Příspěvků: 26, poslední: 3.11.2019 18:32:1767303.Informace
Zdravím, mám karburátor 2924sbd18b HT 98 VT 50 Ať nastavuji jak nastavuji levý válec má svíčku cihlovou a pravý černou, která se zalepí a přestane pálit a moto jede jen na levý. Předstin nastaven správně. Poradí někdo jak nastavit nebo čím ještě by to mohlo být? Díky
Zkusit přitáhnout hlavu, pak natryskovat podle typu filtru, nastavit základní nastavení (obojí jawarmaniakovy stránky) a projet. Pak, když to pojede, to můžeš o chlup obohatit.
[longr]
(3.11.2019 18:32:17)
Můžete mi prosím poradit jak dál? Mě už skoro nic nenapada
[poustmann]
(2.11.2019 19:43:43)
Tomáš S: Ale prd. Ladím směs s novými svíčkami. Pár kilometrů na plný plyn a z barvy určuju bohatost směsi.
[Bakoun]
(31.10.2019 8:48:11)
Poustmann: Nová svíčka se vybarví po ujetí cca 700 až 1000km. Do asi 500 km by měla mít izolátor téměř bílý. Pokud zhnědne, nebo dokonce zčerná za pár desítek km, je to špatně.
[Tomáš S]
(29.10.2019 18:49:31)
Sání mám otevřené s drátěnkou.
[poustmann]
(29.10.2019 7:17:45)
Ono tak záleží jaký máš sání. Jestli otevřené ( drátěnka na karburátoru) nebo uzavřené (jitrnice pod sedlem s drátěnkou a nebo s papírovým filtrem). Podle toho dej hlavní trysku. Na otevřené sání je větší (zřejmě těch 105), na uzavřené bývá tryska menší.
[Majkl250]
(28.10.2019 19:52:16)
Psal sem to špatně. dal sem ji na 4 zařez od hora. Takže výš.
[poustmann]
(28.10.2019 18:18:28)
Jehlu ale musíš dát výš, abys směs obohatil.
[longr]
(28.10.2019 17:58:29)
Dal sem tam 15tky a izolátory jsou bílé. Navíc mám dojem, že mi to málo dobíjí a začal vynechávat levý a z výfuku teče nespalený sajrajt. Nabil sem baterku a zkoušel dát jehlu níž abych obohatil směs. Stejné. Dát větší trysku? Na netu píšou u otevřeného sání až 105??? Na volnoběh jede dobře a vytáčet se taky nechá. Jak se ale rozjedu a zahřeje se motor je po srandě!!
[poustmann]
(28.10.2019 9:16:59)
Ono tomu záběhu kadla kadla nesvědčí. Motor se musí krmit a mazat. Jak píše Ota, je lépe tomu rozumně dávat a po dobré práci tomu dát pamlsek, trošku naprázdno vrknout plynem.
[longr]
(26.10.2019 20:36:39)
Diky Oto za věcné rady. Taky se mi zdá, že to na ty 17ky jede hůř. Maji bílý izolátor, ale okolí a elektroda černá. Trochu jawku projíždím a najeto mám necelých 500. Zkusím teda ty kopce a lehce ji protáhnout na 2 a 3ku.
[poustmann]
(25.10.2019 20:50:23)
Určitě směs neochuzuj. Pokud se motor začne utahovat, chce to rychle vymáčknout spojku, na chvíli zastavit a nechat ho trochu zchladnout. Není to těma svíčkama? Protože se motor při záběhu více hřeje, tak pokud chceš dát jiný svíčky, než předepsaný, tak leda chladnější, teda 14. Ty 17 určitě vyhoď. Možná ti to nejede právě kvůli tomu, že se svíčky přehřejou a chytá to samozápaly. Ale v tomhle počasí bych tam dal rovnou 15 a neexperimentoval bych. Zas takový teplo už není. Jinak se neboj vyrazit i do kopců. Mě se při záběhu právě motor uvolnil v kopcích, kam jsem, vyrazil cca. po 300 km od výbrusu a trochu jsem tam motor protáhnul na 3, protože to ani jinak nešlo. Hlavně, až dorazíš na vrchol kopce, tak jak zavřeš plyn, tak okamžitě vymáčni spojku a párkrát vrkni plynem a motor trochu protůruj, aby zchladnul, jinak bys to mohl snadno přidřít.
