Příspěvků: 33, poslední: 24.6.2019 18:02:3667048.Automobily a jiné vehikly
Opět ta Felicie, začala hůř jezdit už v zimě(mám ji hlavně do města), došlo to až tak daleko, že se jsem se nedostal přes 120. Nešlo to ani vytočit na 4k rpm. Sundal jsem a vysekal katalyzátor(dle rad na netu mohl být zborcený), zlepšilo se to ale ne o moc, vytáhl jsem i vzduchový filtr, beze změny.
Na 4ku auto celkem ochotně akceleruje, do mírného kopečku jede i 110+, dám pětku a konec. Dělá to na plyn i benzin. Nějaké nápady? Koncovka výfuku má najeto 70 000, že by byla zborcená uvnitř? Jde to nějak "otestovat" krom výměny za jinou?
Diagnostika, nehlásí žádnou chybu.
Tlaky jsou zleva doprava 10,6; 10,6; 10,3; 10,3
když to tak čtu, tak v podstatě vlastně ano :-D
[jaw250]
(24.6.2019 18:02:36)
jaw250: Takže chceš měnit auto postupně od vejfuku? :D
[Borderer]
(24.6.2019 15:38:30)
Tak fajn.. :-)
[ED250]
(23.6.2019 21:45:45)
Po výměně výfuku v max 160 (GPS) sice na dálnici z kopečka, ale do kopečka 130, takže to bylo opravdu tím :-)
Teď už zbývá jen: vyměnit nápravnici, všechny tlumiče, celou brzdovou soustavu, opravit korozi a bude ready na dalších 20 let :-D :-D
[jaw250]
(22.6.2019 10:52:27)
Výfuk přijde dnes, namontuju ho ale nejdříve v pátek, pak sem dopíšu, jak jsem dopadl... :-)
[jaw250]
(19.6.2019 7:42:27)
Ti přísahám, že to máš ucpaný.. :-) U BMM je rychlá nápověda. Z litinových svodů vede nahoru k sání nerezová trubka zakončená gumovým špuntem. Je tam kvůli měření surových emisí před katem. Když se ten špunt rozteče, je to ucpaný. MPI ten vývod tuším nemá.. Motor se ale výrazně více hřeje - plyny nemohou ven.
[ED250]
(18.6.2019 21:42:33)
Vám už chybí jenom lampička a típání cigaret o můj xicht :-D
Ale ok, svíčky měněny před 10t km(výměna v rámci servisních intervalů), když jsem zjistil, že to blbne, tak jsem tam dal na zkoušku ty, které jsem vytáhl (a se kterými nebyl žádný problém)->změna 0....přísahám, že to je pravda :-)
[jaw250]
(18.6.2019 18:02:05)
Já mám polský Marix a jede to s ním v pohodě (teda furt stejně). Z venku nehnije, navíc jsem ho našplíchal zinkovým sprejem, vnitřek nevím, zatím nechrastí. Je tam už přes rok. Bráchovi kdysi Tyll na feldě začal prskat vatu (poradili jsme mu, aby ji vytahal zahnutým drátem a pak to zas jelo).
Mimochodem, kdy jsi naposledy měnil svíce? Na LPG to víc trpí, já teď na fábce měnil po 30 tkm, auto začalo cukat, hlavně v přechodových režimech, na benzín o něco víc než na plyn. Po výměně vše cajk.
[longr]
(18.6.2019 16:38:27)
Hoši Tyll kupuju na Felicie taky a na starý ho mám od 150 tis a teď má 230 a jezdí jak chcíplá ryba furt stejně, akorát když mi na podzim odešla landa a čidlo teploty tak jela dost na hovno a žrala 12, po výměně těchto dílů opět jak zamlada, zlatý to vůz..
[Klouzec]
(18.6.2019 15:37:31)
Já se naopak musím Bosala zastat, vydržel mi na LPG kombíku 100 tisíc kilometrů a 5 let. Na druhou stranu za tu dobu byl shnilej tak, že při pokusu povolit objímku, co ho spojuje se středem, upadl. :-D Schválně ho rozříznu a podívám se, co v něm je. Předtím byl na autě Tyll a ten se ucpal.
