Příspěvků: 6, poslední: 16.1.2019 10:36:3166634.Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
Po instalaci nového klikového hřídele a pístu do motoru vespa 150 motor šíleně vibruje kolem cca 4000 otáček..
Rotor s větrákem i kompletní spojka uložená přímo na klice již pomocí pomocného čepu vyváženy leč s nulovým efektem.
Na radu Montyho se mám dále zaměřit na vyvážení klikx dohromady s ojnicí a pístem...
CO tedy pro takové měření nastudovat a postupovat ??
Poradí někdo z místních motorových guru ?
Jen pro informaci píst s čepen 2 výbrus 195 g, 4 výbrus co je tam teď 204 g a jiný kovaný píst 4 výbrus 212 g... ani jeden není originál, všechno nová výroba...
Díky za rady.
Je to repliková klikovka i pístní sada od sip scootershop.de , v motoru už taky nebyla původní klika ani píst takže se nemám od čeho odpíchnout.
K této myšlence mě dovedl totožný problém dalšího vlastníka vespy kdy náhradou orig. Kliky a pístní sady za tyto samé od němců má stejný výsledek.. jedná se ovšem o motor 180 rally.. já řeším 150 GS
[malejmisa]
(16.1.2019 10:36:31)
A co je na tom kompletu klikovky, ojnice a pístu u vespy neoriginálního? Tohle vyvažování už je hotovo z fabriky. Má to cenu, jenom u tuningu. Penál tam měl převrtávku na 290ccm. Tudíž větší a těžší píst.
[ED250]
(16.1.2019 9:47:43)
Jin: Kdyz nevyvazenou klikovku polozis na dve vodorovny pravitka, tak se ti sama ustali v nejaky pozici a z ni se nehne. Typicky to bude pozice kde je ojnicni cep i s ojnici nahore. Je to protoze v setrvakach pobliz ojnicniho cepu mas odlehcovaci diry a diky tomu je ta pulka klikovky "lehci"
Ty potrebujes zmerit kolik vahy je potreba pridat na ojnici, tak aby obe pulky klikovky byly "stejne tezky"
[Krizoň IV.]
(16.1.2019 9:12:50)
To video jsem viděl už několikrát, ale nějak jsem nepobral to vážení na pravítkách. Můžete to někdo přiblížit?
[Jin]
(16.1.2019 8:29:06)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13