Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 11, poslední: 2.4.2019 7:57:2966825.Veteráni
Obraciam sa na odborníkov so skúsenosťami. Ako sa prejaví zámena filterboxu z Jawy 350/360 (Panelka) a daný na Jawa 250/559 (Panelka)? Už to niekto z Vás odskúšal? Zámenou vzniká vyšší alebo nižší podtlak? Aký dopad to bude mať na nastavenie karburátora. Ihlu zvýšiť alebo znížiť? Skrutka vzduchu viac povoliť alebo zaskrutkovať? Len dodávam, že filter na 250 je väčší ako je na 350 a teda tlakové pomery budú zámenou iné.Zmenou tlakou treba zmeniť pôvodné nastavenie karburátora. Ďakujem za odpovede
Mně papírová vložka sjížděla dolů a to až tak, že její dolní pryžový lem sjel natolik dolů, že už koukal do díry ke karbecu a kolem něj to přisávalo nepřefiltrovaný vzduch. Pravda, točíval jsem panelku domrtva, když jsem spěchal, takže si to tu vložku možná potáhlo kvůli tomu. Měl jsem i rozšířené kanály. V těch otáčkách už bylo znát, i jestli jsem dal do benzínu řidší, nebo viskóznější olej. Na M2T, Mogul TS, to nešlo tak lehce do vysokých otáček. Na olej do motorové pily šla o poznání líp. [Zahradník] (2.4.2019 7:57:29)
Ventil: veľká vďaka za vysvetlenie. Teraz už tomu rozumiem. Pôvodne som vychádzal z usmernenia kolegu Krizoňa IV. Aj Tebe nech sa darí a vlastne všetkým, ktorí majú trpezlivosť a snahu poradiť. [MV] (1.4.2019 20:22:06)
Máš jelito 353 na 592 byl jiný dekl filtru a to s rovným koncem na vstupu, restrikční kroužek nevidím, pokud dáš papírák musíš vyhodit ten vnitřní díl plus drátěnku, ale to asi víš. Mě ještě filtry nikam nesjely asi mám jiné. Kroužek se asi nikde neprodává, fotku nemám a hodil jsem ho někde pod ponk, když mě týden školil. Ať se daří. [ventil] (1.4.2019 18:59:42)
Zahradník: Vďaka za info a vďaka aj Ventilovi. A ak sa nenahneváš ešte jedna otázka.Píšeš "Já měl v jitrnici papírový filtr vzduchu a ze zkušenosti jsem ho pojišťoval drátkem proti tomu, aby nesjel dolů a nepřicpal hrdlo ke karburátoru". Ja mám na 350/360 papierový filter a ten netreba poisťovať drátkem. Mám takýto filter box: https://aukro.cz/vzduchovy-filtr-airbox-bazant-jawa-kyvacka-panelka-6939000060 . Nemáš ten škrtící kroužek foto alebo link naň? [MV] (1.4.2019 18:03:15)
bylo odpovězeno, jen v trubce na vstupu [ventil] (1.4.2019 7:55:03)
[ventil] (1.4.2019 7:52:29)
S jitrnicí to jezdí taky dobře. Plechový škrtící kroužek je ve víku jitrnice. Kroužek vyndej (vyklepni) a trysku dej cca 95 a je jede jak z praku. Já měl v jitrnici papírový filtr vzduchu a ze zkušenosti jsem ho pojišťoval drátkem proti tomu, aby nesjel dolů a nepřicpal hrdlo ke karburátoru. Bez toho drátu mi totiž vložka filtru několikrát sjela dolů. [Zahradník] (1.4.2019 7:50:21)
Ďakujem Vám chlapci za odpovede.
Ventil: pýtam sa blbo, ale neviem čo je to reštrikčný krúžok? Kde bol namontovaný? V Gumovej spojke karburátor - filter? Obmedzoval prívod vzduchu do karburátora? Vopred vďaka za poučenie.
[MV] (31.3.2019 21:36:16)
přesně tak, 592 má restrikční kroužek, který mě dost potrápil, když jsem chtěl vrátit jelito na 353 které někdo dal jen obyčejnou drátěnku a já si restrikce nevšiml. [ventil] (31.3.2019 19:23:31)
Ale 592 má ještě škrtící kroužek. Takže dej jitrnici, trysku klidně 95. Sám to tak mám a jezdí s tim už nějaký pátek [Nick] (31.3.2019 13:38:25)
Filtr "Jitrnice" se montoval na panelky 592, byla to jedna z zmen kterou se na 592 snizil vykon na 12k a snizila se hlucnost. Cili nejak naladit to urcite pujde, ale stejny vykon jako ma 559 bych od toho necekal. Predpokladam ze to resis protoze hrnec na 559 nemas. Klidne tam dej jitrnici, s tryskama se odpichni od nastaveni pro 592, a vzduch a jehlu stejne budes muset doladit podle tvoji motorky. [Krizoň IV.] (31.3.2019 10:36:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13