Příspěvků: 14, poslední: 20.6.2019 7:12:5167053.Nejede nebo nestartuje
Zdravím, karburátor jsem sešteloval dle návodu. Na volnoběh krásně moto přede za plynem hned jdou otáčky nahoru, ale když se rozjedu přidám, abych se svižně rozjel, tak se moto dusí, když přidám více plynu do maxima (při dušení), tak po 1-2sekundě vylítne trocha kouře z výfuků a motorka vylítne jako kdyby přibyli koníci. Zařadím, klesnou otáčky. Přidám plyn a zase se dusí.
Jinými slovy do kopce netáhne.
Čím to může být ? Špatně nastavený karburátor ?
Jehla v karburátoru je v prostřední poloze. Zapalování je Vape.
Něco tam máš špatně, pokud máš za studena moc vysoký otáčky, který se po zahřátí sníží. Nepřisává ti to někde falešnej vzduch? Může to bejt naopak i moc bohatá směs, kdy studenýmu motoru to vyhovuje a po zahřátí se začne ulejvat, proto otáčky klesnou. Jinak jehla na prvním zářezu (myšleno shora) je standarndní nastavení tohoto karburátoru.
[Ota]
(20.6.2019 7:12:51)
Diky ,za vase nazory a rady. Dnes jsem nastavil jehlu na prvni zarez. Sice mam velmi bohatou smes dle koure za mnou, ale jede to tak, ze se to uz nedusi. Ale zas otacky za studena vylitnouz az k 4000, ale po ohrati je to v klidu. Potreboval jsem na technickou nebot posledni technickou to melo v roce 2012, tak jsem to tak nastavil. Co se tyce trysky, tak ji vymenim za.mensi a uvidime.
[Jiry]
(19.6.2019 19:54:54)
Pořadí máš zřejmě správný, z fotek , byť nejsou zcela zřetelné, mi přijde, že máš trysku č. 72 uprostřed, což je v pořádku. Clonku tam zřejmě taky nemáš - je z takového silnějšího černého těsnění mezi přírubou karburátoru (kterou máš na svých fotkách namontovanou) a rozdvojkou k válcům. Doporučuji clonku namontovat (zabraňuje přechodu tepla) a proříznout na plný průměr otvoru sacího hrdla v rozdvojce k válcům. V takovém případě bys ale měl mít HT 92. 100 je určená pro provoz s clonkou. Výška hladiny paliva v plovákové komoře, měřené od dělící roviny tělesa a plovákové komory,je 11 +- 1 mm. Změřit o můžeš třeba tak, že z karburátoru demontuješ plovákovku a posadíš ho na zavařovací sklenici. Hadičkou pak z nádrže napouštíš benzín, dokud neuzavře jehlový ventil a změříš, zda je hladina od okraje zavařovačky zhruba těch 11 mm.
[Ota]
(19.6.2019 9:03:37)
Trysky mam dobre. Akorat tam je 100 hlavni. Co kdybych dal jehlu na prvni zarez od shora ? Byla by bohata smes ?
[Jiry]
(19.6.2019 8:39:32)
Pokud jsi nic nepřehodil podle fotek nepoznam. Na tvem foto by to mělo být v pořadí hlavní 92(95), pomocná 72, volnoběžná 45. Začínal jsem od pantu plovaku z leva do prava. Ještě bych zagooglil, a našel si seřízení hladiny v plovákovce. To je taky někdy dobré mít v pořádku.
[skodna]
(19.6.2019 6:00:04)
Prohozený trysky. Taky jsem se s tím trápil.
[skodna]
(18.6.2019 19:39:25)
neprohodil jsi hlavní a pomocnou trysku?? Jinak platí to co napsal Ota. Clonka je před karburátorem na přírubě (rozdvojce k válcům) Když sundáš karbec je v přírubě velká díra průměr 28 mm, která se směrem k válcům rozdvojuje. Pokud je otvor menší než 28 mm, je tam clona - těsnění s menší dírou. To se musí proříznout na těch 28 mm, aby to bylo "bez clony"
[Marlboro]
(18.6.2019 19:34:24)
[Ota] triska hlavni 100. Clonka ? Nevim jakou a kde hledat. Jinak je to priblizne, tak jak rikas. Dusi se to i na prvni prevod.
[Jiry]
(18.6.2019 19:01:08)
Odpověděl sis sám - moc chudá směs, pokud se po obohacení chování zlepší. Navíc v okamžiku, když prudce přidáš plyn v nízkých otáčkách, směs tím okamžitě ochudíš, dokud se motor ndostane do otáček odpovídajících zhruba poloze šoupátka. Pokud takhle dáš plnej plyn v nízkejch otáčkách na 3. či 4. převodový stupeň, jen to bučí a nezrychluje, což je ovšem normální stav. Pokud to dělá i na nižšį kvalty nebo i při menším přidání plynu, musíš obohazit směs. Jaký tam máš trysky? Co clonka? Proříznutá, neproříznutá?
[Ota]
(18.6.2019 18:13:00)
A co hladina v plovákovce?
[longr]
(18.6.2019 17:51:53)
[Jirka] tím to nebude. Ta je čistá jak z myčky. Když dám bohatou směs, tak to jede, poměrně dobře, avšak hulán jak z elektrárny a nedrží otáčky.
[Jiry]
(18.6.2019 17:21:02)
Takhle se mi chovala 350, když jsem místo trysky 115 použil 80. Zkusil bych to důkladně vyčistit, pokud jsi teda nic neměnil.
[Jirka]
(18.6.2019 16:48:54)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13