Příspěvků: 11, poslední: 2.10.2018 15:06:2266391.Elektro
Teprve včera a dnes jsem se dostal k moto.
Všechny káble jsem prošel a nikde žádnej šlus.
Pro jistotu jsem zaizoloval všechny konektory žárovek v masce. Samolepicí gumou jsem přilepil i horní brýle a tím oddělil spodek spínačky s kontakty od brejlý.
Mám zaizolovaný i kontakty na parabole.
Rozpínací relé stěhuju do kastlíku - tady potřebuju poradit. Jak ho mám od izolovat od vibrací.
Napadl mne jako nejlepší molitan ale mám obavu zda to nebude na překážku chlazení regulátoru.
Nebo druhá možnost dát ho na spodní šroub regulátoru ale bude dostačující podložit ho gumovejma podložkama tl.cca 5mm ?
Uvítám každý postřeh na co bych mohl zapomenout ?
Jestli to dnes dodělám a odzkouším tak večer poreferuju jak jsem dopad.
Regl mám vně kastlíku a relé u cívky pod nádrží. Cca 10 000 km a drží, ale kiláky najíždím hodně pomalu. U kalifa regl za motorem a relé s cívkou pod nádrží.
[longr]
(2.10.2018 15:06:22)
Regla mám u všeho v kastlíku a tisíce spokojených km. Z kraje jsem si teplotu kontroloval. Hlavně při 35°C a víc, ale regl v pohodě. A relé to chce kvalitnější automobilové, vydrží víc a po cestě, přesně jak píšeš, mu dát do serie i spínač, abys to při šluslé instalaci rozpojil. Pokud dáš se středovou polohou a dvěma výstupy, lze takto mít spínač i jako trvalý (imobilizační) šlus na kostru, aby ti s tím někdo neujel s hřebíkem ve spínačce. ;-)
[Verdom]
(1.10.2018 11:36:09)
Já mám rozpínací a spínací relátka přišroubovaný přes gumovou podložku. Jestli to pomáhá v ochraně před vibracemi, těžko říct, ale zatím mi žádný relátko neumřelo.
[Ota]
(1.10.2018 8:23:06)
Já mám regulátor taky v kaslíku, na větší vejlety komplet zaskládanej nějakym bordelem a funguje to leta a nějakejch 40 000 sem na tom moh najet....
[Kuba z Neve]
(1.10.2018 8:02:33)
Já mám teda regulátor v levým kastlíku u baterky a relé pod nádrží už asi 6 let a funguje to normálně,je teda pravda že to muže mít najeto když moc tak 5000km.
[Jenda.592]
(30.9.2018 21:01:11)
Tak pánové je opraveno všem děkuji za podnětné návrhy.
Závada odstraněna ale neidentifikována.
Dnes jsem najel sice jen slabých 30km ale vše funguje tak jak má.
Pro sichr jsem přidal ještě vypínač abych nemusel tahat dráty.
Odskoušeno ve všech možných režimech až mi ji bylo líto.
100% to musel bejt nějakej šlus páč to funguje i s původním relátkem.
[Cholerix]
(30.9.2018 16:31:51)
Relátko mi pravě v masce umřelo.Teť to mám všechno v kastlíku u baterky pěkně učesaný a dávat to jinam to bych musel znovu předělávat elektriku.
[Cholerix]
(30.9.2018 12:52:10)
Pravě regulátor jsem měl obyćejně zastlaný v nářaďovém kastlíku, relé dej někde do jeho rohu nebo až do masky jak mají asi někteří. Se zapojením teď nevím, už si to nepamatuju, použil jsem běžné schema a i tady někdo měl. Viděl jsem i variantu vše u cívky nad hlavama jak píše monty ale humpolácky chycené plastovýma páskama, fuj.
[ventil]
(30.9.2018 11:00:04)
Ventil : To už mě napadlo taky
Ale tam už mám plno potřebnejch krámů.
S regulátorem problém není ten funguje naprosto bez problémů. Potíž by mohla bejt s relátkem (vlhkost+bordel zvenku ).
Prozatím jsem ho dal v molitanu do kastlíku mám připravenou verzi na pružnou gumu na šroub regulátoru.
Od Grošáka mám nový relé, zapojení podle čísel je mi jasný ale u modrýho drátu váhám.
Vím že má jít na 87 ale na relátku je i 87a takže kam ho dát 87 nebo 87a - nerad bych něco ddokurvil. Relé je FRC2C DC12V
[Cholerix]
(30.9.2018 10:46:29)
regulátor zvenku, relé pod nádrž vedle cívky(elektroniky) VAPE
[monty]
(30.9.2018 10:36:19)
po mém zjištění, že se mi regulátory v kastlících dost hřejí a budeme to mít zase každý jinak, jsem je hodil preventivně na kastlíky z venku pod sedlo a relé chytl přes gumovou podložku na regulátor, ničemu to nezavazí a slouží to tak cca 5 let.
[ventil]
(30.9.2018 9:46:53)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19