Příspěvků: 14, poslední: 25.2.2019 8:45:3566721.Tuning a přestavby
Zdravim, chcem sa spýtať, keby som chcel na panelke 250 namiesto 16 kolies 18, aká úprava by bola potrebná. Ďakujem vopred za odpovede.
K tuhosti pružin: Mě se osvědčilo jezdit spíše s tužšími pružinami. Mám zatím v provozu jen hranatý potvory, kde je předpětí pružin seřiditelné takovým otočným bazmekem, ale používám standardně pro jízdu sólo i ve dvou to tužší nastavení.
[Ota]
(25.2.2019 8:45:35)
Díky chlapi, idem si robiť GO celej moto takže tak dám tu kyvku zo športky a uvidím čo to bude robiť 😄 vďaka všetkým za rady
[jawak2626]
(24.2.2019 20:01:20)
když mi už vypadly pojistky z první drážky dám je do druhý a taky někoho svezu, tak bych tuhost starých nepoměřil.
[ventil]
(24.2.2019 18:45:46)
Už jsem se setkal s různými tuhostmi starých pružin. Na jedné mašině jezdím i sólo na druhé drážce. Na druhé mašině zase klidně svezu někoho i s tlumiči na první drážce.
[longr]
(24.2.2019 17:59:06)
Doporučuji dát delší kyvku. Sice je to dost sraní a musí se rozmontovat půlka motorky, ale ta úprava za to stojí. Pochopitelně pak prodloužit i zadní blatník. Měl jsem jednu dobu delší kyvku a 16" kola jezdilo se mi na tom lépe. Pak jsem namontoval 18" kola a to bylo hned jiný kafe. Nakonec jsem vyměnil ocelové ráfky za hliníkové a je to jako jiná motorka, jsem z toho i po těch letech stále nadšený (i když to byla cenová raketa jak svině, nelituju ani koruny). Za mě bych doporučil rovnou přestavit to na tu sportku. Když bude technická, tak vrátit 16" kola nikdo nic nepozná, taky jsem to tak udělal, než jsem to zlegalizoval. Ať někdo hodí zkušenosti, jak to jezdí s krátkou kyvkou a 18" kolama, zajímalo by me to. Ale zatim se tu vždy došlo k závěru, že delší kývka je krok k lepšímu (sportka, tramp..)
[Vomi]
(24.2.2019 12:13:19)
skoro každá kývačka či panelka má za ty roky unavené pružiny a praských jsem jich pár taky viděl, po repasi tlumiče dávám vždy nové a rozdíl to je.
[ventil]
(24.2.2019 10:23:02)
Na první, ale s ženou máme dohromady max 150kg
[Petan69]
(24.2.2019 9:53:31)
Přesně tak... Máš tlumiče na druhé drážce nebo stále na první?
[00]
(23.2.2019 19:41:59)
tak si kup nový pružiny a můžeš jezdit ten motokros ve dvou i na jawě
[ventil]
(23.2.2019 17:55:22)
Chlapi, a je to v pohodě i při propružení zadních tlumičů? Mě se kolikrát stane, když vymetu nějakou díru, že ve dvou škrtám o blatník s originálními koly, natož pokud bude kolo o další 3cm větší.
[Petan69]
(23.2.2019 16:04:33)
Přední kolo v pohodě, mimo TK mám 19 " a do blatníku v pohodě. Zadní kolo má podle mě taky místa dost jen bude problém se stojanem - a ano problém na STK. Před TK sundávám nosiče,přídavná světla a podobné serepetičky
[nunici]
(23.2.2019 11:43:38)
18" kola stačí jen namontovat , vejdou se dopředu i dozadu ,a nemusíte nic měnit na motorce. Ještě možná stojan. Ale guma musí být maximálně 3,00-18.
Potom se vejde do původních blatníků i zadní vidlice.
Větší se už nevejde, pak musíte dát dlouhou zadní vidlici, kryt řetezu ze Sportky, a zadní blatník aspon podložit. Do předního blatníku se vejde i 19" kolo bez uprav.
[monty]
(23.2.2019 11:42:24)
Ale i zadní blatník je jiný na sportku nebo na califa, mohlo by ti zadní kolo při propružení drhnout. Jo a pak kryt řetězu bude krátký.
[Petan69]
(23.2.2019 11:37:33)
Nejspíš přední blatník nebude tak hluboký, kyvka bude krátká a největší problém budeš mít na technický.
[Petan69]
(23.2.2019 11:33:56)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (7), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13