Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 35, poslední: 9.12.2018 23:19:3366538.Veteráni
Dobrý den prosím o radu jak je možné že jsou stupačky na Jawa 350 634 r.v. 1977umístěné víc vzadu než by mělo být, když chci nakopnout motocykl musím vždy stupačku zvednout.Cena tohoto motocyklu 40000kč a v motoru něco hrozně mlátí vypadá to na pravý přední válec ojnice klika .Teče olej z motoru na zadní kolo, které nebrzdí protože je asi zaolejované nedrží volnoběh, někdy vyskočí 3. Bezkontaktní zapalování.A není zapojena kontrolka dobíjení asi úmyslně. Pravděpodobně to asi nebude dobíje.Děkuji
V roce 1997 jsem koupil 634 za 11500 a bylo to celkem dost peněz, chtěl jsem raději panelku 350, který byly za čtvrtinu... Dnes by to dle statistiky odpovídalo těm 30000. Moje 634 byla ale v původním stavu, pěkný chromy, nepočítám-li tradičně zvednuté výfuky. Pak cena šla dolů, běžné byly ceny kolem 7 tisíc, teď už jen směrem nahoru. Cena 634 se sajdkárou v originálním vzhledu (stavu) nyní? Neuvěřitelné... [pračlověk] (9.12.2018 23:19:33)
Dolin, špatně čte :-) [Pavel Čechmánek] (9.12.2018 20:13:21)
Jen teda nevím jestli dá někdo 6000 za jeté VAPE, když je funglovka za necelých 5800,- přímo od výrobce (https://eshop.vape.cz/z1673-souprava-zapalovani-sz13-2). To samé výfuky, pokud to teda není Buyak. Ty tvarově nepřesné šajsy co stojí 2500 až 3300 jsou úplně mimo - http://www.baco-automoto.cz/image/cache/data/Jawa-350/vyfuk-koleno/IMG_5726-1000x800.JPG
Ale držím palce!
[Dolin] (7.12.2018 14:52:26)
Pavel Čechmánek: Tak sem dej fotky, ať vidíme, co jsi koupil a kolik dá práce uvést to do originálního stavu, jestli to teda rovnou nechceš jen rozebrat na náhradní díly, jak píšeš. [Ota] (7.12.2018 13:09:09)
Oprava ceny koupeno za 30000kč :-) [Pavel Čechmánek] (7.12.2018 12:44:38)
Tak a je to doma. Všem moc děkuji za komentaře. Klouzec - škoda že jste to neposlal dřive ten odkaz. Ta je moc pěkna.
Koupeno za 3000kc plus ev.plus přepis. Stk byla delana 9.2017 tak tu mě udajně prodlouží na uřadě. Jinak Vape tam opravdu je :-) tj. 5000kč vyfuky a kolena jsou nove tj 6000kč zbytek dilu tak 5000kč a papiry se prodavaji kolem 15000kč tak si myslim, že když to prodam na dily, vrati se to.
[Pavel Čechmánek] (7.12.2018 12:43:47)
Potvrzuju slova Jada. Pokud jsou na motorce takovýhle špeky, lze očekávat, že budou všude. Kdysi dávno jsem koupil velmi výhodně v nucené dražbě 639, vzhledově sice hezkou, ale nepojízdnou. Po dovezení domů a pokusu o zprovoznění se ukázalo, že je to na komplet GO celýho stroje. Předchozí majitel byl zřejmě opravář zemědělských strojů... Motor zadřenej (origo nultý výbrus - písty s tolerancí C ve válcích s tolerancí A, takže to nemohlo dopadnout jinak), pod hlavama 2 - 3 těsnění, skřípnutý mezi hlavu a válec a ohnutý. Pod válci pro jistotu žádný těsnění, takže motor celej poblitej od oleje. Zespodu v bloku motoru pod primárem vyvrtaná záhadná díra, zaslepená vratovým šroubem (ten jsem tam nakonec nechal - není to vidět a při pokusu o vyvaření by se mohl karter zkroutit - díra byla blízko dělící roviny se spojkovým víkem). Jedna hlava měla strženej závit na svíčku, takže svíčka ani nešla vymontovat. V háji bylo ložisko pod spojkovým košem. Motor se ani nedal nastartovat. Při rozebírání podvozku se ukázaly další špeky, jako byly ohnutý ty plocháče na konci kyvky (což se mi podařilo víceméně srovnat) a šavle přední vidlice na funkční ploše poškrábaný od hasáku, takže musely jít do tvrdochromu. Díky tomu, že mě tehdy motorka přišla na 4 tisíce i s dokladama a všechny montážní práce jsem si dělal sám, se to vyplatilo. Jinak by to byla hrozná kasička na peníze... [Ota] (7.12.2018 10:12:17)
