Příspěvků: 7, poslední: 27.2.2019 16:13:2166733.Veteráni
Když skládáte ty naše stroje, jaké používáte šrouby? V jaké povrchové úpravě? Na e-shopech se nabízejí šrouby nerezové a zinkované. Po černěných šroubech jakoby se slehla v dnešní době zem. Pri rozebírání několika strojů byly ve většině případů šrouby zrzavé. Pochybuji o tom, že by se z nich kadmiování nebo zinkování uplně ztratilo. Začínám skládat Péráka a do nerezu určitě NÉ. Jaký na to máte názor, není to dobový tuning?
Nevím jak se starší příspěvek dá vytáhnout na povrch... Mám tedy otázku.
Jaké jsou šrouby na stupačkách u Péráka? Nevejde se mi tam matka M8 na 14 klíč. Má tam být na 12 klíč?
Oprava + omluva :-) - spletlo mě Céčko které teď dělám a tam je to jinak. To vystředění pružiny JE jako doraz tedy popřípadě ten puk by šel - já tam mám černý silon.
[skvarek]
(27.2.2019 16:13:21)
Pokud by jsi měl ty matky na 12 klíč tak ten šroub můžeš dát opačně a už by to mělo jít. Ta guma (popřípadě) nemusí být zas až tak tvrdá a neslouží jako doraz ale středí pružinu aby byla uprostřed a nechodila do stran - ať se daří
[skvarek]
(27.2.2019 15:59:08)
Asi ten šroub ufrezuju a bude mám už ho vytoceny. Ty válečky taky jsem to vyčet, že jsou z gumy, bych asi udělal z puku, guma by na to měla být dost tvrdá. Petan69
[Petan69]
(26.2.2019 19:00:08)
V té době už se používaly matice M8 na 12 klíč. Třeba OHC je má na kolenu sání. Klidně mohly být i na péráku u stupaček.
[ED250]
(26.2.2019 12:15:13)
Ano v katalogu je co jsi psal a to ještě byly hlavy na 14 klíč - tak že ještě větší a je to malováno že hlava šroubu je u rámu a závit míří ven. U tohoto mne napadají jen dvě možnosti - a to buď použít šroub M7 (na to stažení by měl být dostačující) a nebo u té 8ky u jedné plošky zbrousit hlavu šroubu (aby tam vlezl a byl v rovině)? U čepu sedla je v katalogu psáno že je ten díl guma. Teď řeším Céčko kde je to stejné a podle dochovaných kusů tam taky byla tvrdá guma. Je jen na tobě jestli tam dáš gumu - silon a nebo trubičku z nerezu a nebo s pozink. povrchem. Ať se daří -
[skvarek]
(26.2.2019 9:51:16)
Měl by tam být M8x18 a matice M8, jenže ta se tam nevejde ani na jednu stranu držáku co je přivařený na rámu. Na těch trubkách co jsou stupačky je místa dost. Nezbývá asi než tam dát matici M8 na 12 klíč...
Pak mám ještě dotaz k čepu na kterém je pružina sedla. Jsou tam 2 válečky který vymezují pružinu, aby byla na středu. Z jakého materiálu válečky jsou? Našel jsem na netu repliky, jednou jsou z černýho silonu, pak z hnědýho sillonu, nebo bílý silon a taky jsem viděl z mosazi nebo bronzu.
[Petan69]
(26.2.2019 9:14:12)
Ahoj, u péráka mohou být i šrouby M7, běžně se používaly. Jaký máš provedení držáku stupaček? Šrouby jsou pěkně popsaný v katalogu na příslušný typ. Ahoj
[xbobo]
(26.2.2019 7:06:41)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13