Příspěvků: 18, poslední: 11.7.2020 22:58:2867899.Nejede nebo nestartuje
dobrý den, poradí mi prosím někdo- jawa 640- vyčištěný karburátor, nové svíčky, má wape, nová spojka, udělané odborníkem, ale stále se dusí, když jde do záběru hrozně moc, asi více zahřátý.... co s tím? může to být poměrem oleje? nebo špatná komprese? chybné velikosti trysek?nebo prostě špatný karburátor a sehnat nový?
děkuji za reakce
vašek
Dolin: nádhera.
[maspe]
(11.7.2020 22:58:28)
dekuji za reakce.
vape je od vyroby stejne jakou dvoukomorove vyfuky- tam uz by se predstih snad nemel nastavovat?
sejmul jsem spodek lovakove komoroy, zadny extra bordel uvnitr jen trochu rzi ale fakt malicko, trysky ciste, velikost se musim podivat, clonka zda je jeste nevim...
svicky kouknu ale taky jsou nove i fajfky...
vasek
nemate schema s osazenim nastavovacich prvku pro karburator?
[domestik]
(6.7.2020 17:31:34)
Jen ještě poznámka - nemá cenu se pouštět do jakéhokoliv seřizování, dokud není všechno čisté a netěsní jak má. Tzn. výfuky, karburátor, filtry, palivová cesta...
[Jad]
(3.7.2020 13:11:44)
domestik: 1) Nepoužívej refresh, a´t se ti neustále neopakuje poslední příspěvek.
2) Stáhni si dílenskou příručku zde v sekci technika - je tam i popis karburátoru.
[Ota]
(3.7.2020 12:56:11)
dekuji za reakce.
vape je od vyroby stejne jakou dvoukomorove vyfuky- tam uz by se predstih snad nemel nastavovat?
sejmul jsem spodek lovakove komoroy, zadny extra bordel uvnitr jen trochu rzi ale fakt malicko, trysky ciste, velikost se musim podivat, clonka zda je jeste nevim...
svicky kouknu ale taky jsou nove i fajfky...
vasek
nemate schema s osazenim nastavovacich prvku pro karburator?
[domestik]
(3.7.2020 12:32:00)
Návody na nastavení karburátoru jsou tady v sekci "technika". A předstih určitě stojí za to zkontrolovat i když je tam Vape z výroby. Na stránkách Vape jsou nákresy, v jaké poloze rotoru vůči snímači pálí jiskra. Ono to nějak jede, když je předstih klidně 6 mm, ale po nastavení na správnou hodnotu je hodně znát zlepšení. Jak už bylo zmíněno, prvně bych vyměnil filtr vzduchu.
[Jad]
(3.7.2020 12:24:33)
dekuji za reakce.
vape je od vyroby stejne jakou dvoukomorove vyfuky- tam uz by se predstih snad nemel nastavovat?
sejmul jsem spodek lovakove komoroy, zadny extra bordel uvnitr jen trochu rzi ale fakt malicko, trysky ciste, velikost se musim podivat, clonka zda je jeste nevim...
svicky kouknu ale taky jsou nove i fajfky...
vasek
nemate schema s osazenim nastavovacich prvku pro karburator?
[domestik]
(3.7.2020 12:04:44)
zdá se mi, že je to horší když se motor zahřeje, dusí se více... sundáno spodní víčko plovák komory, tam maličko rzi- to je dle mne skoro vždy i přes filtr, trysky uplně čisté... benzín teče dobře, to asi problem není... svíčky se podívám, díky za tip i na clonku a velikosti trysek...
stran seřizování- nemáte obrázek s popisem ovládacích -nastavovacích prvků karburátoru?
ad vape- pokud je vape, pak se předstih už nenastavuje, myslím? mám ho údajně již originální od jawy od výroby, stejně jako dvoukomorové výfuky...
vašek
[domestik]
(3.7.2020 11:58:43)
Základ je filtr. Já ho vyměnil a je po problémů. Měl jsem to podobné jako ty. A jehlu mám myslím druhej odzhora.
[víťus]
(3.7.2020 11:58:06)
Prvni bych se podival na velikost trysky v souvislosti s tim jestli je v sani clonka nebo ne. Resil jsem ten stejny problem a verte neverte delalo to prave to vape. Od vyroby je ten predstih nastaveny na uplne nesmyslnou hodnotu a je treba ho doladit.
[BooCheer]
(3.7.2020 11:24:19)
Krizoň IV. : Diky,už jsem se lekl,že neumím číst.
[skodna]
(3.7.2020 11:20:36)
Základem je, aby byl v pořádku karburátor. Tzn. vyčištěný, správně otryskovaný a správně seřízený, vč. seřízení výšky hladiny. HT bez clonky v sání má být 92, s clonkou 100. Při zahřátém motoru na provozní teplotu se musí správně seřídit volnoběžná směs. To se nejlíp udělá tak, že se nejdřív povolí šroubek bohatosti volnoběhu o 1 otáčku, motor se nastartuje, a poté se šroubek dále povoluje cca. po 1/8 otáčky. Je třeba vždycky chvilku počkat, až se změní otáčky motoru. Ochuzováním směsi (povolováním šroubku) otáčky stoupají až do určitého okamžiku, kdy se směs ochudí moc a otáčky zase začnou klesat. Je třeba najít takovou polohu šroubku, při které jsou otáčky nejvyšší. Pak se provádí doseřízení reakce na plyn, kdy se krátce práskne plynem (přidání a rychlé ubrání), kdy motor musí okamžitě reagovat. Pokud reaguje s prodlevou a otáčky pomalu padají dolů, je směs moc chudá. Pokud se mu vůbec nechce do otáček, je směs moc bohatá. Obvykle je nutno od polohy šroubku, kdy jsou otáčky nejvyšší, nutno šroubek trochu dotáhnout (cca. o 1/8 - 1/4 otáčky). Takové nastavení bývá optimální. Na závěr nastavíš velikost volnoběžných otáček šroubem dorazu šoupátka. Volnoběžné otáčky doporučuji nastavit na cca. 1100 ot/min. při nižších se obvykle motor špatně sbírá z volnoběhu při rozjezdu z křižovatek a musí se nejdřív trochu protůrovat.
[Ota]
(3.7.2020 8:36:41)
Skodna: N15c jsou naprosto vpohode kdyz trefis dobrej kus. Maji mensi problem s quality control, obcas natrefis na zmetek z vyroby.
[Krizoň IV.]
(3.7.2020 8:26:44)
Akamu:Prosim proč jsou N15C špatný. Nedávno jsem je koupil a chystám se namontovat do 634. Diky za prominutí plevelení dotazu.
[skodna]
(3.7.2020 5:08:16)
hadr v sání, nedotékající benzín?
[maspe]
(2.7.2020 23:31:16)
co znamená: když de do záběru hrozně moc, asi více zahřátý?
pokud se dusí při plnym plynu, tak: obligátní- hadr v sání, špatný svíčky (brisk N15C), špatná HT
[Akamu]
(2.7.2020 22:51:57)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13