Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
VAPE 12v [Jawan](8.2.2019 18:40:57)
Příspěvků: 9, poslední: 9.2.2019 10:14:3666688.Elektro
Ahoj,koupil jsem si před dávnym časem vape na svou 353,ale nedavno se mi povedl pořídit motor 354. CHtěl bych se zeptat,jestli můžu použít tu samou sado,nebo je v tom nějakej rozdíl? Jak Vy,co jste upgradovali na 12V,pořizovali jste novej klakson,nebo to ten rozdíl utáhne a neodkouří? Díky
Dík. Když jsemkupoval VAPE měl jsem všechno v 6V...jenže doba se mění [nunici] (9.2.2019 10:14:36)
stator a regulátor. [monty] (9.2.2019 9:33:09)
Přidám se s blbým dotazem pokud bych chtěl v rámci sjednocení voltáže předělad 6V VAPE na 12 co je nutné vyměnit ? [nunici] (9.2.2019 9:03:11)
Klakson 6V nejen že na 12V troubí konečně pořádně, ale také na to Vape troubí i bez baterky i se zaplým světlem. Takže pro předělávku na 12V stačí vyměnit jen žárovky. Baterka není potřeba pokud nemáš blinkry. [Deadman] (8.2.2019 23:48:48)
Klakson 6V při 12 V Vape má teprve ten správnej zvuk, mám to na všech. Přesně z tohoto důvodu kupuju jen 2 vývodové Vape, které lze používat i na jednoválce. [chlup] (8.2.2019 23:34:06)
Pokud na něj nebudeš troubit jak někde na svatbě půl hodiny v kuse (řečnický obrat, neber mne za slovo), bez problému to na normální silniční troubení těch 12V vydrží. Aspoň to bude slyšet. [ladis] (8.2.2019 21:41:58)
jak říká KUBA [monty] (8.2.2019 20:46:59)
Já teda nevim, ale rotor s jednim hrbem sem eště neviděl....
stačí vyměnit cívku za dvouvývodovou a jedeš.
klakson stačí 6V.
[Kuba z Neve] (8.2.2019 19:30:00)
Minimálně bys musel koupit jiner rotor (má dva hrby místo jednoho) a zapalovací cívku (dva vývody) [Klouzec] (8.2.2019 19:11:54)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,078 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.4.2024 15:36:38