Příspěvků: 3, poslední: 18.5.2020 14:44:0467766.Veteráni
Dobrý den,
zdravím všechny odborníky a rovnou jdu na jeden dotaz. Rozhodl jsem se renovovat svojí Jawu 250/559 a potřeboval by jsem vedet něco o bubnech. Chtěl by jsem se zeptat jak nejlépe je mohu zrenovovat. Někde jsem četl že se soustruží jejich vnitřek ale záleží na jejich průměru. Také jsem se chtěl zeptat jak nejlépe je vyčistit a jakým způsobem tak, aby vypadaly jako když vyjely s dílny. Děkuji všem a přeji hezký den!
S pozdravem,
Mejriou.
Ota: Jenze ona se s tim Jawa vubec nesrala uz v prvovyrobe, nejak moc resit aby byl buben uvnitr kulaty. Koukal jsem na to kdyz mi posledne buchtic zadni stacel zadni kolo na 9ku, ten buben brutalne hazel v miste kde je svar te pasoviny co tvori vnitrek bubnu.
[Krizoň IV.]
(18.5.2020 14:44:04)
Vnitřek bubnu soustružit, jen pokud je to potřeba. Tzn., pokud je vyrezlý, nebo šišatý. Naopak je dobré stočit pakny (chce to ideálně nechat si nalepit silnější obložení), již namontované na štítu na přesný průměr bubnu. Pak to brzdí prakticky hned, bez potřeby záběhu.
[Ota]
(18.5.2020 8:41:24)
Tak v prvni rade zalezi jake mas bubny, zda je brzdovy stit zapusteny dovnitr nebo prekryva stit. Cca nekdy od roku 69 se to menilo.
Co se cisteni bubnu tyce, zalezi co od toho cekas. Zda lesk ala "psi kule" nebo proste vycisteni. Muzes to nechat obalotinovat, muzes to odvezt na chemicke lesteni, muzes to upnout do soustruhu a vycistit hadrem, muzes to vzit pekne poctive ocelovym rounem na koleni.
Pokud mas bubny pres, muzes proste koupit nove bubny, Jawa je dodneska vyrabi.
Soustruzi se vnitrek bubnu, aby byl perfektne kulaty, protoze v jawe to mrskali tak jak jim to vyslo, a ta ocelova vlozka dost casto hazi uz z vyroby.
Nicmene buben by se mel soustruzit az potom co je vypleteny a vycentrovany, protoze centrovani ho muze mirne zovalnet, a to pak srovna prave soustruzeni.
[Krizoň IV.]
(17.5.2020 22:03:56)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13