Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 4, poslední: 15.10.2018 12:32:4966424.Informace
Ahoj, chtěl bych se zeptat, koupil jsem Jawu 250/559 1969, je v super stavu, majitel je sběratel, sám motorky dává do kupy. Respektive si je přestavuje pro sebe, takže motorově by mělo být vše OK.
Každopádně se mi zdá, že při ubrání plynu "cuká" hlavně tedy, když je zařazený 1. rychlostní stupeň. To je cukání nejsilnější. Cukání na vyšších rychlostních stupních je také znát. Je to normální nebo by to mohl být nějaký problém. Děkuji za odpověď.
Ještě to může bývat příliš vytahaným řetězem. Po výměně se často stane, že si zakrátko sedne a chce trochu dopnout. [longr] (15.10.2018 12:32:49)
Ako píše JAD. Je chudobná zmes na voľnobehu. Presne tak mi cukala 350-ka. Obohatil som zmes na voľnobeh a cukanie prestalo. Ja som mal slabú pružinku na skrutke bohatosti zmesi. Vibráciami motora sa mi zvykla povoliť, čím sa zmes ochudobňovala (rozštelovala). Pomohla výmena pružinky na skrutku bohatosti. [MV] (14.10.2018 22:06:13)
Může to být i tím, že není vymezená vůle rozety v zadním kole. Když zkusíš pootočit rozetou nasazenou v kole, nemělo by to jít. Měl bys hned začít přemáhat odpor toho gumového mezikusu. Pokud tam más vůli, stači každé rameno podložit 2mm páskem gumy. Aby to šlo do bubnu natěsno jako u moderní mašiny... [grošák_to_položil] (14.10.2018 20:56:04)
Seřídit bohatost směsi na volnoběh. [Jad] (13.10.2018 22:19:06)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.11.2024 21:20:19