Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Babetta - kartery [k2j89](30.12.2018 9:54:01)
Příspěvků: 15, poslední: 3.1.2019 19:30:0666591.všechno ostatní
Mám na vás dotaz, je zapotřebí mít u babetty spárované kartery nebo to je jedno? Měl jsme ve spojce olej a myslel jsem že to je guferama, po rozdělání jsem zjistil, že karter je popraskaný jako smalt na umyvadle, foto u mě v datech. Tak jsem se rozhodl tento karter vyměnit a ptám se jestli stačí vyměnit jen levou část nebo musí být spárované.
Druhý dotaz se týká toho, jak vyndat držák výfuku z kyvky, jestli je na to nějaký postup, zkoušel jsem ho vysunout a nejde ven.
Díky za odpovědi.
Vidíš a jistej ,,firešnek,, mě za to jebal jaký radím kraviny. [Klouzec] (3.1.2019 19:30:06)
Klouzec: nemusel jsem nahřívat, šlo to normálně stáhnout pomocí šroubu :-) [k2j89] (3.1.2019 12:32:19)
Byl jsem pokárán odborníkem že jsem poradil hloupě tak to jdu napravit :D

Magneto pokud budeš ohřívat a budeš ho chtít zachovat tak neohřívat moc ! Jak se prý ohřeje na 150st tak se odmagnetuje.
Ale když už všecko strháš a neni východisko tak ho můžeš ohřát na víc stejně je pak na vyhození a dáš nové.

Jestli je tam org závit m8 tak pomalu natočit namazaný šroub s očištěným závitem a s citem dotahovat a mělo by seskočit.
[Klouzec] (3.1.2019 0:23:40)
Super chlapi, díky moc za rady [k2j89] (31.12.2018 8:15:54)
k2j89: jestli jsou kartery spárovaný poznáš jednoduše, u 210 budou vyražený na pravý půlce karteru pod zapalováním raznicí slabě dvě čísla a na levý půlce karteru nahoře další dvě čísla (obě ražby jsou viditelný z pravé strany)
u 207my jsou čísla pod zapalováním a v místě pod řetězovým kolečkem
[ondrak] (31.12.2018 1:22:49)
m8 a nejvá to strhaný takže se to převrtá na m10 přímo na stroji a lepší je to ohřát pak to jde samo [Klouzec] (30.12.2018 19:59:18)
Rotor zapaľovania stiahneš tak, že tam našrobuješ väčší šrób. Už neviem aký, ale v rotore je ďalší závit na tento účel.. Držiak s cievkami vytiahneš von, držia ich iba dva šróby. [Milos634] (30.12.2018 18:58:43)
A k tomu ještě jeden poddotaz, nedaří se mi sundat zapalování, povolil jsem střední šroub a ty dva po stranách, je na to potřeba nějaký stahovák? [k2j89] (30.12.2018 18:18:35)
Takže jedině vylisovat a zase nalisovat kyvku? [k2j89] (30.12.2018 18:08:32)
Monty: koupil jsem oba bloky, ale ani tak nevím, jestli jsou spárované
Klouzec: chci vyměnit nejen gufero, ale i O kroužky
Daveho: no chtěl jsem tam narvat zase gumy, nic lepšího mě nenapadlo
[k2j89] (30.12.2018 18:04:39)
Tady taky jde o to že lidi vyměněj simering za 20,-kčs a myslej si že to vydrží zase 20 let, ale je potřeba zkontrolovat jestli hřídel v místě styku s břitem neni ojetá nebo poškozená, pak je potřeba vyměnit i ten díl, stejně to ve většině případů sere přes o-kroužek, který je tam potřeba dát dvá. [Klouzec] (30.12.2018 14:38:27)
Takhle popraskaný to má většina 210.Olej ve spojce je skoro vlastnost 210tek než závada.dávej méně oleje do převodovky než ukáže měrka-šroub,gufera vždy nová a mě pomáhalo léčit spojky kalafunou rozpuštěnou v lihu.A hodně štěstí s tou kyvkou-tyhle gumy jsou nejdebilnější částí babety,budeš tam něco soustružit(silon) a nebo zkusíš znovu narvat ty gumy? [daveho] (30.12.2018 12:08:37)
Tieto "praskliny" sú kozmetické vady z odlievania. Keby bol naozaj takto popraskaný, tak by sa ti asi rozpadol. Olej ti tečie cez gufero [Milos634] (30.12.2018 12:06:07)
Jak píše Monty, ty praskliny jsou pravděpodobně jen kosmetické vady odlitku. Mnohem pravděpodobnější je že ti teče gufero, nebo ti prolíná olej okolo šroubu. [PB] (30.12.2018 11:54:03)
Jsou ty praskliny fakt durch,aby tudy prolínal olej? Připadá mně to jako normální povrchový vady odlitku, který má každej druhej .
A další dotaz - kde se dá koupit lichej jeden blok motoru?
[monty] (30.12.2018 11:34:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.4.2024 10:36:34