Základem pro LPG vozy bych řekl, že je vyvrtat do dna zadního čela 2 mm díru, aby voda mohla ven. Udělal sem to na koncovým dílu i středu a vejfuk vydržel mnohem dýl. Na zvuk to takovej vliv nemá a díra je dostatečně malá, aby to nedělalo bordel na emisích.
[Borderer]
(18.6.2019 9:37:33)
A o tom Bosalu jsem taky slyšel, že z toho lezou chomáče.
[Montgomeryx]
(18.6.2019 8:30:08)
Na každej výfuk najdeš, že je to šmejd, taky jsem koupil Tylla, ten z toho vycházel nejlíp. Potom mám pocit se doporučoval ještě Polmostrow nebo tak nějak.
[Montgomeryx]
(18.6.2019 8:28:15)
Polák (Bosal) není žádná výhra. Výdrž ozkoušenou zatím nemám, drandí teprv od zimy, ale montáž na pikaču (nesedí, hrubá síla nutná, silenty napnuté k prasknutí, klepe do nárazníku ve výřezu), plechově rinčí už od prvého startu a oproti Tyllu i dosti prdí. Ale to už je taková malichernost vůči zbytku. Za mne příště Tylla, ikdyby se měla vata rozpadnout.
[Stíví (nepřihl)]
(18.6.2019 8:04:55)
A sakra, tak nic no, podle webu jsem byl oklamán, vypadalo to, že Tyll právě v koncovce nic nemá, proto jsem ho zase koupil...no co už je na cestě a 70t km za 800 ještě není taková tragédie. Příště tam dám poláka...tedy jestli nějaké příště vůbec bude. Díky všem :-)
[jaw250]
(18.6.2019 7:56:38)
Ede, voda a CO2, CO a zbytek nespálených uhlovodíků je v každém spalování u každého automobilu, krom vodíkového, tam je jen voda!
[holdas]
(17.6.2019 22:43:18)
Jedna ze zplodin hoření každého úhlovodíku je voda, včetně benzínu, nafty a vyjetého fritovacího oleje. :-) Nevím, co na LPG dělá ten rozdíl.
Vatový poslední díl výfuku mi na dvoulitru fungoval perfektně. Asi po roce mi to všechnu vatu vyplivalo během asi 500km, žádný úbytek výkonu jsem v průběhu toho nepozoroval. Přes 2000 otáček ale jezdím málokdy. Zvuk se zlepšil, výkon zůstal. dalších asi 5 let jsem ten výfuk furt dokola záplatoval až vážil o 5kg víc. Poté prohnily na perník i obě roury, takže už nebylo co k tomu neforemnému hnízdu záplat přivařit, tak jsem musel koupit nový. Zda je vatový nebo přepážkový, zjistím až podle toho, jestli začne plivat vatu nebo plechy. Naprosto jistě vím jen že před další STK ho budu muset opět vyvařit. Ještě jsem neviděl druhovýrobní výfuk, co by do 2 let neprohnil.
[Deadman]
(17.6.2019 22:30:04)
U LPG hnije výfuk rychleji zevnitř, protože jedna ze zplodin při hoření LPG je voda.. Výfuky vypadají z venku dobře a zevnitř už jsou KO. Já měl nakonec lepší zkušenosti s Polákama, ve kterých sice chrastilo, ale nic se neucpalo díky absenci vaty.
[ED250]
(17.6.2019 21:36:22)
Tyll je adept na ucpání jako první. Obsahuje vatu, kterou Polmostrow či Izawit vůbec nemá.. Ucpanýho Tylla jsem na feldách zažil dvakrát. Vsadím se, že je to Tvůj případ.
