Příspěvků: 21, poslední: 16.1.2019 11:15:3666620.Tuning a přestavby
Ahoj, chtěl bych se zeptat, čím nahradit originální přední tlumiče na 559, aby začalo fungovat tlumení. Slyšel jsem že fungujou 640, ČZ cross ,krátké' ,kolíky' nebo z MZ. Myslel jsem si, že originál není tak zlý, ale přestože mám vycentrovaný kolo, dobrý pružiny i pouzdra, poslední verzi vnitřků, olej OK, tak mám brutálně oskákanou přední gumu a co mě dorazilo, byla jízda domů ze šestidenní se zablokovanejma tlumičema, kdy jsem na jízdních vlastnostech nepoznal rozdíl...
Jad: mám vyzkoušené jen ty čínské, co teď dává Jawa minimálně na svoje 350 a ty fungují super. Daly několik polonin na Ukrajině. A zatímco ty originál jawácké začaly už na 2. polonině téct (a to byly po výměně gufer a celkové repasi) a začaly jít občas na dorazy, jak z nich tekl olej. Tak ty čínské fungují super doteď.
[Bakoun]
(16.1.2019 11:15:36)
Když už je tu debata o tlumičích, máte někdo vyzkoušené na nějaké Jawě ty přední vidle z MZ, co nabízí fungl nové např. SESA? Já si nejsem z toho jeho popisu 100% jistý, co všechno je konkrétně potřeba vyměnit a upravit... Ale pochopil jsem, že by měly být ještě lepší, než z 640:-)
[Jad]
(14.1.2019 10:50:47)
Děkuju všem za vysvětlení, pilu tedy beru jako normální věc a jedinou vyzkoušenou cestou jsou vidle z 638, která má ještě buben.
[grošák]
(10.1.2019 21:18:20)
Taky si typnu, že to nebude jen tlumičema. Měl jsem stejnou pilu na předku 362, vyměnil jsem gumu, ta stará tam byla 20let a nejezdil jsem vždycky jenom po letišti :)) Neřešil bych to takovým brutálním zásahem jako je napasování jiných tlumičů, ale každého věc.
[chlup]
(10.1.2019 13:59:09)
Měl jsem TKC80 na R1150GS, a taky pila.
[Jardaaa]
(10.1.2019 12:39:05)
Ideální je použít brejle z kejvačky, panelkový jsou lisovaný, ty kejvačkový sou pevnější. trubky maj o 1 mm větší průměr, takže je potřeba projet díry na větší průměr, to samý horní brejle.Pod ně ještě přijde vymezovací kroužek.
Sim: nejsem si jistej,ale ty vidle ze 125 maj jiný pružiny.
[Kuba z Neve]
(10.1.2019 10:02:15)
Nemaj vidle 638 taky tlustsi trubku nez 559/634? O 2 mm, jestli se nepletu...?
[Peterson]
(10.1.2019 9:59:08)
Sim: Brejle na panelce maji nahore kuzel ktery chyti trubku, brejle na 638 jsou hlinkovy, a kuzel nemaji. Tipuju ze je treba z hornich brejli kuzel odbrousit.
[Krizoň IV.]
(10.1.2019 9:36:43)
Kubo, v cem spociva ta uprava panelkovejch brejli? Ne ze by to bylo nejak akutni, ale uz dost dlouho spekuluju, jestli nahradit komplet predni vidle na Yawaze, bo tecou kvuli vyrezlym dulkum.
A pokud tam bez nejakyho vetsiho nasili jdou dat osmickovy, moh bych zkusit kanibalizovat zatim stale jeste nezprovoznenou Dakarku...
[Sim]
(10.1.2019 9:31:02)
Je to spôsobené brzdením. Pri pneu, ktoré majú priečne drážky. Jednotlivé špunty pneu sa pri brzdení naklápajú, a opotrebúvajú šikmo. Pekne je to vidieť na pneu mitas h-01. Heidenau k36 s tým problém nemá, pretože má jeden súvislý pruh (špunt) po celom obvode pneu.
[Velorex]
(10.1.2019 8:12:45)
grošák: TKC80 se mi na předním kole sjíždí do pily i na 639 s vidlema po repasi, takže to vidlema nebude. To vysvětlení s tím bržděním mi přijde logický.
[Ota]
(10.1.2019 7:28:52)
Kuba z Neve:naopak je to krásná,stará a orezlá motorka.Kéž bych jich takto "opatinovaných" potkával více.Tu samou úchylku mám u rezatých jízdních kol a bohužel i u aut :)
[daveho]
(10.1.2019 1:00:32)
Ale kam už to všude dojelo, že :D
Já to možná celý překopu a dám tam masku z Califa (když jí seženu).
Stejně je to celý na kaši jak jsem na podzim potkal srnku.
[grošák]
(9.1.2019 23:40:04)
já tam mám ty vlnovce protože mám trubky bez tvrdochromu a dost by trpěly. Navíc krásou ten stroj celkově neoplývá :D
[Kuba z Neve]
(9.1.2019 23:25:41)
deyva: mám tam Conti TKC80 - špunty co se s nima dá valit i po silnici.
Kuba z Neve: mě tu Tvou úpravu taky doporučovali, asi je to nejlepší a zároveň nejlevnější co tam jde dát. Jen se mi ty vlnovce moc nelíbí.
[grošák]
(9.1.2019 23:16:04)
Tak jestli tam máš fakt špunty, tak je to asi normální... Protože třeba na mojí Hondě XL350R, což je starý slabý kovaný enduro jsem taky měnil přední gumu, která vypadala, jako kotouč od cirgule :) U špuntu je to normální, že je po čase guma zubatá.
[deyva]
(9.1.2019 22:11:55)
my jezdíme už leta ty tlumiče z 638 a nemůžem si to vynachválit. Enduro z toho nikdy nebude, ale je to asi to nejlepší a nejjednodušší jak to vylepšit. Když bys jel nějakej extrem a vychcaly gufera, tak je vyměníš od spodu za hodinu. Jednoduchou úpravou brejlí to dostaneš do stávající masky a jelikož mám sportku, tak blatník z 638 na 19 kole nevypadá vůbec divně. Problém s oskákanou gumou sem neměl. https://img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2013-07/698682.jpg?522981
[Kuba z Neve]
(9.1.2019 22:09:37)
Jo myslím na běhounu, z bočního pohledu ty drapáky vypadají jako pila. Ale že by to bylo normální?
[grošák]
(9.1.2019 21:23:25)
Oskákaný myslíš "pilu" na bocích pneu? Protože ta mi zarazila i u Japonce, kde jsou tlumiče po repasu, tak jsem o tom zkoušel něco hledat a narazil jsem na názor, že je to způsobené tím, že přední kolo jen brzdí, ale nikdy nezabírá, že na to trpí i auta se zadním náhonem. Šel jsem se tedy podívat na auto a taky předek do pily, stejně tak hasičská Liazka i Tatra
[cPetan]
(9.1.2019 20:41:17)
Jo tu už jsem mu okukoval na fotkách na rajčeti. Přijde mi to dole docela tlustý... ale když bych to stříknul stříbrnou, tak by to nemuselo být zlý.
Děkuju za nabídku.
[grošák]
(9.1.2019 20:40:21)
nechám ti za málo nový z 640,a nasadit to tam není problém, dělal to třeba KUBA
[monty]
(9.1.2019 19:48:30)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13