Příspěvků: 7, poslední: 21.4.2020 9:18:0067676.Informace
Zdravím, tak poslední problém na panele s řazením jsem vyřešil výměnou automatu, ubráním bohatosti a repasí poloautomatu.
Teď bych měl hned dva dotazy týkající se jízdních vlastností.
Je nějaká možnost jak udělat z oválné díry v krku zase kulatou? Když bych krk předělal na ložisko SSK-100, musí se frézovat vnější průměr? Výška origo ložiska a SSK-100 je stejná? Nemám to ted rozdělané a nemám to jak změřit. Vnitřní kroužek si vytočím, to je bez problémů.
A druhý dotaz se týká montáže pneu na ráfek. Přední ráfek mám nové (české, vyrábí je někde u Čáslavi) + nová guma Mitas H06 a guma prostě trochu hází. Ať nasazuju, rovnám, mažu, foukám jak chci, tak prostě u ventilku je víc vylezlá, než jinde (cca 3mm). Kolo při jízdě mírně kope a vibrují od toho celá řidítka. Je možné, že je ráfek vadný, nebo guma stojí za prd?
Díky
Uvolněnou misku v krku řízení je možné zalepit lepidlem na ložiska. Pohledej v historii - kdysi se to tu řešilo, několika lidem to fungovalo. Můžeš vyzkoušet, když se miska zase uvolní, budeš muset řešit nějak strojařsky.
[Peterson]
(21.4.2020 9:18:00)
Mně oválný krk opravoval Buchič, rovnou mi misky převařil na kuželíková ložiska a je to super :-)
[cPetan]
(20.4.2020 14:51:43)
Už jsem jim napsal do tech ráfků, tak uvidíme. Nezbyde mi ale asi nic jinýho, než sundat gumu z druhé motorky a zkusit ji namontovat sem. Nevíte někdo jak s tím krkem? Mam tam vakl a odstrojení rámu a obrobení na frézce beru jako poslední možnost a tuze se mi do toho nechce.
[Vesnican]
(20.4.2020 12:54:57)
Mrkni na svár u otvoru na ventilek, jestli tam není třeba nezabroušený svár. Guma by pak přesně nesedla na patku. Případně duše, jestli je opravdu odpovídajících rozměrů pneu.
[Jin]
(20.4.2020 10:40:29)
Problém opravdu není v nasazování. Pneumatiku jsem měl vyfouknutou několikrát, patku vysazenou a komplet namazanou pastou na montáž pneumatik na autech (z obou stran). Dělám to tak, že vždycky tak, že pneu nafouknu jen tak, aby byla měkká a pak bočnici "promasíruju" z obou stran tak aby seděla. Problém je v tom, že prostě u ventilku nesedí. Opravte mě, jestli se mýlím, ale ráfek je svařovaný v místě ventilku že? Napíšu výrobci, jestli se jim to někdy nestalo a uvidíme.
[Vesnican]
(20.4.2020 8:29:51)
Pneumatika se musí nasazovat proti ventilku, je to ve všech knížkách. Nasazování se končí u ventilku. Je to proto, aby při nasazování mohls zmáčknout pneumatiku proti ventilku do ráfku a tím převlékl okraj pneumatiky přes ráfek. U ventilku pneu dovnitř nezmáčkneš právě proto že ti zavazí ventilek. Ale přesně tak je potřeba ventilek zamáčknout do pneumatiky, musí volně chodit dovnitř i ven. Plno lidí také dělá chybu, že po namontování dotáhne tu pojistnou matici k ráfku. Při jízdě má být povolena. Pokud je utažena, tak při podhuštění a zabrždění utrhneš ventilek od duše. Pokud je matice povolená, ventilek se jen nahne a ty hned vidíš, že musíš pneu vypustit a pootočit pneumatiku zpět na ráfku.
[HonzaBK]
(20.4.2020 7:12:58)
Ahoj s krkem ti neporadím, ale tu gumu asi nasazuješ špatně. Když ti u ventilku nesedí, tak ji vyfoukni, úplně povol pojistnou matku ventilku a nech ji jen na konci na pár závitech. Potom ten ventilek musíš promáčknout do pneumatiky, možná si pomož monterpakou. Ta guma se musí dostat z obou stran pod ten placek u ventilku. Většinou je dobře začít nasazovat právě u ventilku a už rovnou tu duši mít v pneu a dobře usazenou. Potom obout zbytek.
[skodna]
(20.4.2020 6:33:35)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13