Příspěvků: 6, poslední: 24.10.2019 13:50:2767310.Elektro
Zdar chlapi, koupil jsem 350/360 r.v. 1965 a řeším, jak zapojit regulátor Magneton s magnetem, ze kterého byl originální regulátor pravděpodobně vykastrován. Motorku jsem koupil bez zapojené elektriky, Magneton byl však součástí a zřejmě to s tím jezdilo. Děkuji.
U AEV jen pozor na výkon a zda je kostřen plus nebo mínus. Ale to se dá buzením změnit. Viz návod u AEV.
[Verdom]
(24.10.2019 13:50:27)
Jen pro uplnost, jak se doctes v tom navodu, v roce 1965 se tenhle regulator na panelky nemontoval. Origo se dal najit na motorkach v poslednich letech vyroby. A pokud ti nezalezi na originalite, dej tam radsi zminene AEV. Vejde se presne misto puvodniho reglu na dynamo a narozdil od dvoucivky neni treba ho serizovat.
[Krizoň IV.]
(24.10.2019 9:27:19)
Záleží na tom, jakej regulátor máš na mysli. Jestli ten, co o něm píše Maspe, tak ještě doplním, že 50 W verze nemá (nebo alespoň nemívá) zabudovanej odpor budícího obvodu, takže musí být na čele dynama odporová cívka, jako u jednokotvovýho relé. Kdežto 75 W verze má zezadu takovej velkej keramickej odpor, kterej uvedenou odporovou cívku nahrazuje.
[Ota]
(23.10.2019 10:54:12)
pokus myslíš tu hliníkovou kostku s dvouma cívkama uvnitř, tak celý regulátor dobře ukostřit, D na živý uhlík a kontrolku dobíjení, M na druhý konec vinutí statoru B na neukostřený pól baterky. Taky je otázka jestli máš dynamo 45-50W nebo 60-75W a jaký máš ten regulátor,jestli 50W nebo 75W. Magneto předpokládám, že v motorce mít nebudeš, protože to by byla echt rarita a pak to spolu nerozhodíš.
[maspe]
(22.10.2019 22:23:54)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13