Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 16, poslední: 9.4.2019 19:00:0766831.Informace
Zdravím.
Namontoval jsem nové výfuky, kolena i tlumiče se spojem na matici.
Perfektně sedí na předním i zadním držáku.
Zadní vidlice nemá vůli, kola i sekundární převod jsou v zákrytu.
Kryt řetězu původní originální nepoškozenej a sedí.
Výfuky jsou v ose motorky a stejnou výšku od země.

Přesto se mi nezdá vzdálenost mezi výfukem a spodní částí krytu řetězu.
V nejužším místě jsou od sebe cca 1cm je to v pořádku nebo se mám obávat ?
Vzdálenost bych mohl zvětšit pokud bych držáky podložil. Když to ale udělám nebude to v ose tlumič / koleno / matice hlavy hodně na páku ? Nerad bych něco dokurvil.
Pánové dnes jsem to dodělal.
Bylo to docela laborování ale povedlo se.
Pravou nosnou trubku jsem trochu vyhnul a levou přihnul. Přišrouboval oba zadní držáky a v toleranci míry seděli ale po přišroubování předních držáků mi to rozhodilo výšku od země až o1.5 cm, že matice spoje koleno /výfuk šla ztuha.
Mněl jsem vejfuky 2x rozebraný a měnil postup při dotahování ale beze změny.
Ze zoufalství jsem ze šrotu vytáhl starý vejfuky dal je tam a vše sedělo jak mísa na prdel.
A pak mi to došlo že ty nový zadní držáky jsou blbě naohejbaný.
Použiju starý,trochu je zkulturnil barvou a dal je na nový výfuky.
Po přišroubování na zadní držáky všechny míry v normě do 0.5cm
Levej přední držák sednul perfektně, pravej přední jsem musel podložit přišroubováním kontra matky na štefty předního držáku a sedlo si to že jsem i matky spoje koleno /výfuk mohl kousek šroubovat rukou.
Dotáhl všechny šrouby a vše sedí. Na střed gumy v toleranci 5mm šišatosti její drážky
Na ráfek z obou i protilehlých stran téměř stejné na mm dokonce i výška od země je stejná všechny míry - berte s tolerancí svinovacího metru.
[Cholerix] (9.4.2019 19:00:07)
Kdyby jenom dabl (: [Krizoň IV.] (9.4.2019 14:59:54)
Pánové dnes jsem to dodělal.
Bylo to docela laborování ale povedlo se.
Pravou nosnou trubku jsem trochu vyhnul a levou přihnul. Přišrouboval oba zadní držáky a v toleranci míry seděli ale po přišroubování předních držáků mi to rozhodilo výšku od země až o1.5 cm, že matice spoje koleno /výfuk šla ztuha.
Mněl jsem vejfuky 2x rozebraný a měnil postup při dotahování ale beze změny.
Ze zoufalství jsem ze šrotu vytáhl starý vejfuky dal je tam a vše sedělo jak mísa na prdel.
A pak mi to došlo že ty nový zadní držáky jsou blbě naohejbaný.
Použiju starý,trochu je zkulturnil barvou a dal je na nový výfuky.
Po přišroubování na zadní držáky všechny míry v normě do 0.5cm
Levej přední držák sednul perfektně, pravej přední jsem musel podložit přišroubováním kontra matky na štefty předního držáku a sedlo si to že jsem i matky spoje koleno /výfuk mohl kousek šroubovat rukou.
Dotáhl všechny šrouby a vše sedí. Na střed gumy v toleranci 5mm šišatosti její drážky
Na ráfek z obou i protilehlých stran téměř stejné na mm dokonce i výška od země je stejná všechny míry - berte s tolerancí svinovacího metru.
[Cholerix] (8.4.2019 18:45:23)
Sorry dabl [Cholerix] (8.4.2019 16:40:56)
Pánové dnes jsem to dodělal.
Bylo to docela laborování ale povedlo se.
Pravou nosnou trubku jsem trochu vyhnul a levou přihnul. Přišrouboval oba zadní držáky a v toleranci míry seděli ale po přišroubování předních držáků mi to rozhodilo výšku od země až o1.5 cm, že matice spoje koleno /výfuk šla ztuha.
Mněl jsem vejfuky 2x rozebraný a měnil postup při dotahování ale beze změny.
Ze zoufalství jsem ze šrotu vytáhl starý vejfuky dal je tam a vše sedělo jak mísa na prdel.
A pak mi to došlo že ty nový zadní držáky jsou blbě naohejbaný.
Použiju starý,trochu je zkulturnil barvou a dal je na nový výfuky.
Po přišroubování na zadní držáky všechny míry v normě do 0.5cm
Levej přední držák sednul perfektně, pravej přední jsem musel podložit přišroubováním kontra matky na štefty předního držáku a sedlo si to že jsem i matky spoje koleno /výfuk mohl kousek šroubovat rukou.
Dotáhl všechny šrouby a vše sedí. Na střed gumy v toleranci 5mm šišatosti její drážky
Na ráfek z obou i protilehlých stran téměř stejné na mm dokonce i výška od země je stejná všechny míry - berte s tolerancí svinovacího metru.
