Příspěvků: 4, poslední: 16.5.2019 15:50:4666914.Tuning a přestavby
Dotaz pro ladiče hlavně litinových válců. Jaké používáte nástroje na úpravy kanálů, jde mi hlavně o přefuky, kde je přístup dost mizerný a ve válci není žádná vložka k vylisování.
Koukal jsem třeba ke Stejskymu, ale ten upravuje u litinových válců jen sání a výfuk, přefuky nechává sériové (aspoň podle fotek válců, co má v galerii). Mám Dremmelku elektrickou, ale ta je bohužel jen přímá a už umírá...
Aha. Tak to jsem nevěděl. V úpravách motorů se nijak neorientuji a na klasickou rozborku zborku motoru jsem tam užitečné rady našel, takže moje zkušenost je dobrá.
Popravdě řečeno smekám před každým, kdo je ochotný jít s kůží na trh a dá si práci něco udělat i ve formátu www vč. fotek. Za sebe se musím přiznat, že fotit během různých oprav je pro mne nadlidský výkon ;o)
[Marconi]
(11.5.2019 13:04:59)
Ten týpek je břídil. Už jsem si s ním pár slov vyměnil a plácá strašný nesmysly. Na dotazy odpovídá vyhýbavě a když ho člověk opraví, tak se čílí jak malý děcko a začne být arogantní. Má mezery v teorii a ty pohádky, co má na stránkách radši, ani komentovat nebudu. Takových polopravd, omylů a lží. Upravuje výfuk. kanál, ale hlavy nechává být. Prý to není potřeba. Údaje o výkonu vycucané z prstu. Upravuje válce 487 na časování z 477 přitom jsou stejné. Radí ti 30mm karburátor a přitom díra v sání je 26 mm. Větší kompresní poměr ti prý zvedne otáčky a o "trapped" kompresi v životě neslyšel, leštění přefuků je další nesmysl. A je toho mnohem víc. Ten člověk prostě neví. Jen se chytil toho, že spousta lidí chce mít upravenou Jawu a cílí na lidi, co o tom vědí prd. Já radím tomuhle člověku se velkým obloukem vyhnout.
[Bakoun]
(11.5.2019 9:14:02)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13