To je motor, výfuky kdovíjak zbastlené... A když se o to majitel takhle "hezky" staral, dá se očekávat, že zbytek motorky na tom bude stejně. Ono se to nasčítá - spotřebák jako brzdy, lanka, řetězovka, čep kyvky, třeba budeš chtít nově pochromovat blatníky, nebo boky nádrže apod. A je to za dalších 30 tisíc jako nic. Výhoda je to zapalování Vape. [Jad] (6.12.2018 23:36:34)
Vyprdni se na to a kup něco jinýho, tohle neni asi moc dobrá koupě, motor v háji a za 30... podívej tady máš pěknou za 38 https://motorky.bazos.cz/inzerat/97934939/jawa-634.php [Klouzec] (6.12.2018 23:20:16)
No asi to budu muset vyzkoušet zda jinde mě ten motor přepíšou.Ale nevěřím tomu. Všem jde o penize. [Pavel Čechmánek] (6.12.2018 22:29:09)
Šel bych jinam, kde tolik neprudí. Podívají se, že už tam motor byl a dobrý. Vždyť má objem stejný. Neřeknu, kdyby třeba někdo měl z 250 udělanou 350 a chtěl by tam zas 250, ale dva "stejné" motory? [longr] (6.12.2018 22:11:41)
Ano Řeší se čísla na typu motoru -3,-4 v tom techničáku je napsáno změna motoru. Dneska jsem byl na úřadě tam mě bylo řečeno, že budu muset zase zažádat Jawu o vyjádření, zda mohu motor 633-4 dat na motorku i když už tam pred tím ten motor byl. Přijde mi to pěkná kravina a dobrý Kocourkov tady u nás. Bylo to tam a teď to chci dát zpět a zase musím žádat o povolení o schválení :-( [Pavel Čechmánek] (6.12.2018 14:23:35)
Pokud je to rok 1977, zkus si o ty motorce nejdriv neco zjistit. Podivat se na stitek, starej TP, atd, nez budes shanet motor 633-4. v roce 1977 uz se mohly objevit motory 634 s poloautomatem, kterej bych ti urcite doporucil spis nez motor typu 633. [Krizoň IV.] (6.12.2018 14:09:41)
Jak říká Klouzec - dovnitř není vidět a s takovou můžeš kupovat motory na bazošu donekonečna, než narazíš na opravdu dobrý. Repase ve vlastní režii je jediná jistota. Podle toho co píšeš, počítej s tím, ze koupě samotné motorky vyjde levněji, než z ní udělat hezký a spolehlivý stroj. [Jad] (6.12.2018 12:09:00)
Motor nikdo řešit nebude, myslíte že budou řešit pomlčka 3 nebo 4.. [Klouzec] (6.12.2018 11:45:35)
Nemá cenu dávat 7 tisíc za kdovíjakej motor, lepší zrepasovat ten co tam je. [Klouzec] (6.12.2018 11:44:51)
Zavařit zlomené žebro válce stojí cca 200 + -, vyvařit kartery a podobně jde také. Jennajít někoho kdo umí.
A nejde jen přehodit při generálce kartery 633-4 namísto Tvých 633-3? A jen přeházet při generálce pajšl. Teď si nedokážu uvědomit,..nevím jak sou vývody otáčkoměru, spojky a tak,..ale obecně pajšl pasuje komplet.
[Dolin] (6.12.2018 11:44:42)
Jinak zatim jsem to nekoupil, ale dneska pro to asi pojedu. V papírech je rok výroby 1977 je tam změna typu motoru původně tam byl 633-4 nyní tam je změna na 633-3 motor v motorce má zlomené žebro levého válce vyštíplý kus spodniho uchyceni pro motoru proto Počítám že koupím nový motor někde na bazaru za 7000kc mám nabídku 633-4 takže bych musel zase provést změnu motoru typu A nevím zda budu muset psát do Jawy když už tam původně byl ten motor. Zadní kolo na celkem velkou vůli tento motocykl pán je ochoten prodat za 30.000 Kč To si myslím že už je dobrá nabídka i když rok výroby 77 nesedi a motor je tam ze staršího typu takže jde vidět že papíry taky nebudou originální k tomuto motocyklu. Přední stupačky jsou umístěné vzadu kvůli výfuku.
Tak snad neprohloupím vyjde mě to tedy na 40.000 i s jinym motorem který je pry v super stavu. Moc Vám všem děkuji za komentáře a za rady.
