Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 7, poslední: 19.11.2018 14:02:4366490.Informace
Zdarr,
jsem tu kapku novej, tak ke mně buďte prosim shovívaví... Nevim totiž, jak sundat náhon tacho u 634 z víka spojky. Poradíte mi?
Vim, že víte, jak to vypadá, ale fotky zde:
https://cdn1.imggmi.com/uploads/2018/11/13/7dbb1394bcbd9c8a5fa52a11caefb0ea-full.jpg
https://cdn1.imggmi.com/uploads/2018/11/13/93d8da32eadc425bc25fb9a707e3376c-full.jpg
Dík :) [Kretén Martin] (19.11.2018 14:02:43)
Když se ten pojišťovací šroubek vyšroubuje, tak by ten náhon měl jít normálně snadno rukou vyndat. Pokud to tam máš nějaký zarezlý či zapečený, tak budeš muset použít hrubou sílu... [Ota] (19.11.2018 12:48:17)
Lanko jsem fakt vyrval, chtělo to nahřát letlampou... Ale ten druhej náhon, co je k němu ten šroubek(červik) taky nejde lehce vyndat... Taky musim hrubou silou?
A ještě jeden začátečnickej dotaz: matice krku řízení je nějakej vořech 42, nebo mám neoriginální?
[Kretén Martin] (19.11.2018 11:17:23)
Jo, jo, je to náhon otáčkoměru. Náhon tachometru jde do motoru zespoda a je zajištěněj červíkem. každopádně pokud se to lanko takhle vytáhlo z bowdenu, je po smrti, a budeš muset koupit novej náhon. [Ota] (14.11.2018 7:55:00)
neni to náhodou náhon otáčkoměru? [Kuba z Neve] (13.11.2018 18:22:44)
Ok zkusim... bál sem se za to víc vzít - tahal jsem za bowden a akorát jsem natáh "perko". Šak si myslim, že to je na čtyřhranu a neni v tom záludnost...
Pravda je, že vody v převodovce bylo dost, takže přirezlý to bude asi fest.. :(
Tak díky moc za odpověď.
[Kretén Martin] (13.11.2018 14:37:20)
lanko v nahone más prihrdzavené, je na 4-hrane,,, to treba iba silou vytiahnúť.. pri ťahaní ho uchop za tu prvú kovovú časť na lanku.

a samotný prevod vytiahneš po vytiahnutí segerky, ktorá je medzi naliatkami na víku spojky, v tej medzere
[Velorex] (13.11.2018 14:30:48)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13