Příspěvků: 29, poslední: 2.7.2019 13:34:1667070.Informace
Pánové, jenom stručné varování, pokud byste někdo chtěl kupovat nový brzdový pedál na kejvu/panelku 350. Produkce je to bůhvíjaká a je to naprosté bláto. Po dotažení (na krev) stačilo jednou lehce šlápnout a pedál šel až k zemi, místo vnitřního tisícihranu na rameni, která tahá za bowden a pružinu spínače brzdového světla, mám čistě vystruženou díru. Kupováno před cca 2 měsíci u Fišera v Ústí nad Labem, bohužel už nemám doklad, jinak bych mu to omlátil o hlavu. Nočníkovou ocel bych byl ochoten tolerovat třeba u nějakého držáčku na nesmysl, ale u takhle bezpečnostně relevantního dílu to opravdu nechápu. Na Krucík tedy jedu opět autem. Pokud byste mi tam byl ochoten někdo vzít origo (!!!) pedál včetně ramena, budu vděčný. Budu od pátku večer do cca soboty oběda. Dík.
70 éček za rezavou panelko páku a 50 éček za osu? Bratr severní maďar asi trocha prebral borovičky lebo čo... třipade páku jsem nedávno koupil za pětikilo, nebyla to jediná nabídka toho druhu, a dvěpade páky se objevují kolem tří kil. Plus tedy chromování, to podle schopností a vkusu každého soudruha...
[Kosťa]
(2.7.2019 13:34:16)
Minulý chotusky za 700-900,- několik kusů...
[00]
(30.6.2019 23:45:23)
00: To by me zajimalo na jaky burzy chodis. Kdyz jsem pred tremi lety (!!!) koukal po 350 panelkovym brzdovym pedalu, bez ohledu na cenu, na kladne i na chotuskach jsem jich potkal presne nula. Vsude samy 250ky.
[Krizoň IV.]
(30.6.2019 22:26:30)
Pořád dokola. Chodím po burze, originálů je tam plno. Lidi brečej a prodejcům nadávaj do zlodějů, že to maj v krámě za polovic nový i s chromem... Každej si na to musí přijít sám.
[00]
(30.6.2019 15:52:15)
Udělej to jako já, uřízni z nějaké staré tisícihran a navař.
[Banjokid]
(28.6.2019 20:18:59)
Tak ani osmihran to nedal... ten jsem strhnul dokonce pouhou rukou - pro změnu na hřídeli. Monty, kde je na webu ten od vás? Hledal jsem to, ale nic jsem nenašel.
[ladis]
(28.6.2019 18:16:51)
Já to koupil asi před 7 lety u Bosáka, byl jsem rád, že jsem vůbec sehnal pedál na 350. A zpočátku to vypadalo, že funguje. Teď po DoDo pomocí části pedálu z 250 to už je v pohodě. Z té doby mám i krásné chromované osy kol, které ale neprojdou ložiskem. To je ale lepší varianta, než kdyby byly slabší :-D Zatím jsem provizorně nasadil staré (už 7 let)
[Banjokid]
(28.6.2019 13:56:58)
Kubas: To je hezký, ale...: placeno cash, v krámě jsem byl sám, zboží je prodáváno bez obalu, dříve nereklamováno a nabízí ho snad každý druhý prodejce dílů na Jawy. Stačí?
[ladis]
(28.6.2019 13:54:22)
Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
[Kubas]
(28.6.2019 13:34:05)
Marek2003: tak jsem nakonec dostal u Bosáka ten osmihran... Fišer vzal ten strhlý pedál celkem bez řečí zpátky, doklad jsem nakonec vyhrabal v bedně starého papíru. Nechám se překvapit. Dodělám ještě nějakou práci a jdu to namontovat. Ale spíš to už stejně vidím na auto, než budu hotovej, bude nejmíň tak 5 odpoledne a mlátit se těch 250km hluboko do noci se mi už na Jawidsonu moc nechce, už jsem asi starej :D
[ladis]
(28.6.2019 13:28:59)
OK, díky za poznámky. ale mně to funguje ku spokojenosti.
[Marek2003]
(28.6.2019 9:35:59)
Tureckej držák pedálu je použitelnej jen u 250.
Ten údajně na 350 je uplně jinak natočenej,to je vidět i z fotky. Z turka použiju akorát ten dlouhej výlisek vlastního pedálu(samozřejmě se musí stáhnout chrom) a výlisky držáku,který nastavíme na správnou délku, a navaříme novou trubku pod správným uhlem.
[monty]
(28.6.2019 9:35:51)
[Marek2003]: Není to Týnec (Turecký), však to tam také nepíšeme... Týnec na kulatý JAWY nic nedodává. U Tureckých se musí echt hlídat kvalita co ti přijde... hodně moc toho vyměním.
