Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Karburator jawa 559 [DD](10.12.2018 10:18:23)
Příspěvků: 12, poslední: 12.12.2018 12:07:0766549.Nejede nebo nestartuje
Zdravím. Oživuju moto 250/559. Karburátor se sytičem,lanko sytiče je zapojeno, ale nejde ovládat,protože v řídítku mi chybí ta příruba na 2 lanka. Pojede to na tenhle karburátor, když tam dám víčko s cupákem, nebo bude lepší tam dát rovnou jiný bez sytiče? Případně tedy jaký? Díky
Já jsem ovládání sytiče vyřešil originálním bowdenem a páčkou na předstih z Dněpra, funguje to naprosto bez problémů [tommy] (12.12.2018 12:07:07)
Za mě teda zachovat sytič, nějakej cupovák je proti tomu předpotopní vynález uplně k ničemu. Ale je potřeba pro pohodlné ovládání nejen pajšl s páčkou na rukojeť, ale i řidítka s delší drážkou pro krutiruk. [rikša] (11.12.2018 21:01:01)
Sytič můžeš ovládat i bez páčky na řídítkách. Stačí do stavěcího šroubu, kterým se seřizuje vůle lanka sytiče udělat svislou drážku. Místo lanka se udělá táhlo z drátu. Táhlo ohneš do pravého úhlu tak, aby po mírném nadzdvihnutí šlo pootočit mimo drážku. Po startu táhlo zase natočíš proti výřezu a vratná pružina sytič uzavře. Měl jsem to tak na 592. [Knoxville] (10.12.2018 22:03:37)
Díky za tipy. Je to jak píše Longr. Kryt mam nepoškozený a nechci ho rozhodně vrtat. Když tam dám víčko s cupákem a cupuju, tak benzín nevytíká z pod víčka jako normálně, ale vytíká z té části, kde je šoupě sytiče. Když necupuju, tak to neteče. Asi tam dám jiný karbec a otryskuju ho dle návodu. Díky. [DD] (10.12.2018 21:17:16)
Dělá se ta rukojeť v replice? Taky musím jezdit bez krytu, protože mi chybí a ničit kryt nechci :-( [cPetan] (10.12.2018 21:13:27)
tazatel podle mne neřeší, jestli něco ničit nebo ne a odpor či neodpor k sytiči. Potřebuje jen vědět, jestli se povozí se stávajícím karbecem bez ovládání sytiče, než sežene ten bazmek do řidítek. A to se povozí. Kdyby chtěl, může si někam dát páčku z něčeho jiného. Ale přijde mi, že tím cupákem se to vyřeší nejsnáz a kryt karbecu pak nasadí až potom, pokud tedy nemá kryt s dírkou. [longr] (10.12.2018 16:23:22)
vlastně jo i 353 má cupák, takže zničit! [ventil] (10.12.2018 15:44:03)
ano, na co zničit další kryt, tedy pokud už není. Jinak přes všeobecný odpor k sytiči mě funguje dobře start dle pokynů v manuálu a tlučení do plováku. Ano vím jsem některým k smíchu, ale preferuji původní stav. [ventil] (10.12.2018 15:21:36)
ventil: přisávání ze sytiče (tj. obohacení směsi) právě nahrazuješ zvýšením hladiny v plovákovce... Akorát to má jednu nevýhodu: pro cupák musí být díra v krytu karburátoru... [JZ] (10.12.2018 15:03:57)
Pokud je sytič v pořádku (v zavřeném stavu nepropouští benzin), tak pojede a bude snad i spolehlivější než sytičový. Pokud bych měnil karbec, tak bych dal s 26mm difuzorem, HT a VT stejné jako pro sytičovou - tak to mám a Yezdi... [JZ] (10.12.2018 14:53:13)
při startu za studena by měl asi přisávat, startování se sytičovým karburátorem má svůj rituál. Dej tam rovnou jiný třeba z 353, ať se netrápíš, než (a jestli) seženeš krutiruk s ovládáním sytiče. Tabulku karburátorů najdeš u jawarmaniaka. [ventil] (10.12.2018 14:53:12)
Pojede, důležité je, aby sytič byl zavřený a nepřisával. Natočit to s cupákem v pohodě půjde. [longr] (10.12.2018 12:31:48)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13