Příspěvků: 6, poslední: 29.1.2020 19:26:2467484.Tuning a přestavby
Zdravim,
daji se dat predni vidlice z 350 634/638 na kyvacku 250? Videl jsem to na par fotkach z motorkari.cz, ale pujde to tam bez uprav a projde to na TP? Diky za odpovedi a zkusennosti
Nezkracuješ vidle, ale trubku spodních brejlí, která prochází krkem řízení. Jak zde zaznělo, 638 vidle mají větší průměr, tudíž původní brejle nelze použít.
[Ota]
(29.1.2020 15:14:15)
Kejvačky mají kratší krk než 634/638. Z 634 to půjde bez problému, pokud necháš spodní brejle z kejvačky nebo panelky. Trubky vidlic z 638 mají větší průměr a jinak tvarovaný uchycení v horních brejlích. Proto by se museli dát brejle z 638 a nějak pořešit délku trubky procházející krkem.
[Honza (Js)]
(28.1.2020 17:24:07)
Proč by se musely vidle zkracovat? Kvůli jiné délce krku? Jestliže je bezproblémů záměnná vidlice z panelky a 634, a zároveň je záměnná vidlice 638 a 634, pak musí být záměnná i vidlice z panelky a 638. Nic zkracovat netřeba.
[pračlověk]
(28.1.2020 16:47:32)
Vidle z 634 bez problémů. Jsou to v podstatě stejný vidle s panelkovejma, kde oproti kývačkovým se liší jen konstrukce tlumiče. S vidlema z 638 to bude horší. Mám ten pocit, že kývačka má kratší krk řízení. Takže by se musely buď upravit brejle (zkrátit trubka a vyříznout nový závit) nebo to nějak vypodložit. Nehledě na to, že by to na kejvačce blbě vypadalo. Musel bys současně použít i dvouklíčový brzdový štít z 638 (je oproti starším štítům o 90° pootočen)a tím pádem i buben od novější panelky výše.
[Ota]
(28.1.2020 16:30:58)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13