[Maxwell]
(28.6.2019 8:38:04)
Marek2003: na originál týneckou produkci to vypadá úplně stejně jako ten stržený (šlapka má naprosto identický vzor). No, díky, uvidíme, kdyžtak dám řeč s Maspem. Jedu teď k Bosákovi do Ústí pro náhradní rameno, prý čs výroba, tak snad to v kombinaci se starým původním pedálem nějak půjde...
[ladis]
(28.6.2019 8:23:40)
Monty: a co z toho Turka teda zbyde? Držák?
[ladis]
(27.6.2019 23:36:33)
Já turecký pedály nikdy neprodával, používám to jako polotovar, dáváme nový hřídele i páčky, s pořádným drážkováním.
A šlapku jako originál, Turci tam maj divný žlábky.......
[monty]
(27.6.2019 23:32:08)
Monty: Ten šestihran mne taky napadl, že by to bylo z hlediska spolehlivosti podstatně lepší. Tohle je jak trochu větší osička na stěrače u embéčka, to soudruzi v Jawě trochu nedomysleli. Ostatně o originální páky je ta osa zasazená do pedálu na čtyřhran. Jinak na pohled to na tom tisícihranu sedělo slušně a oproti originálu vypadalo i robustněji (např. matka M10 místo M8). Když se to přitáhlo, tak to i na ruční zapérování pákou drželo. Ovšem do prvního šlápnutí. Sice už dávno nejsem docent, ale že bych na to dupal jak hovado, to taky říct nemůžu.
Banjokid @ Ota: přesně tak. Přece nebudu dělat u každé koupené součástky zkoušku tvrdosti/pevnosti/pružnosti materiálu.
Ventil @ Dolin: pokud to bude opravdu náhradní díl a ne atrapa, rád si připlatím, použít u takhle blbé součástky funkčně odpovídající materiál až tak velký rozdíl opravdu dělat nebude.
[ladis]
(27.6.2019 22:47:46)
tak zrovna u pedálu stačí se podívat - když drážky na páčce prostě vůbec nesedí na hřídel, tak i 12 letý dítě by napadlo, že to fungovat nebude....
Turci pak vymysleli tuning,místo drážek dělají šestihran.
[monty]
(27.6.2019 22:00:35)
Kecy, zaplatil bych prostě cenu, která by byla. Kde jsem se měl dovědět, že je to atrapa?
[Banjokid]
(27.6.2019 21:52:53)
Teda pedál bych asi nikdy nekoupil. Kupovat šmejdy není třeba, to chce originály hledat, jezdit po burzách, ano stojí to čas a peníze. Lidi chtějí všechno za pár korun a za kvalitní věci nechtějí zaplatit. Něco taky vyrábíme na ty naše geply, nebudu si tady dělat PR, ale kvalitní matroš a ruční práce něco stojí, zákazník to neocení raději bere polotovar z horšího materiálů, nic stejně neušetří a prodejci tlačí na cenu aby vydělal taky.
[ventil]
(27.6.2019 21:30:40)
Dolin:Problém je ovšem v tom, když originální díl prostě nemáš a koupíš si repliku s tím, že jej dokáže plnohodnotně nahradit...
[Ota]
(27.6.2019 21:03:14)
Boci nechci nějak,..politicky polemizovat a kázat....ale co vlastní rozum? Už i u rámů v replice je napsané "pro výstavní účely"......pedály a jiné ostatní funkční díly namáhané a k životu nutné,...je lepší prostě mít originám, upravit, orpavit. AAle vyhnout se replikám.
Peace! Ať Vám to jede jak má a jak chcete!
[Dolin]
(27.6.2019 20:39:43)
Co naplat, když pro většinu zákazníků je rozhodujícím faktorem cena. To si každý rozmyslí, vyrobit kvalitní repliku, když lidi stejně budou kupovat Turka, protože je to levný. A nadávat, že je to šmejd...
[Jad]
(27.6.2019 20:39:34)
Není se čemu divit.
Taky jsem si kdysi nepřipustil, že v prodeji někdy budou atrapy.
Už jsem měl desítky konfliktů, chytal jsem za řachnu blbečka-majitele, co se po mě sápal, dával na ČOI žárovky atd.
Ty věcičky jsou na kšeft a lidi kupujou. Lamela do pionýra a životnost 1000 km, startovací segment snýtovanej z plechů, bowdeny jsem řešil minulej tejden atd...
[Venca_n]
(27.6.2019 19:40:31)
Tohle přesně se mi stalo. Ale vydržela mi asi 200 km. Naštěstí jsem ji prošlápl v dílně.
Uřízl jsem tisícihran že staré a navařil... Šmejdi.
[Banjokid]
(27.6.2019 18:54:35)
Turek nebo Ind, to je mi jedno, ale tohle je na ČOIku. Jsou to brzdy, to jde fakt o kejhák.
[ladis]
(27.6.2019 18:37:37)
Jo, to je TUREK - jinou repliku na Eshopech nekoupíte.
[monty]
(27.6.2019 17:21:30)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13