Příspěvků: 21, poslední: 22.1.2019 16:36:3066628.Veteráni
Ahoj,myslim ze se to tu uz resilo, ale zaboha to nemuzu najit. Kdo dela kejvackovy kolena a rybiny v nerezovym provedeni? Pokud vim, Hadravek ma jen chromovy.
No s tou dobovostí...dost živě si vzpomínám když jsem na ČZ už měl kapotu, ale ne nosiče. Přijel jsem na nějaký závody veteránů. Všude 3pr..kývaček, péráků a kritiků co se dohadovali že na tenhle rok tohle nepatří, tohle že je bastl....pak došli k mojí ČZ a všichni kývali hlavama a ptali se jestli to fakt je ta policejní maska... :-) Takže tak nějak :-)
[Garfield]
(22.1.2019 16:36:30)
A proč to raději nenechals okuličkovat? Je to původní receptura.. Než pískování 100% lepší
[jawarmaniak]
(21.1.2019 16:17:54)
sádlo s rounem používám a šrámy přiznávám, jen u motoru 354 jsem to musel lehce oprášit pískem páč byl už moc rozbitý a dovařovaný. Páni renovátoři si zavedli gule jako standard renovací, fuj.
[ventil]
(18.1.2019 15:51:22)
Kulelesk taky rád nemám. Já nechávám přírodno, s tím, že to ošmrdlám a opucuju většinou jen "lidským sádlem". Vypadá to nejlíp. Ale pravdou je, že pokud něco jiného, tak dobře vypadá chemické čištění a okuličkování/balotina. Leštění (ani pískování) se mi nelíbí.
[longr]
(18.1.2019 15:19:15)
longr: jo prdím, za mě nerozumím módnímu motorovému gulelesku, ať si to každý dělá po svém.
[ventil]
(18.1.2019 13:40:14)
Na řešení renovace se vyprdněte :) Kdo chce renovaci do origa, najde si někoho, kdo to udělá nebo si to udělá sám. Puntičkáři rýpalové budou vždycky hledat a hledat, dokud něco nenajdou. Kdo by chtěl restaurovanou mašinu, bude muset použít jiné technologie. Ať si to každý dělá, jak se mu to líbí. Jsou někdy věci, co jsou na palici a dokážou mě udivit a překvapit, ale já to nekupuju, tak co :) Sám jsem nedělal ani jednu renovaci v pravém slova smyslu. Spíš repasi, opravu nebo tak nějak bych to hodnotil. Na řeči zvysoka ... protože já jsem se svýma mašinama spokojený a remcat budu jen tehdy, kdy někdo cíleně klame.
[longr]
(18.1.2019 10:43:04)
ninici: já jen, že paušálně renovace tady vždy hodíte do jednoho plytle, nepotřebuju si ani na motorku dávat smyšlený dobový pololesk, šrámy i na leštěnkách taky přibývají. Zachovat 100% původnost na vraku co vytáhnu z kurníku? Zadařilo se mi jen jednou koupit kývačku ve stavu, kdy mohla ihned na stk, jinak se bavím jen vraky. A taky vím co renovace stojí nejen financí, času a vlasů (mám je, ale už hodně do běla) pokud má mít trochu úroveň. O nějakých chybách vím, dlouho je rozdýchávám a pivních keců jsem slyšel ...
[ventil]
(17.1.2019 15:27:46)
a jedna technická poznámka - myslím že většina lidí nepozná co na kterou motorku patří,prostě TO koupili protože se jim TO líbí...a že koupili pérákopanelku nebo ještě líp pérákokývačkopanelku je jim šumák, my co tomu maliko rozumíme se divíme jak to dostali na značky a zatvrzelí veteránisti si rvou vlasy (ted mi došlo proč většina veteránistů co znám žádné vlasy nemá)
[nunici]
(17.1.2019 14:09:41)
Ono nejde o "neoblíbené leštěnky" ,ale některé motorky v takovém lesku ani nevyjely z fabriky...když už bys trval na dobově original vzhledu...
Jen říkám - každý ať jezdí na tom co se mu líbí
P.S. Kdyby někdo sháněl dobový vzduch mám asi 15 litrů
Rád se podívám na pěkně zrenovovanou motorku,zvlášť když vím co to dá práce...
[nunici]
(17.1.2019 14:03:07)
monty: byl jsem zde několikrát upozorněn, že zdejší nejsou nakloněni veteránům, já se snažím dodržovat vzhled k patřičnému r.v., ale na dobovém vzduchu netrvám.
