Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4156576
Online: 1164
Přihlášených: 3
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Páka
Ruda
Klouzec
Petan69
Petan69
Klouzec
crowack
Páka
Klouzec
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 23 mustang chcípá
[Páka]
(6.10.2019 21:24:52)
Příspěvků:
8
, poslední:
19.10.2019 0:04:34
67283.
Nejede nebo nestartuje
Ahoj, mám dotaz na nefunkcnost motoru u mustanga. Nastartuje mi na první nakopnutí, ale při pouštění spojky se hrozně špatně rozjíždí. Když se pak trochu chytne a dostane do otáček, tak najednou se motor začne dusit a chcípne. Když vyřadím nebo znova nakopnu, tak na neutrál jde do otáček jako ďas. Čím by to mohlo být? A ještě třeba při třetím nakopnutí začne páka prokluzovat a spojka se protáčí. Když to zkusím za chvíli je to zase v pohodě. Co s tím? Děkuji moc
Vypadá to, že se ti tam nedostává benzín (tryska, zanešený karburátor, kohoutek a pod.). Také by to mohla být svíčka. Nechci tady vyvolávat diskuzi ohledně svíček, ale vyber si raději NGK nebo Denso. To, co popisuješ u spojky, je už její opotřebení. Buď vyměnit lamely nebo dát silnější podložky k pružinám na spojkovému talíři.
[Ruda]
(19.10.2019 0:04:34)
Prej na pána, kilo červenýho silikonu a poťho :D
[Klouzec]
(8.10.2019 14:51:31)
Tady je video na výměnu spojky
https://www.youtube.com/watch?v=i80QKIskGEc
[Petan69]
(8.10.2019 7:24:18)
Spojka co trochu funguje je ferodo, ale musel jsem jí napasovat aby se vešla do řetězu a aby nedrhla na spojkovém koši. Stačí k tomu pilník.
https://www.go
ogle.com/searc
h?q=ferodo+spo
jka+pion%C3%BD
r&client=firef
ox-b-d&sxsrf=A
CYBGNRII35yRoJ
wkPm_JZjwZpwY9
8dPhg:15705118
53241&source=l
nms&tbm=isch&s
a=X&ved=0ahUKE
wih04LJ9IvlAhW
CZ1AKHa_xCTIQ_
AUIESgB&biw=19
20&bih=944
[Petan69]
(8.10.2019 7:21:27)
Pokud to s tím sráčem myslíš vážně tak bych začal tím že vyčistím nádrž a kohoutek dám na něj nový sítko, dám tam hadičku novou a palivovej filtřík hranatej se sítkem a novej benzín, pak vyčistím karburátor nastavím hladinu plováku, dám pod kolínko a mezi kolínko nový těsnění, zkontroluju těsnost a přítomnost vzduchovýho filtru, vyčistím vejfuk, vyměním simerink pod zapalováním za pořádnej vitonovej, pak očistím kontakty kladívka seřídím odtrh a předstih, nafoukám gumy a pak bych laboroval dál.
[Klouzec]
(7.10.2019 20:58:16)
Hele, než rozebereš celyho fichtla, prvně se podivej na hlavni trysku a hladinu v plovákovce. Jako puberťák jsem to co ty popisuješ, zažil tak 1000x, a vždycky to byl bordel v hlavni trysce.
Jestli máš moc vyrezlou nádrž, napřed tam dé velké palivové /papirové/ filtr.
[crowack]
(7.10.2019 20:52:47)
Stodolní srágora - asi 10 let nejel :D. No benzín teče, ale zkusim to vyčistit. Nádrž je kapku vyrezlá. Benzín normálně tekl, ale je možné, že při zátěži to nemuselo stačit. Motor nevypadá, že by byl půlen, ale 100% to nepoznám. Tu spojku mám asi rozdělat, zkouknout jestli není spálená a pak poštelovat, že?
[Páka]
(7.10.2019 20:30:30)
Tak s tou spojkou je to u pionýra normální jev že když po tom chvíli skáčeš tak začne klouzat kor když je třeba trochu víc dotažená. A to chcípání může být od fouklého gufera, špatnou hladinu v karburátoru, přicpanou trysku, přicpaný kohout až po fouklý těsnění mezi blokama, takže musíš dát víc info - např jestli je to nějaká stodolní srágora, nebo jakejsi provozní už opravovanej atd..
[Klouzec]
(7.10.2019 12:22:29)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13