Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Ložisko pod sekundárem [Banjokid](21.3.2019 10:06:23)
Příspěvků: 18, poslední: 26.1.2020 3:12:2866795.Tuning a přestavby
Ahoj, chci koupit ložisko pro výstupní náboj z převodovky, nemáte někdo vyzkoušeno, zda se tam místo 6205 vejde dvouřadé 3205? Podle údajů je asi o 5 mm širší, to tam asi nebude, co? Motor 360.
Díky
Zaistil to preto,lebo som použil dvojradové ložisko /3205-N/ a /gufero 30x52x6-WAS/WA/.Priestor po vsadení ložiska ostal priestor len pre 6mm gufero a mal som obavu,že sa to môže uvoľniť.Tie skrutky som vo finále dal zapustené. [hastrman] (26.1.2020 3:12:28)
hastrman to gufero zajistil proto, protože tato úprava nejenže drží gufero, ale zároveň drží ložisko proti vysunutí, já vsadil na lepidlo loctite a zatím jezdím a nic se nestalo a to jsem udělal i stímto motorem 750km za 24 hodin :) [jawa354] (23.3.2019 20:26:02)
MV: Já jen navrhoval řešení, které mě napadlo, v kulatém motoru dvouřadé ložisko nemám. Podle příspěvku má praktickou zkušenost jawa354. [Jad] (23.3.2019 19:17:31)
hastrman - prečo či to gufero takto zaistil? Však by nemalo samo vypadnúť [Milos634] (23.3.2019 15:25:17)
Jad: Máš pravdu, včera jsem si to neuvědomil.. [grošák] (23.3.2019 10:07:50)
Jad: Keď si dal ložisko 3205 do kartra.Nemusel si upravovať dĺžku sekundárneho kolečka. Lebo ja som musel na sústruhu skrátiť dĺžku tela sek. kolečka. Inak ložisko do kartra 360 bez problému a úpravy. [MV] (22.3.2019 20:34:44)
Dobrý nápad. Díky [Banjokid] (22.3.2019 12:09:57)
Tak jawa354 byl rychlejší:-) [Jad] (22.3.2019 8:21:33)
Ta segrovka je tam asi hlavně na ustavení správné polohy ložiska, ne? Kdyby sis s tím trochu pohrál a ložisko třeba ve správné poloze zalepil, šlo by to i bez ní a zbyly by další 2 mm pro gufero. [Jad] (22.3.2019 8:20:21)
Mám tohle dvouřadé ložisko na mém motoru 354 tuším typ 06 a vešlo se docela dobře jen jsem použil tenčí gufero aby nepřečnívalo ven, ložisko nemám ale zajištěné segerovkou ta už se tam nevešla, ložisko jsem zalepil lepidlem tuším loctite 638, mám v motoru i převodovku z 634 a vše funguje už asi 8000 km bez problému a výstupní řetězové kolečko na hřídeli je jak beton bez sebemenší vůle do stran. Chci tuto úpravu dát i do motoru 354 typ 04 ale ten má trochu méně hliníkového nálitku ze strany od řetězu tak ještě nevím jak to přesně udělat abych tam dostal gufero, jestli nějak připevnit nějaký kroužek ke kartru jako to je v článku u velouše.
To Banjokid : Na tvůj motor typu 360 by to mělo jít bez problému.
[jawa354] (22.3.2019 8:18:52)
Tam ta segerovka nedrží gufero, ale ložisko na náboji. Je mezi... [Banjokid] (22.3.2019 7:54:02)
A co to gufero vyřešit jako to má ČZ Trail? Drží v tenké trubce, která většinou své délky vyčnívá z karteru. Teď to nemůžu vyfotit, stačí popis?
Jinak to zajištění gufera segrovkou bych nebral jako nezbytné. Pokud je vhodný přesah, bude to držet i bez něj.
[grošák] (22.3.2019 0:16:05)
Jen připomenu, že u typu 634 není gufero celý schovaný v nálitku jako u starších typů, několik milimetrů leze ven. [pračlověk] (21.3.2019 21:11:55)
Nebo sehnat blocky posledního typu a nebo 362 ty to mají z výroby. [Klouzec] (21.3.2019 20:20:14)
Doma jsem si to změřil a je to asi bez šance. Muselo by se použít nějaké supertenké gufero, posunout segrovku a ještě zajistit gufero zvenku jako u toho velouše. [Banjokid] (21.3.2019 20:05:42)
Pude ale musíš udělat tzv speciální kuch! [Klouzec] (21.3.2019 14:34:33)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.3.2024 0:22:22