Na běžné jízdy mám ohrkané patinovky, na neděli všemi odborníky ty neoblíbené leštěnky na véčkách, které vstaly z popela.
[ventil]
(17.1.2019 13:16:48)
I na půllitra se dělaly podomácku výfuky z nerezi a i na srazu je minimálně jeden kolega má. Jejich výroba byla zajímavá :) každopádně mně by se líbily, ale v mém případě už na to stejně kašlu. Na třípade mám turky rybiny a kupodivu chrom krom sváru nijak neslez ani po vaření rozervaného švu dole. Stačí mastnota a nereznou. Leštěnka to není, tak co. Ame však víme, my holt někdy mlsáme a vymýšlíme, co by kde by :)
[longr]
(15.1.2019 19:41:30)
monty - svoje stroje neberu jako echt veterány a dokonce vím že mám pár věcí z jiných ročníků a ne dobový originál.Ale mám je pro každodenní ježdění a jde mi o minimalizaci údžby .Pokud mám volit mezi vzhledem,původností a funkčností volím funkčnost.Potkal jsem loni na benzince vyglancované péráky, dali jsme řč - a to co oni najezdí za celý rok mám za 3 dny.A jen než se od baráku dostanu do civilizace,mám v létě šedivou patinu...
[nunici]
(15.1.2019 18:12:14)
Nikdo nic? Jeste si matne vybavuju, ze se melo jednat o kombinaci dvou vyrobcu - jeden dela kolena, druhy tlumice...
monty > mi to nevhovny neprijde - veteranista nejsem, ja mam rad stroje na jezdeni a ne do obyvaku. Na rafky zatim prdim (predni je slusnej a zadni neni moc videt), ale cim dal tim vic me mrzi, ze vejfuky jsou olezly. Kdyz to prestetkuju stribrenkou, do pulroka to vypada zase stejne. A pokud na tom od jara do podzima litam do prace, fakt to posledni, co chci resit, je otirat po jizde vejfuky a nejak se o to starat - takze do novych chromu se mi taky moc nechce.
Original to neni, ale to na tehle motorce neni skoro nic - mam ji postavenou pro radost. A za dulezity povazuju, ze zmeny jsou reseny vratnym zpusobem.
[Sim]
(15.1.2019 18:04:49)
A nepřipadne vám to na VETERÁNY trošku nevhodný? Stejně jako nerez šrouby nebo ráfky?
[monty]
(15.1.2019 17:15:03)
Pokud by bylo víc zájemců a šikovný výrobce,přidal bych se .Sice s renovací 352 uvažuju v dlouhodobějším časovém horizontu,ale co je doma to se počítá, trávu to nežere...a jednoho krásného dne je použiju
[nunici]
(15.1.2019 13:06:52)
Odpadlo by i leštění vrstev a chromu, dovoz a odvoz z galvanovny a kocouři či psi by mohli na výfuky chcát ostošest. Ale stejně by to bylo dražší. Kdo by to pak koupil? Pár fajnšmekrů (včetně mě teda :D )
[longr]
(15.1.2019 11:54:25)
svářeč by byl jenom rád, vždyť jak krásně se vaří nerez oproti černé potvoře.
Nebuble, nepění...nádhera, a pak dostane ve finále ještě víc než za výfuky z černého plechu.
[Mira76]
(13.1.2019 17:06:50)
Ale ta cena by šla podle mě při výrobě více kusů srazit cca na stejnou co chromový.
Nejdražší byl svářeč, který si nakonec řekl o několika násobnou cenu než jsme se domluvili.
Samozřejmě jsme si ti museli udělat příruby výfuků se závitem atd.
Bylo to dost lítání.
[AK]
(13.1.2019 12:05:19)
Výfuky celkově vyšly asi o 1tis na páru dráž.
Kolena nevím, to šlo mimo mě.
[AK]
(13.1.2019 11:51:36)
a cena takových výfuků???
[Mira76]
(13.1.2019 11:01:26)
O tom, že by někdo dělal přímo nerezový výfuky a kolena nevím.
Ale ještě starý pan Hadrávek ohýbal kámošovi kolena na velouše z nerezy. Jen si musel pak doma vyrobit příruby a navařit si je.
Dělal nám taky doutníky na 353. resp. dodali jsme mu hlubokotažné nerez plechy. Udělal nám 6 výlisků. A doma jsme to pak tigem svařily. Vnitřky jsme nechali normálně z ocely.
[AK]
(13.1.2019 0:51:30)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13