Příspěvků: 10, poslední: 15.6.2019 23:45:0667021.Informace
Ahoj, napsal by mi někdo zasvěcený prosím podrobný postup jak získat TP přes zahraničí pro motocykl, který byl již v ČR vyřazen z registru? A co všechno k tomu potřebuji? Předem moc děkuji.
Jde to jak s odhlášeným strojem, který odhlásil v ČR původní majitel, tak i se strojem zaniklým v polopřevodu nebo v depozitu. Musíte mít odpovídající stroj a k němu původní (odhlášené nebo zaniklé ) doklady, samozřejmě číslo z TP musí sedět s číslem na štítku a na rámu. Provedeno v 06/2018 přes Německo.
[chlup]
(15.6.2019 23:45:06)
Pesi chápu to u vozidla které vyřadíš z důvodu Eko likvidace, al e proč by to nešlo z důvodu polopřevodu nebo depozitu. Ty vozidla přecenikdy nezanikla, jen podle zákona byla úředně vyřazena. Nebo ne??
[HonzaBK]
(11.6.2019 7:30:58)
Pesi: nějaký zdroj, judikátek nebo něco podobného by nebylo? Nebo je to jenom takové plácnutí jako u piva?
[JZ]
(10.6.2019 13:33:44)
Nepotřebuju sedět v gauči, moto tam dovezu, ale nemám žádného známého komu bych dovezl, jestli si rozumíme...
[Uhlíř]
(10.6.2019 13:32:20)
Ale pozor, nezlegalizuješ dovozem přes jiný stát moto, které bylo z našeho registru vyřazeno z důvodu zániku, např. při poslední čistce polopřevodů k 1.1.2016.
[Pesi]
(10.6.2019 13:24:08)
Jak jednoduché, naložil bych jednoduše vše co mám ve stodole a prohnal to podělanou jednotnou EU hned, aspoň by k něčemu byla.
[ventil]
(10.6.2019 10:20:13)
Jo, za 85 tisíc ti to zařídím, nebudeš muset nic dělat, jen sedět v křesle a mlít palcema :DDD
[pračlověk]
(9.6.2019 22:09:59)
A pokud žádné známé nemám, neměl by tady nekdo někoho kdo by to za nějaký peníz pro mě udělal?
[Uhlíř]
(9.6.2019 20:29:17)
Zdejší uživatel chlup úspěšně přihlašoval Jawu přes Německo, tak ho zkus kontaktovat.
[Jad]
(9.6.2019 12:15:05)
Podrobny postup ti nikdo nenapise, protoze to zalezi na tom pres jaky stat to budes prihlasovat.
Obecne plati ze ty to v tom statu neprihlasis. Potrebujes znamyho, ktery v tom statu zije, ma tam trvale bydliste, adresu atd ... On to v tom state prihlasi na sebe, a pak to zase odhlasi na export.
Ty uz to pak s doklady z jineho statu EU bez problemu v CR prihlasis na sebe.
Podminky toho co v kterem statu potrebujes se lisi. Nekde to nejde vubec (slovensko, francie), nekde to slo, ale uz to (udajne) nejde (polsko) nekde s tim neni problem (nemecko, anglie) a nekde by to slo, ale je to pekelne drahy, protoze zaplatis 2x DPH jak pri dovozu tak pri vyvozu (svycarsko)
Udajne by to melo jit i pres holandsko. Italii, rakousko, spanelsko a portugalsko jsem nezkoumal. Pokud mas k dispozici zrusene papiry a starou SPZ, je to o dost jednodussi, nez kdyz k tomu nemas nic. Je dobre si predem overit zda dana motorka bez papiru neni hlasena jako kradena.
Pocitej s tim ze motorka bude muset byt ve stavu aby bez problemu prosla STK v danem state (cili zadna orezla stodolovka) a motorku do daneho statu musis na STK dopravit. Dale pocitej ze muze byt nutnost v dane zemi k prihlaseni zaplatit pojistku, a to muze byt celkem palba (634ka v anglii by me byla vychazela na 300 liber, to je 9 tisic rocne, a pri zruseni pojistky po 14 dnech by mi prakticky nic nevratili)
Ale zase zalezi co tam ma ten tvuj znamy, muze se stat ze motorku dokaze pridat pod svoji pojistku, prakticky zadarmo.
[Krizoň IV.]
(9.6.2019 11:59:59)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13