Příspěvků: 7, poslední: 7.3.2020 0:09:5567553.Informace
Už přes rok jezdím na prašifce 472 s karbem Mikuni VM26. Vše funguje dobře, kromě tarokování při konstantní pomalejší jízdě. HT je 160, VT 35. Šoupátko s výřezem 2.0, svíce srnčí hřbet, jehla na nejvyšším zářezu. Laicky jsem si vyhodnotil, že když zvětším výřez v šoupátku, tak směs ochudím a tarokování (je to bohatý při malém otevření šoupátka) ustane. Opak byl pravdou, je to ještě horší a přechody z volnoběhu jsou katastrofa. Objednal sem si nový šoupátko s výřezem 1.0. takže bude znova laborování. Vím že tu pár lidí jezdí s Mikuni. Jak to máte naladěný? Abych se měl aspoň od čeho odpíchnout.
Banjokid: diky. Mam tam moc velkou HT. Zkusim 135 HT
[Jin]
(7.3.2020 0:09:55)
Havlis: diky za info. Budu muset jit s VT niz. Predtim jsem dosel s VT na velikost 17,5. Pak jsem sahnul na soupe a je to spatny. Emulzni trubici mam na 2T to jsem overoval primo v Mikuni. Soupe vyzkousim velikost 1.0. Kdyz by to bylo blby, tak ho manualne trochu zvetsim. Zkusim dal laborovat.
[Jin]
(5.3.2020 8:32:50)
Havlis: nemáš prosím ještě nějakou zkušenost se sáním a Mikuni karburátorama? Provozuji VM26 na panelce 250 a také stále laboruji s nastavením. Zkouším to naladit na originál sání a výfuky a moc se mi to nepodařilo - ať jsem měnil trysky jak jsem chtěl, pořád mi to přišlo takový udušený a netečný na změny trysek a nastavení. Jakmile jsem papírový filtr vyměnil za bavlněný přímák na dlouhém chobotu (tím jsem trošku simuloval airbox) tak to šlo daleko lépe ladit a mělo to na ladění lepší odezvu (ale bylo to kvůli přímáku hrozně hlučný a nedalo se s tím jezdit dlouhé trasy). Není možný, že tyhle karburátory potřebují větší průtok vzduchu, aby dobře fungovaly? Vycházím z toho, že vstupní příruba karburátoru má mnohem větší průměr než Jikovy.
[Vomi]
(4.3.2020 20:14:15)
Samozrejme to bude jinak, ale pro zajimavost a odrazovy mustek.
Koukal jsem do manualu RD 350 vzduchac s klapkou ma VT 25 a HT 140.
RD 350 rozvod pistem ma VT 30 a HT 120.
[Havlis]
(4.3.2020 12:47:09)
Hlavne teda aby to bylo Mikuni pro 2T nebo z 2T a ne pro 4T, protoze tam je jina emulzni trubice na u HT a pak se to neda poradne nastavit na 2T.
Aby to nebylo mikuni na pitbika, ktere prave maji emulzni trubici pro 4T
[Havlis]
(4.3.2020 12:30:53)
Ahoj, soupatko jsem vetsinou nechaval jake je tedy 2.0. Svicka je srrnci hrbet pri jizde na 30-50% plynu. Nebo jsi to opravdu meril pri plnym plynu vypnout zapalko a kouknout na svicku?
Pokud to dole tarokuje nejjednoduzsi je dat mensi VT. Tim se ochudi do cca 20% plynu. Pres 20% az do 80% je to pouze na uhlu konusu jehly.
Tim ze mas jehlu az dole (tedy horni zarez) to naznacuje moc bohata VT a dohanis to ucpavanim HT jehlou. Tedy jako by jsi daval lehlu niz a tim lip se to chovalo. Ale jehna niz a niz zase kazi 90- 100% plynu, kdy jeste moc ucpavas HT a pak je to moc chudy.
Takze bych zkusil dat 30 a pak mozna i 25 VT a jehlu zase o zares nahoru nebo o dva, abych zachoval prostredek. Pokud pak bude 100% moc bohate tak bych dal mensi i HT. Jak dam mensi HT, tak to trosku ochudi zase zacatek plynu a mozna budes muset dat VT treba o 3 vic. Postupnym priblizovanim k dokonalosti.
Pozor taky na motor po vybrusu, ta tom se kurevsky blbe ladi smes. Meni se to vesechno pod rukama podle najezdu km.
[Havlis]
(4.3.2020 12:28:23)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13