Příspěvků: 4, poslední: 15.8.2019 11:01:2467183.Tuning a přestavby
CZ175 na cross ramu. Benzín vytéká z plovákové komory,motor se "přechcává", chcípe.
1. Stačí vyměnit plovák? Nebo je to něčím jiným? Jinak motor po výbrusu šlape jako hodinky.
2. Dá se někde nechat repasovat celý karburátor? Nebo koupit nový?
Děkuju.
nestaci menit plavaky a vicka...
treba opravit sedlo vo vicku, vytlacit stare a vyrobit nove
a zabrusit zalapovat ihlu
[janko]
(15.8.2019 11:01:24)
Bozderer, možná blbost, ale nemáš přišroubovaný karb přes izolační podložku? Zkusit přišroubovat jen s těsněním přímo k bloku (u ČZ je to tak i z továrny). Jestli třeba ta izol.podložka nepruží, tím někdy můžou vibrace narůstat...
[Peterson]
(15.8.2019 9:36:00)
Tohle řeším s ČZ 487 už X let. Vyzkoušel jsem X plováků, asi tři víčka a prostě sem to nedonutil těsnit. Vše krásně funguje - do té doby, než nastartuju. Už to přičítám snad jen vibracím.
[Borderer]
(15.8.2019 6:38:15)
Plovák může být buď děravý a plní se benzinem, nebo netěsní ventil plovákové komory. Nejspíš tam bude karbec s plovákem, který má v sobě zaletovanou jehlu. Tak jemnou brusnou pastou zabrousit kužel té jehly do sedla ve víčku, ať to na sebe sedí celou plochou, a bude zas těsnit.
[Jad]
(14.8.2019 19:00:21)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13