[ED250]
(17.6.2019 21:26:02)
měnil, 30 000 zpět....jenže jak jsem psal, dělá to i na plyn(tam byl filtr měněn loni na podzim) i na benzín úplně stejně ;-)
[jaw250]
(17.6.2019 20:31:54)
Výfuk jsem dával Tyll, zvenku vypadá pěkně, uvnitř uvidím, až přijde nový, tak stávající rozkuchám. Ventily seřízené jsou, dělám je co 10k km spolu s olejem. Ta diagnostika je na Feldě fórová, to vím, vypsal jsem to jen pro úplnost :-)
[jaw250]
(17.6.2019 19:10:42)
Jo, ten zborcenej výfuk potvrzuju. Jak je tam moc dlouho a chrastí v něm i když vypadá jinak obstojně, tak může škrtit motor.
Ventily máš doufám dobře seřízené.
A to, že diagnostika nehlásí žádnou chybu ještě neznamená, že tam žádná není.
[bartoň]
(17.6.2019 18:39:13)
Buď v klidu, na tuty je ucpaného poslední díl výfuku...
[ED250]
(17.6.2019 18:36:01)
BMM, nebo MPI? Me jednobod nechtel jet a to tak ze zoufale. Musel jsem restartovat RJ a pak to naucit jezdit. Dostala se do nejakyho debilniho stavu a proste to netahalo.
[Davy_]
(17.6.2019 15:06:52)
Kontrolovat jsem to nekontroloval, ale nic z toho neteče, je to jen klasicky po škodovácku umaštěné kolem motoru :-) Ale ok, odšroubovat náhon tacha je na chvilku.
[jaw250]
(17.6.2019 14:28:44)
Jaw250: nejde o to, že by v převodovce nebyl vůbec žádný olej, ale o to, že je ho tam málo nebo je starý, takže má daleko větší třecí ztráty a na pětku jsou odpory tak velké, že se motor nedokáže roztočit...
[JZ]
(17.6.2019 13:19:26)
Katu škoda není, ten to měl už stejně za sebou, na další emise mě čeká stejně nový nebo kouzelná krabička :-) Kdyby v převodovce nebyl olej, tak bych asi daleko nedojel...
[jaw250]
(17.6.2019 12:37:01)
Já bych vyloučil i střední díl, stačí to rozpojit a pokud se neštítíš ( někomu to dělá problém :D ) tak to ústy silně profoukneš a to poznáš jestli to jde lehko nebo nejde, samozřejmě desinfekce úst kořalkou po zákroku nutná.. Bez toho zadního dílu to jede a jak píše Bordeler ani to tak na zkoušku neřve. Mě stará felicie taky už moc nejede ale připisuju to faktu že je odjetá a teď ještě přehřátá, jsem se divil že se mi furt přehřívá a já py*a tam zapomněl kus kartonu před chladičem ze zimy :D
[Klouzec]
(17.6.2019 10:47:21)
Nepředpokládám, že by se to mohlo ještě dneska někomu stát, ale co kdyby :-)
Když jsem kdysi nastoupil do práce, tak si kolega, co svážel razdvatroskou lidi na šichtu stěžoval, že mu to taky nejede (nižší kvalty to urvaly, vyšší už moc ne). Když jsem všechno procházel, došel jsem až k skoro úplně suché převodovce. Tak jsem ji nalil a naráz ožila, jezdila jak zamlada.
[ronda502]
(17.6.2019 7:40:27)
Sundej poslední díl výfuku a projeď se. Takovej kravál to nedělá a budeš mít jasno. :-) Je tam vata, která to umí krásně ucpat. A škoda toho katalyzátoru.
[Borderer]
(17.6.2019 7:30:31)
ano, ne teda na feldě, ale tohle mi dělal polskej sráč poslední díl výfuku (ani ne 3 roky starej), něco tam ulítlo a ucpal se, akorát u mě to byl omezovač v cca 2800rpm. Po asi 50km na dálnici to začalo syčet jak kráva a získal jsem asi +300 rpm k dobru (tlakem se udělala malá díra v posledním dílu).
Trochu mě teda mate ta čtyřka, když jsem to zkoušel tak to dělalo na všechny vyšší kvalty.
Test je jednoduchej, kdekoliv výfuk rozpojit, akorát si nejsem jistej jestli to u feldy půjde nedestruktivně - ale nevyznám se v nich
[xTas]
(16.6.2019 22:54:46)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13