Příspěvků: 6, poslední: 30.3.2019 5:42:1366802.všechno ostatní
Zdravím. Zajímalo by mě jestli máte s tímto stejný problém nebo je to jen u mě ojedinělé. Už mě vytáčí jak mi u 350ky neustále odchází spojkové lanka. Dnes to byla poslední kapka kdy jsem potřeboval rychle vypálit z křižovatky a lanko se mi urvalo. Třinda mě ukázkově potáhala mezi autama a možu být rád že jsem neublížil sobě nebo někomu jinému :D Přetrhne se to vždy na straně páčky na řiditku. Když jsem před 10ti lety motorku koupil tak jsem tam napasoval nové spojkové lanko z nějaké kývačky, původní výroby ještě s cenovkou z mototechny a to lanko vydrželo 5 let. Pak se dvě vlákna přetrhly a sice lanko pořád drželo tak jsem preventivně koupil nové. Od té doby co používám lanka nové výroby tak měním toto lanko asi 5x za sezonu. Navíc tu páčku spojky z 80 procent vůbec nepoužívám protože využívám dobře fungující poloautomat. Ruční spojku používám jenom když se rozjíždím nebo zastavuju a řadím neutrál jinak ne. Nový bowden vždycky proleju olejem a spojka jde krásně lehce, žádné násilí. Už to někdy někdo řešil? Máte někdo nějaké lepší řešení než jsou tyto nové lanka? Koupit nějaké lanko v metráži od kvalitnějšího dodavatele, nebo tam dát lanko s více vláknama které budou slabší a nebudou tak trpět ně nějaké ohyby? Popřípadě nějaký jiný dobrý nápad? Předem díky za případné odpovědi.
Je otázka, proč ti praskají, když třeba já měnil dvakrat za 50 000 km. Tipoval bych že ho máš hned u páčky nějak zatočený a lanko se predre o hranu bowdenu, nebo o kloboucek; zkus to prohlídnout a kouknout na to okem trpícího lanka
[Kosťa]
(30.3.2019 5:42:13)
Také jsem se setkal s enormním plaskáním lanek (mj. lanko vždy prasklo u válečku u peáčky, ačkoliv v tom místě bylo vše zcela v pořádku).
Na vidě byly unavené pružiny spojky, které nějaká "chytrá" hlava nevyměnila, nýbrž podložila.
Od výměny za nové spojka přestala klouzat a lanko praskat.
[Jeník]
(27.3.2019 9:00:17)
Pokud to praská nahoře hned u válečků tak zajistit volne protaceni . Pokud to praská kousek dál tak jehlovy kulatý pilník a zahladit hrany. Poloautomat je luxus zvlášť pokud je jednička dolů to se rozjíždí jak s autem.
[kocourluk]
(25.3.2019 13:20:19)
Taky se lanko někdy přešoupe o ústí bowdenu, jak je ta plechová čepička. To když se z nějakého důvodu v tom místě ohybá. Pak je potřeba zajistit, aby vedlo k páčce přímo rovně.
[Jad]
(24.3.2019 20:26:28)
Viz Krizoň.Jinak já používám ty lanka s teflonem a neprasklo mi nikdy.
[Ota]
(24.3.2019 19:16:06)
Zakonceni lanka, ten valecek, se musi v pacce volne protacet. Pokud tu moznost nema a drhne, tak lanko hodne rychle odejde a pretrhne se kde pises. Je nutne zkontrolovat zda neni ten hlinikovy kousek packy prihnuty a valecek tam ma vuli, a zaroven to ulozeni valecku v pacce namazat vazelinou.
Je mozne koupit primo z Jawy lanko s bowdenem s teflonovou vystelkou, ale abys ho dostal do 638ky, budes muset upravit diru v karteru a poloautomat. Tohle lanko nicmene nevyresi problem s drhnutim valecku (pokud ten problem mas)
[Krizoň IV.]
(24.3.2019 17:54:06)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13