k sehnání ještě jsou.
[ventil]
(29.9.2018 14:29:37)
Jo ten hranatej tam taky může bejt. Tam by mohlo být i někde něco přicpaného kolem volnoběžných kanálů, nicméně jsem viděl pár exemplářů tohoto karbu s rozpraskaným, nebo děravým tělem.
Jak říká Klouzek, Pacco je dobrej, sice to zpracování má své mouchy, ale vzhled zakreje dekl :-)
[bartoň]
(29.9.2018 13:42:36)
Kup si karburátor pacco indickej na ten ti to bude jezdit.
[Klouzec]
(29.9.2018 11:25:43)
moto je původní, karbec nějaký mezityp, který se nepodařil, byl špatný už jako nový a byl později nahrazen, toto moto nebylo na SVOLÁVAČCE a tak tam zůstal a teď dělá peklo, je tam čtyřhranná plov. komora a nedá se na něj nic sehnat, tož se to vyřeší novým, bo základ je jezdit, že jo
[Joman 250/353]
(29.9.2018 10:54:44)
Pokud nekde prisava vzduch, urcite najdi pricinu abys to jizdou pripadne nezadrel chudou smesi.
[Standa2]
(29.9.2018 7:52:59)
jestli to mělo vyšší otáčky na volnoběch tak to 100% někde přisává
[Klouzec]
(28.9.2018 19:54:10)
proč naprd, nenapsal stejně typ, kdoví co tam má a pak je to co píšeš: "tuším" a dohady, jeho r.v. nic neznamená. Nemyslím tu knihu jen pro seřízení motorky, ale aspoň základní nastavení a osazení nejen karburace a další postupy. U jawarmaniaka je, nebo byla taky tabulka osazení. Pacco někdo chválí, někdo ne, když dáš šrot za větší šrot tak to taky líp funguje, nehaním neznám ho blíže a ani nepotřebuju.
[ventil]
(28.9.2018 18:54:55)
Dočkal je v tomhle případě k ničemu, protože seřízení této motorky se tam nedočteš. Teda pokud je to v původním stavu.Pokud ano, tak by tam měl být péráckej karbec (dá se rozložit na zvlášť plovákovku), tam je hlavní tryska tuším 102, volnoběžná je nahrazená přesným otvůrkem v tělesu karburátoru. To by mělo být 50.
Podle staré literatury se píše, že jehla na 3tí zářez, ale to platí pro karbce 2924.
Tenhle karbec je pěknej neřád (viz Klouzek), nedávno mě a kámoše jeden pěkně potrápil, až ho nahradil indický Pacco, a světe div se, ono to jede.
[bartoň]
(28.9.2018 18:07:57)
jestliže to bylo před 2 měsíci ok tak se podívej na přísun paliva, profoukni aspoň zespoda kohout a dírku ve víčku včetně očisty karburace a kontroly příruby, svíce atd. Když jehlu zvedáš tak směs obohacuješ a píšeš že nejsi v záběhu? Nejlepší by bylo, nahlédnout k panu Dočkalovi na základní seřízení a osazení karburátoru než další laborace.
[ventil]
(28.9.2018 17:27:01)
No svíčka je nová,motorka stála asi dva měsíce a před zastavenim relativně v pohodě až na vyší točky na volnoběh ale ty se podařily snížit po seštelování vzduchové trysky k volnoběhu...Jehla na třetím zářezu tu zvednu na druhý páč motor není v záběhu a má už něco málo za sebou..
[shrek12]
(28.9.2018 16:03:20)
Mě se takhle nahodile projevovala na 353 "tuningová úprava" spočívající ve větší hlavní trysce a sníženém průtoku nějakým filtrem ve víčku plovákové komory. Kupodivu v určitých otáčkách to (spolu s škrcením průměru výfukových kolen ) fungovalo a dost dlouho mi trvalo než jsem na to přišel .
[nunici]
(28.9.2018 14:47:39)
A co na to sestra svicka? Jed s otevřenou drátěnkou aspoň tak 5-10km, pak zastav, okamzite chcipni motor a zeptej se svicky.....
[El Fag]
(28.9.2018 12:49:18)
Tak ja bych zacal otázkou - jak na volnobeh?
Netesnosti priruby nebo soupatka se nejvic projevi při zavrenem soupeti, když je v sacim traktu vetsi podtlak tak se netesnosti vice projevi. Při naplno otevrenem soupeti je vliv netesnosti v sani relativne maly(pokud nejsou brutalni). Ja bych vsadil na spatne otryskovani hlavni tryskou,velmi nizko zavesenou jehlu, pricpany hlavni vzdusnik,ucpane otvory v emulzni trubici. Jak se ti zavada projevila? Vse bylo OK a najednou snizeny vykon, nebo masina dlouho stala, nebo je po nejake vyraznejsi oprave?
[El Fag]
(28.9.2018 11:16:34)
95% prohnutá příruba, zabrousit a přetěsnit potom znova seřídit
[ventil]
(28.9.2018 9:25:46)
Klasická závada, motor je nějakej původní nebo neprověřenej ? Jedeš máš zavřenou drátěnku je to dost bohatý, otevřeš ochudne to a chcípne, začal bych těsností přiruby karburátoru, simerink pod zapalováním.. Může taky bejt vyšlehanej karburátor kterej přes volný šoupě saje vzduch, pokud tam máš karbec ala pérák je to klasická závada u něj.
[Klouzec]
(27.9.2018 21:40:42)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19