Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Příspěvků: 13, poslední: 3.10.2019 22:25:0967277.Informace
Ahoj chlapci. Chci se jen zeptat jestli jste se nekdo nesetkal se špatně udelanym vybrusem na 350. Jde my o to že od začátku co mam motor po GO tak cinkal jako kdyz vemete šroubovák a jezdíte s nim po hliníkovém žebrování. Nedalo my to tak jsem schodil valce a písty. Zjistil jsem na na pravém pistu je prasklina na sacim otvoru a je zedreny od kanálů valec byl v poho a bez poškození. Tak jsem koupil nový píst a kroužky na první vybrus. Dal to dohromady vylil nádrž namíchal olej 1:33 aby se ten nový pist zaběhl. Chytla na poprvé ale cinkání se ozvalo po zahřátí motoru. Tak jsem si myslel že to tak má být. V sobotu jsem vyjel na pomalou vyjížďku a po 8 km se ten pravý píst zadržel. Po sundání válců pravej píst vorvanej jak samice a ve valci drážky. A zase jen na těch kanalch. Pár lidiček my řeklo ze je špatně udělanej vybrus. Co vy na to? Snad jsem to napsal trošku srozumitelně. Diky moc za odpovědi.
Tak snad změřit písty a válce, případně štěrbinu mezi dnem pístu a hlavou. Můžeš zkusit taky něco nacpat mezi žebra válců a hlav alá 638. Jestli to zmizí.
[longr]
(3.10.2019 22:25:09)
Tenhle problém mám od prvního nakopnutí po výbrusu.Motor se nezadírá ale chrastí ,dal jsem jiné písty s kroužkama stále chrastí.Dík za radu.
[kadan]
(3.10.2019 16:00:45)
Fotku toho piestu nemáš? Fotka by najviac povedala...
[Milos634]
(3.10.2019 15:18:09)
a dival ses jestli ti nejde pist k jedne strane valce jesli mas vyuhlovane ojnice?
[Free]
(3.10.2019 12:37:13)
Jaky je vyrobce pistu? Nemas tam madarsky? Ty chrastej....
[Jin]
(3.10.2019 12:27:20)
Záměrně bohatší směs po výbrusu nebývá pro dobu záběhu k zahození. Předpokládám, že těsnění pod hlavou máš a nezasahuje do spalovacího prostoru.
[JardaZ.]
(3.10.2019 10:20:15)
K tomu srážení - nechával jsem si v létě dělat výbrus u Padalíka a hrany kroužků byly sražené viditelně, u kanálů ve válci na první pohled ne, ale ostré nebyly. Takže v téhle brusírně se s tím nejspíš vypořádají rovnou. Jinak jak psal Klouzec, hlavně pozor na přisávání falešného vzduchu pod guferem, těsněním pod hlavou, nebo pod prohnutou přírubou karburátoru.
[Jad]
(3.10.2019 10:17:24)
Prostě jsi to přidřel. Jinak koupit nový píst dnes není jednoduché - dříve se jednotlivé válce brousily v rámci jednoho výbrusu v tolerančních třídách A, B a C a tomu odpovídaly i rozměry pístů. Dnes se již brousí přesně na daný píst. Takže pokud při výměně pístů koupíš píst ve vyšší toleranční třídě, než je vybroušen válec, tak můžeš potom opět snadno zadřít, přestože mažeš správným poměrem a zabíháš správným postupem.
Jinak ty hrany na kanálech si musíš srazit sám pilníkem, obvykle to v brusírně neudělají. Ovšem divil bych se, že by nesražené kanály mohly silně poškodit píst. Maximálně by o ně cinkaly kroužky.
[Ota]
(3.10.2019 7:09:42)
Ahoj. Ten motor jsem si nechal dělat u jednoho manika. Tak nevím jestli srazel hrany. Kroužky jsou netknuty je orvana ta spodní část pistu pod krouzkama. Chudá směs neni svíčky maji krasnou cihlovou barvu.
[Jawa 350/632]
(3.10.2019 4:27:00)
Ostre hrany kanalu je potreba po vybrusu srazit...
[huhu]
(2.10.2019 21:42:24)
Tak bych to viděl. Příčné hrany kanálů se musí srazit, jinak o ně můžou štrejchat kroužky a to obvykle chrastí a může to dopadnout i takhle. To by výbrus musel být hodně volný, aby to cinkalo.
[longr]
(2.10.2019 20:43:12)
Zrazil si jemným pilníkom ostré hrany na kanáloch? Nezožrali ti kanály krúžky?
[Milos634]
(2.10.2019 20:31:07)
Nebo máš v prčicích bufero pod zapalováním (nebo to jinde přisává) a zadřelo se to vlivem chudý směsi. Každopádně když píst bez kroužků vložíš volně do válce tak musí s lehkým odporem propadnout dolů lehce.
[Klouzec]
(2.10.2019 20:28:53)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13