Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4156525
Online: 2157
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Prohorovka
Ota
Uhlíř
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Půlení pionýra - proč většinou vyleze náboj pro výstupní řetězové kolečko i s loziskem
[Prohorovka]
(7.5.2020 21:12:06)
Příspěvků:
2
, poslední:
12.5.2020 9:01:07
67732.
Informace
Věděl by někdo, proč tak často když se člověk snaží vyndat z rozpůleného motoru výstupní náboj pro sekundární řetězové kolečko vyleze ten náboj i s loziskem? Je to známka toho, že lozisko je volně v karteru a musí se vždy zalepit? Danke
Tohle se často děje nejen u pionýra, ale i u dospělých jawek. Automaticky to neznamená, že je uvolněné uložení ložiska v karteru.
[Ota]
(12.5.2020 9:01:07)
Tohle se mi taky stává u vsech motoru na fichtla, že víc drží spoj lozisko-naboj než lozisko-karter. Přitom ale ložisko v karteru drží dobře, nejde tam suvně. Holt to asi inženýři blbě spočítali...
[Uhlíř]
(7.5.2020 21:17:41)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (9), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13