[Cholerix] (8.4.2019 16:33:33)
Pánové dnes jsem to dodělal.
Bylo to docela laborování ale povedlo se.
Pravou nosnou trubku jsem trochu vyhnul a levou přihnul. Přišrouboval oba zadní držáky a v toleranci míry seděli ale po přišroubování předních držáků mi to rozhodilo výšku od země až o1.5 cm, že matice spoje koleno /výfuk šla ztuha.
Mněl jsem vejfuky 2x rozebraný a měnil postup při dotahování ale beze změny.
Ze zoufalství jsem ze šrotu vytáhl starý vejfuky dal je tam a vše sedělo jak mísa na prdel.
A pak mi to došlo že ty nový zadní držáky jsou blbě naohejbaný.
Použiju starý,trochu je zkulturnil barvou a dal je na nový výfuky.
Po přišroubování na zadní držáky všechny míry v normě do 0.5cm
Levej přední držák sednul perfektně, pravej přední jsem musel podložit přišroubováním kontra matky na štefty předního držáku a sedlo si to že jsem i matky spoje koleno /výfuk mohl kousek šroubovat rukou.
Dotáhl všechny šrouby a vše sedí. Na střed gumy v toleranci 5mm šišatosti její drážky
Na ráfek z obou i protilehlých stran téměř stejné na mm dokonce i výška od země je stejná všechny míry - berte s tolerancí svinovacího metru.
[Cholerix] (7.4.2019 23:12:26)
Petan 69 : Díky, taky tipuju že levá - o víkendu na to vlítnu. [Cholerix] (2.4.2019 20:56:20)
Píšeš "ale jaká trubka bude spíš hnutá ? S tím rozdílem na střed pneu bych tipoval že levá." Já to doměřil od kyvky [Petan69] (2.4.2019 17:58:57)
Páni díky za odpovědi.
Jawa 354 : Asi vím co přesně myslíš ten konec kyvky s oválnou dírou pro šponovák,ten by prošel okolo výfuku natěsno.
Ale ten 1cm je od pláště výfuku nejblíže krytu řetězu přibližně pod osou kola . Hlava osy je nad výfukem 2cm.
Co jsem včera neřek vzdálenost levého výfuku od středu pneumatiky je o 1,5 cm více než pravý.
Měřeno na středovou drážku pneumatiky, ale protože drážka trošku šmajdá tak to asi moc přesný nebude.
Ventil : Možná máš pravdu ale jaká trubka bude spíš hnutá ? S tím rozdílem na střed pneu bych tipoval že levá.
Ale jak radíte, nic nedrhne,nedotýká se netluče a funguje tak to nechám bejt.
[Cholerix] (1.4.2019 21:03:12)
Krizoň IV.: už jsem se u renovace setkal s ledas čím, po prvním stroji jsem trubky u dalších dvou raději vždy lehce vyhnul. Ti vojáci aspoň za mě, když se učili jezdit a byly mezi nimi opravdu vemínka tak dali strojům co proto a nelze vyloučit pády na obě strany té jeho uloženky i při odborném skladování v "enzetech"... [ventil] (1.4.2019 18:47:29)
Jawa354: Clovece tvoje logika me fascinuje. Kde si asi myslis ze s tim ty vojaci jezdili ? Akorat na prehlidky, do terenu se to nikdy nepodivalo, celou dobu se mela jako v bavlnce, a nikdy ji nikdo nepolozil ? (:
Cimz netvrdim ze to mas ohnuty, ta vula je skutecne takhle mala. Na maly kejvacce mi to vyslovene dre o vyfuk, takze vim jak to vypada kdyz to je ohnuty.
[Krizoň IV.] (1.4.2019 14:34:04)
ventil: já trubky nerovnal, neměly by být ohlé, protože motorka je vojenská uloženka má najeto jen 9000km, ale když měřím výfuky z obou stran od kola tak jsou taky ve stejné vzdálenosti. [jawa354] (1.4.2019 13:58:54)
mám to taky na těsno a to jsem trubky na rámu rovnal [ventil] (1.4.2019 12:58:45)
Mám tam ještě míň, asi tak 5mm a vůbec to nijak nevadí. Jakou máš vůli výfuku od kyvné vidlice při pohledu zezadu? Tam mám tak asi 2mm, ale blbě se to měří. Tu mezeru myslím až na samém konci zadní kyvné vidlice. [jawa354] (1.4.2019 11:19:13)
Taky mam na kejvacce cca 1cm a neni s tim problem.
Pokud by to bylo min nebo to drhnulo, muzes mit ohnutou tu trubku co drzi zadni drzak vyfuku na ramu.
[Krizoň IV.] (1.4.2019 9:55:59)
Nechal bych to, je to OK, na Jawě 350/360 to mám zhruba stejně. Při propružení jde výfuk dolů od krytu řetězu, takže se nemá co o sebe dřít. [chlup] (1.4.2019 9:47:39)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13