Příspěvků: 25, poslední: 9.5.2019 10:59:1666892.Tento web
Pořád mi uniká olej z převodovky, těsnění kolem spojkové tyčky vyměněno, ale zdá se mi že olej uniká kolem hřídele (tyčky) na kterém je nasazena vačka automatu řazení. Má někdo podobnou zkušenost ? jak ú čím tuto netěsnost odstranit? díky předem za rady
Tak jsem tam nainstaloval O kroužek, pod vačkou se trochu rozplácl a od té doby už z motoru neteče. Díky všem za rady.
[kyvmont]
(9.5.2019 10:59:16)
Je to tak, jak na fotce od Marlbora. Na hřídeli žádnej zápich není a ten kroužek drží na pozici vačka poté, co jí narazíš na hřídel. V katalogu ND bohužel kroužek není zakreslen. Takže si to musíš změřit.
[Ota]
(25.4.2019 9:06:34)
je to zahloubení :-) Nemáš v převodovce moc oleje nebo ucpaný odvzdušňovací otvor převodovky?
[Marlboro]
(25.4.2019 5:01:06)
Malboro: Nějak tam ten kroužek budu muset naistalovat, jelikož se mi vubec nelíbí že mi tam uniká olej. Z té fotky to spíš vypadá na zahloubení než na zápich, není to moc poznat.
[kyvmont]
(24.4.2019 21:49:12)
Malboro: Mam kartery 638-306 takže něco mezi těmi tvýma, jestli je tam drážka opravdu nevím, uvidím až to znova rozdělám. Má tam být zápich nebo jen osazení? Jaký je rozměr toho kroužku ? co jsem se díval do katalogu žádný kroužek jsem tam nenašel
[kyvmont]
(24.4.2019 20:45:50)
Marlboro: Zajímavá informace, to jsem nevěděl.
[Ota]
(24.4.2019 16:00:58)
Bakoun - Díky za připomínku. Nejsem expert na oleje a jsem rád za upřesnění. Hledal jsem to v technických informacích oleje a skutečně jsem nic takového nenašel. V deníku opraveno na "MOGUL ALFA 2T vyniká nízkou kouřivostí".
[Zety]
(24.4.2019 13:47:00)
Ota, kyvmont: záleží na konkrétní verzi motoru - v karteru (pod vačkou) v místě výstupu hřídele je buď vybrání pro "o" kroužek nebo ne, takže tam být může i nemusí. Mám doma obě verze, 638-300 kroužek nemá, 638-314 zase ano
[Marlboro]
(24.4.2019 13:08:32)
Zety: Koukal jsem k tobě do deníku a zarazila mě tam jedna věc:
„MOGUL ALFA 2T má příměs ISO-L-EGD, což je složka snižující kouřivost“.
O žádnou příměs nejde, jde jen o typ normy, která mimochodem stanovuje i kouřivost.
[Bakoun]
(24.4.2019 11:57:36)
Ku tomu tesneniu tyčky... z jedného 634 motora som vybral toto tesnenie vyrobené z hliníka. Vyzerajú presne ako pôvodné plastové. Naklepol som to do hriadele spolu s o-krúžkom a odvtedy ani kvapka od tyčky.
[Milos634]
(24.4.2019 10:57:02)
Ota . Tak žádném o kroužek jsem tam nedal to je tedy ten důvod . Budu ho muset někde sehnat
[kyvmont]
(23.4.2019 22:57:52)
kyvmont- mám najeto asi 5000km a sucho, ale přestalo to mazat i řetěz.
[Petan69]
(23.4.2019 22:01:48)
A futro jsem "vyřešil" tak, že na gufero menšího průměru jsem nasadil smršťovací bužírku s lepidlem vevnitř a to jsem zalisoval do stávajícího futra. Pod to jsem ještě jako vodítko dal původní pertinax na místo původního filcu. Pod to jsem nalil trochu oleje.
[longr]
(23.4.2019 18:36:56)
K tomu guferu na spojkovou tyčku - provozuju to tak na OHC a funguje to. Ovšem nutností je rovná tyčka bez vydření. Když jsem po cca 2000 km sundal spojkový automat a vyndal gufero, nepříjemně mě překvapilo, že v hřídeli bylo úplně sucho, takže se tam netlačil žádný olej. Jinak otázkou výdrže je materiál tyčky a pak její vůle v hřídeli. Teoreticky by stačilo možná i vynat pružinku z břitu. Mírné prolínání nevadí, jen ať nechčije.
[longr]
(23.4.2019 18:33:46)
Ja som dal na 634 pod vačku tenký o-krúžok, odvtedy kľud.
[Milos634]
(23.4.2019 17:13:09)
Na motoru 638 patří pod vačku na řadící hřídel o-kroužek. Tak možná ho máš opotřebovanej nebo ti tam úplně chybí.
[Ota]
(23.4.2019 16:49:09)
Petan, to futro na gufero je celkem dobrej nápad.JE to spolehlivé ? Jak dlouho to vydrží netéct?
[kyvmont]
(23.4.2019 15:36:07)
Odvětrávací otvor mám průchodný, Hladina je pod jenom pokud stojí rovně , moje teorie je , že při jízdě kopec , zatáčky se tam ten olej může dostat. Zápich na hřídel prozatím dělat nebudu, zkusím mezi vačku a karter dát nějaký těsnění, snad to pomůže.
[kyvmont]
(23.4.2019 15:33:20)
Třeba je tam velká vůle a proto to teče, já bych tam dal slabej o-kroužek na míru - tak aby se dobře vracela řadička. Nebo vyndat hřídel a udělat tam zápich na o-kroužek na konci.
[Klouzec]
(23.4.2019 14:24:58)
nemáš motor tesnený silikónom? Hriadeľ radenia je dosť vysoko na to aby tadiaľ olej tiekol von. Myslím že odvetranie skrine prevodovky 638 je riešené zárezom v tesniacej ploche niekde hore okolo úchytu. Ak máš tento otvor silikónom zalepený (prípadne inak nepriechodný), dochádza pretlakovaniu skrine a olej sa tlačí aj tadiaľ, kde inak nemá prečo vyliezať von
[Velorex]
(23.4.2019 14:12:18)
Je to tak, mám stejnou zkušenost. U mě se ale jedná o motor 633, tam je hřídel kratší a není poloautomat. Takže jsem tu díru zaslepil gumovým špuntem. V tvém případě asi jedině udělat na hřídeli zápich pro gumový kroužek.
[Jad]
(23.4.2019 11:38:10)
Petan69: Precti si poradne dotaz nez ho odstrelis nahoru, na tohle se tazatel neptal.
[Krizoň IV.]
(23.4.2019 11:09:12)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13