[Pavel Čechmánek] (6.12.2018 11:34:56)
Ale teď abych nekecal...možná to tenkrát stálo 6 tisíc? Fakt už si nejsem vůbec jistý, po těch letech:-) [Jad] (5.12.2018 22:59:30)
Pavel Čechmánek: Nevím odkud jsi. Ale pokud nemáš možnost pustit se do generálky motoru sám, ve Strakonicích tyhle věci dělá pan Herda (teda doufám, že ještě pořád jo). Stačí motor vyndat z rámu a dovézt ho tam, nemusíš nic rozebírat. Těch 10 tisíc za to ale bude minimum, spíš počítej víc. Měl jsem u něj takhle na opravě motor 634 cca. před 10 lety a už tehdy to bylo myslím za 9 tisíc (klika, výbrusy, z převodovky taky něco + práce). [Jad] (5.12.2018 22:53:40)
Takovej neexistuje.. Repase motoru 634 bude stát +- 10 tisíc [Klouzec] (5.12.2018 22:09:58)
Nevíte jaká je cena dobrého motorů 350/633-?4 bez repase. [Pavel Čechmánek] (5.12.2018 21:46:18)
V téhle situaci až tak nemá smysl hledat místo úniku oleje. Kvůli opravě převodovky stejně přijde motor kompletně rozebrat a při skládání by mělo být samozřejmostí, dát mimo jiné všechna gufera a těsnění nová. [Jad] (5.12.2018 18:35:49)
Nemusí nutně kapat mezi karterama ale může to jít z vývodovýho kola převodovky, to je hřídel na kterou se strká řetězový kolečko, tam je takový těsnění - oprava 50kč [Klouzec] (5.12.2018 17:11:28)
Moc vám všem děkuji za informaci ještě k tomu přednímu pravému válci Myslel jsem tím, že rachot jde zepředu z pravého válce. Chápu lidi, že jsou někteří co se chytají prkotin a slovíčkaří. Jinak jak teče,kape z motoru olej mezi kartery tak za jízdy to stříká na zadní kolo. Děkuji všem za komentáře. [Pavel Čechmánek] (5.12.2018 16:53:40)
No jo je. Dnes je to jedna z posledních možností mít "staré" ČSSR moto, dokonce 350ccm s notama za cenu 35-45000. Kývačka 354/360/361 je za tu cenu bez not, s notama + 25000 a sa Sportka a Calif to je už asi úplně kolem kila..Pérák 350 s notama....ehm.
Toš tak no.
[Dolin] (5.12.2018 14:49:11)
Dolin: jo doba sje zlá, 634 sou v kurzu. To už vyjde levnějc koupit RDčko :D [Kuba z Neve] (5.12.2018 11:57:58)
Tak teď nezbývá než popřát šťastnou ruku při výběru opraváře. Aby Ti to někdo nezmrsil. Cena 40 je dnes asi standart za moto s notama. Prostě začni "jawit" [Dolin] (5.12.2018 7:14:28)
Ty stupačky jsou vzadu kvůli zvednutým výfukům a sklápěcí stupačka to umožňuje vůbec nakopnout. Kámoš to tak měl taky, když stroj koupil, nechal to tak, protože se mu tam aspoň vešla jeho obrovská bota. [Jirka] (4.12.2018 20:26:42)
Stupačky si nějak nedovedu představit jak vůbec máš. Dej foto. Na FB nejsem. Mám dojem že stupačkaje s osou motoru jedna díra,....ale nejsem si jistý.
Mlácení v motoru. Sundat hlavu, válec a pak zkusit rukama jestli to bude jen třeba vyběhaný píst,...
Olej z motoru nazadní kolo. Si moc nedovedu představit. Ale pokud to teče hodně tak asi ano. Klasika zkontrolovat olej kolem osy řetězu pohonu zadního kola (i když ten by měl držet pak částečně v krytu řetězu) a jinak přetěsnit motor (pokud bude klepat tak ho stejně budeš půlit). Vyskočení trojky.....půlit motor a vymezit vůli, případně nové,..kolečko, vidličku. Dobíjení s VAPE by neměl být problém. Pokud kouzelník nepřestříhl při montáži dráty. To už sem také viděl.
[Dolin] (4.12.2018 20:08:18)
Nechte ho ! Prostě koupil sráč stane se..
Zkrátka ta motorka chce servis u někoho kdo tomu rozumí.
[Klouzec] (4.12.2018 19:52:21)
Líbí se mi ten pravý přední válec, rád bych viděl pravý zadní...jinak všichni nějak začínáme [nunici] (4.12.2018 19:35:17)
To je tak, když musí mít dnes Jawu každý druhy, který tomu navíc vůbec nerozumí. Dneska už je bohuzel zvykem nechat do sebe ladovat informace na fóru, než vzít dilensky manuál a uspinot si v dílně ruce. [elevator] (4.12.2018 19:19:17)
Videl som foto na fb tie stupačky sú na mieste kde sa inak dava držiak pre sajdku ak sa pozries pod motor uvidiš kde majú byť našrubované inak predný blatník je naopak a čo sa týka motora nutna GO [Yuri] (4.12.2018 18:09:50)
To co tady popisuješ vypadá na kompletní repas motoru. K těm stupačkám nevím. Asi by to chtělo fotku. Znalci jistě poznají. Dobíjení bych řešil až po opravě. [lahvac] (4.12.2018 17:58:38)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13