Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Chudá směs [ondra350](6.3.2019 23:06:20)
Příspěvků: 5, poslední: 7.3.2019 13:04:2866757.Informace
Zdravím, rozhýbávám dlouhé roky stojícího skůtra prase 502. Jezdí pěkně. Jen na volnoběh má hrozně chudou směs. Palivo dotéká, karbec důkladně vyčištěn, gufero pod dynamem nové, příruba karburátoru těsní. po úplném utažení šroubku bohatosti nechcípne, naopak běží nejlépe, ale pořád to není ono. Pokud nepatrne otevřu sytič, nebo lehce povolím volnoběžnou trysku (50) chod je normální. Už nevím kam sáhnout. Přisávání vzduchu mezi kartery ? Špatný karbec ? Trysku volnobehu jsem měnil a beze změn.

A druhý dotaz: vyrábí někdo sekundární řetězové kolečko na čezetu 98 ?

Díky za rady.
Na motoren.sk jsem ho nenasel. Buď špatně hledam, nebo už ho nevyrábí. Je to asi blbost, ale není možné použít kolo z jiné motorky které má také tisicihran ? Nebo pokud by mi někdo prodal použité v lepším stavu než mám teď byl bych vám vděčný. Motorka už je hotová a řeším jen to kolečko. [ondra350] (7.3.2019 13:04:28)
Sekundární kolečko na čz 98 jsem kupoval na motoren.sk [artaban] (7.3.2019 10:27:40)
Ano, vyšší otáčky a chová se to jako když zavřeš benzín. Pomalu to padá z otáček. Celkově vypadá dobře, jen dlouho stálo. Nohavice k filtrboxu ok. filtr nový. Bohužel nemám jiný karbec na vyzkoušení. Do zapalovaní jsem nesahal. kladívko čisté, jede to hezky, ale ten volnoběh je hrozný. [ondra350] (6.3.2019 23:55:20)
Ahoj, řešil jsem to samý u mojí 502. Na volnoběh chudá směs, jedině se šroubkem bohatosti úplně utaženým to nějak reagovalo. Na dotaz tady mi nikdo neporadil, tak jsem udělal výbrus, protože původní byl už volný. Nová ložiska, gufera a přetěsnění motoru. Po složení to samý, problém s bohatostí nezmizel. Postupným zkoušením větší volnoběžný trysky jsem dospěl k číslu 55, kdy to běží jak bych si představoval, se šroubem bohatosti vyšroubovaným o cca 1ot. Jestli jsi koukal do katalogu ND, tak původně v tom má být VT40, nebo 45 podle typu karburátoru. A jiný karburátor na vyzkoušení bez sytiče jsem taky zkoušel, beze změny. Rezignoval jsem a jezdím s VT55. [Knoxville] (6.3.2019 23:48:30)
Jak poznáš chudou směs na volnoběh, že to drží vyšší otáčky ? Nebo že to nějak špatně reaguje na průběh plynu? Jestli to blbne tak to může sát mezi blokama, těsnění válec/hlava může bejt načatý. Karbec - pokud je vychozený volný šoupě tak to taky nejde moc seřídit. Co vzduchovej filtr, je řádně nasazená guma sání a filtr těsnej ? To hraje vlekou roli na seřízení. Předstih a odtrh, kondenzátor to je vše v pořádku ? Pokud je všechno v pořádku a po utažení šroubu bohatosti to jde hezky, tak ho nech dotaženej a něco najezdi a uvidíš pokud bude průběh dobrej a svíčka do cihlova neřešil bych, ale třeba se to projeví nebo to zůstane bejt dobrý, ale pokud to je nějakej stodolovej ležák, tak dozajista bude rozpadlej hermetik mezi blokama a chce to většinou minimálně přetěsnit a přeložiskovat aby měl člověk 100% jistotu že nedělá zbytečnou práci, to už je ale každýho věc jak to chce a na co to chce.. [Klouzec] (6.3.2019 23:29:25)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13