[Ota]
(25.10.2019 16:05:38)
Honit to nehoním. Jezdit cca 60 na 4ku a bez kopců. Jen rovina. Jedná se mi o to, že když jedu delší dobu těch 60 tak se motor prohřeje asi víc a začne se dusit a tahnout zpět. Zastavím, nechám ho jet na volnoběh půl minutky a jedu dál. Dal sem 17ky svíčky. Bylo mi to doporučeno ,když to nehoním ,protože se více prohřívají. Zkusit dát jehlu níž?
[poustmann]
(25.10.2019 15:35:00)
Jen pru upřesnění: tím šroubkem nastavuješ bohatost volnoběžný směsi, takže zhruba do 1/3 zdvihu šoupátka.
[Bakoun]
(24.10.2019 19:27:05)
Ota má pravdu, nový to nehoň a šteluj do výkonu po 1,5-2 tis. km
[Verdom]
(24.10.2019 13:52:04)
200 km po výbrusu je hodně málo. To se motor teprve začíná postupně uvolňovat, takže není divu, že netáhne. Hlavně ho moc nehoň, ať nezadřeš. Chce to mít na záběh bohatší směs dle manuálu a ochudit jedině tehdy, pokud by byla tak bohatá, že by se to např. na volnoběh ulejvalo, zaolejovávala se svíčka, apod. Černější svíčky v záběhu nevadí. Směs nastav na normální provoz až tak po 2000 km.
[Ota]
(24.10.2019 9:15:20)
Svíčky N15C. Lechce černá na pravém. Cihlová na levém.
[poustmann]
(23.10.2019 19:26:42)
Svíčky N15C. Lechce černá na pravém. Cihlová na levém.
[poustmann]
(23.10.2019 17:39:04)
Zdar chlapi, byla to indučka, která pálila jak se ji chtělo a navíc slabě. Dnes sem to byl projet a potřebuji konečně radu ohledně nastavení karburátoru. Jak se motor při jízdě prohřeje přestane táhnout. Motor je po go i válce po výbrusu. Mám tam teď jehla 3 zářez, trysky sem psal a šroub cca. 3/4-1. Když přitahuju klesají na volnoběh otáčky. Mám to uškrtit na 1/2 aby byla bohatší směs a více se to chladilo směsí? Motor má najeto 200 km.
[poustmann]
(23.10.2019 17:37:22)
No, pokud je v háji gufero u zápalka, táhne to vzduch a je to spíš chudý. Blbý těsnění pod kebulí se zase projeví pískáním nebo oprskaným válcem, pokud to nemáš, nemělo by to být asi ono. Lícování kanálů se zase neobejde bez sundání válců příp. lousknutí motoru. Co máš za svíčky? N15C Brisk? Dala by se dát teplejší tam, kde to blbne, ale to spíše z nouze. Zkontroluj to přicpání výfuku a kdyžtak je vyčisti, pokud jsou zajetelený. Kolik to má najeto? Komprese a vůle v zámcích pístů OK?
[Verdom]
(21.10.2019 7:23:18)
Já bych vyměnil gufero zapalování a zkontroloval, zda těsnění pod válcem či hlavou nesákne. Přesně tohle mě zlobilo letos ve Francii.
[grošák]
(17.10.2019 21:52:55)
Indučkní cívečka by to mohla dělat.
[Klouzek]
(17.10.2019 10:05:54)
U 354 bych v tomto případě hledal zakopaného psa v zapalování pravého válce. Kontakty, odtrh, předstih, kondenzátor, dráty, indukčka, kabel, fajka, svíčka, vzdálenost elektrod,tepelná hodnota. Teoreticky taky možná v ucpaném výfuku. Typické potíže s výrazně rozdílnou směsí pro levý a pravý válec jsem zaznamenal až u osmičkových motorů.
[Zahradník]
(17.10.2019 7:37:37)
Slícovat dobře kanály. Jawa má snad vždycky na pravém válci bohatší mě, jak na levém. Pokud je to ale takhle extrémní, tak musíš hledat příčinu ve špatném slícování kanálů - ať již sacího s karbem či válcem, tak přepouštěcích mezi karterem a válcem.
[Ota]
(17.10.2019 7:18:49)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13