Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 28.11.2018 12:21:5766523.Veteráni
Poradil by někdo nějaké triky, jak oměřit rovnost krku, tzn pod jakým úhlem má být řízení u Pařízka? A popřípadě jak srovnat?

Pařízek byl bourán na přední kolo čelně. Vidlice jsou dost ohlé, tedy předpokládám i ohnutí krku, mohu se mýlit? Jelikož se ke mě dostal rozebraný, nemohl jsem to nijak oměřit. Je časté, že se neohnou jen šavle ale i krk?
Správné lepidlo na ložiska Loctite by to mělo udržet, a to i na hranatých 350, viz... http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=64980 [Peterson] (28.11.2018 12:21:57)
Me2T: jak píše longr - zalepit a nebo tvrdochrom či laserový návarek do vymačkaného uložení a obrobení na původní velikost - materiál je tam zdeformovaný (načatý) a nalisováním misky s větším průměrem bych předpokládal, že se to bude jen zhoršovat. [JZ] (28.11.2018 11:25:05)
Cín by držet mohl, ale na větších moto by se to rázy mohlo možná vymačkat. Lepidla jsou kalitní a nějaký ten typ Loctite 6xx apod., který je uzpůsoben pro namáhané spoje (i vibrace a rázy), by to měl udržet. Sám jsem hleděl, co ta potvora vydrží. Strojařsky nejlepší by asi bylo to natvrdochromovat. [longr] (28.11.2018 10:45:37)
Poradil by mi někdo konkrétní lepidlo, které to udrží a po nahřátí bude demontovatelné? Co tu volnou misku třeba pozinkovat nebo pochromovat? Nebo pocinovat? [Me2T] (28.11.2018 9:21:13)
V mládí jsem několikrát havaroval na pincku, jednou jsem měl kolo až v hlavě a válci motoru a vždy byli ohnuté jen šavle, je to tenká trubička. Někdy se ještě ohnou brýle ve spodní části. [HonzaBK] (28.11.2018 8:10:01)
Rám na Pincku pá stejnej jekl jako rám na 500 OHC. Silnější než na Kejvačce! To jen tak neuhne. [monty] (27.11.2018 22:11:37)
Právě proto jsou na všech pionýrech vidlice tak "pofiderní". Při naprosté většině bouraček poberou deformační energii a zbytek rámu zůstane dobrý. [Pajka] (27.11.2018 22:06:56)
Aj ja som to na jawe 550 zalepil.Demontovať to už isto nebudem,takže ma to netrápi.Ale sú lepidlá demontovatelné po nahriatí. [miník] (27.11.2018 21:57:04)
Když to jednou zalepíš, jak to pak demontuješ? Co takhle potvrdochromovat misku nebo nějak udělat vložku, ale jak? [Me2T] (27.11.2018 21:44:57)
Volné misky řízení v rámu 634 jsem zalepil pevnostním lepidlem na kovové spoje s vůlí do 0,5mm. Koupil jsem tehdy komplet nový uložení, myslel jsem, že to pomůže, bylo to ale stejný. Tak jsem to zalepil a ani se to nehne. [Jirka] (27.11.2018 21:35:47)
Když už se to tu řeší, nevíte jak pořešit volné misky v krku řízení? [Me2T] (27.11.2018 21:17:01)
Krk nemusí být ohlý,možná to pobraly jen vidle.Ty jsou z bláta. [petr] (27.11.2018 16:10:49)
Třeba u kývačky se často ohne i rám, stejně tak rámy 634-640. Takže počítám, že i u pařeza se to může hnout. Já jsem jeden kývačkový rám rovnal pomocí autogenu, hydraulického heveru a těžké palice. [longr] (27.11.2018 14:49:54)
J555 měl 62°, lze předpokládat stejnou hodnotu i pro J550. [Venca_n] (27.11.2018 14:34:42)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13