Příspěvků: 3, poslední: 20.5.2019 12:11:4166956.Informace
Zdravím, rád bych se jen tak letmo poptal, jestli když se do fichla dává ojnice s jehlama, jestli se musí dát na pístní čep také kalené příložky (jako to má třeba Simson).
Nikde jsem o tom nenašel ani slovo, ani jsem nikde neviděl nic takového na prodej.
Už jsem viděl pár motorů bez toho, a na pístu bylo znát, že klícka občas škrtla o ten píst, což se mi úplně nelíbí.
Zrovna na pionýra dělají ojniční sady asi 3 výrobci. WMmotor je šmejd: https://bakoun.rajce.idnes.cz/Ojnice_WM_Motor_po_pul_roce_pouzivani/
CKR jezdí i dost závodníků a s tím třetím výrobcem nemám zkušenosti a koukám, že z eshopů úplně vymizel.
Ta CKR má horní ojniční ložisko celkem široké, jezdil jsem ho bez příložek, motor točil kolem 10 000 ot/min. Žádný problém jsem nezaznamenal. Závodníci někteří jezdi bez nich, někteří s. A další mají atypické písty, takže jezdí taky bez příložek.
[Bakoun]
(20.5.2019 12:11:41)
na pionýru nikdy nebal ojnice s pístním jehlovým ložiskem, vždy tam bylo jen pouzdro, ale to i na panelkách, kývačkách, pérácích atd. Pokud je to pořádně uděláno, nemám nic proti tomu, ale musí to být komplet.
[HonzaBK]
(20.5.2019 7:22:53)
Tenhle pochybný "upgrade" jsem kdysi neobezřetně koupil u Sesy s ojniční sadou. Na ojnici jsou duhy, nejspíš jde o atrapu na kšeft.
Žádný příložky tam samozřejmě nejsou. Už jsem je vymýšlel a sháněl materiál, ale dosud jsem to nepoužil. Asi lepší tam nechat kluzný uložení, než tyhle šmejdy...
[Venca_n]
(19.5.2019 20:15:27)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13