Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 1, poslední: 23.7.2020 21:02:5267909.Informace
Zdravím vás pánové. Dnes jsem se přehraboval fichtlšrotem a narazil jsem na divnou převodovku pasující do motoru typ Jawa 05. Výstupní kolečko má o dva zuby méně než klasické a předloha má zase o dva zuby více. Náboj výstupního kolečka je o dost delší než originál, takže tam nelze dát víko zapalování. Zpracování dílů vypadá stejně jako u klasických. Zajímalo by mě zda někdo netuší z čeho by to mohlo být pokud to není z pionýra, ale pasuje to tam. Nebo zda se to nedávalo do nějakých motorů, které byly třeba k jinému účelu - pila/sekačka/kdovíco. Nikdy jsem se s tím u 05tky nesetkal tak mě to zajímá. Fotky níže. https://pasovec5.rajce.idnes.cz/Prevodovka/1445350109 https://pasovec5.rajce.idnes.cz/Prevodovka/1445350172
To Pásovec: Že ses s tím u 05tky nikdy nesetkal považuju za úplně normální. Seš si jistej slovem "pasující"? Zkoušel si dát předlohu co má "o dva zuby více" do karterů J-05 ? Nevyčuhuje kus předlohy do spojky ? A proč "tam nelze dát víko zapalování" ?
Je to rychlá převodovka 17/21. Převodovka s tímto modulem se používala asi tak před 20-ceti lety. Dneska je tvoje "divná" převodovka vhodná akorát tak to motoru kterej má tkz. cestovní úpravu válce, protože sériák se s ní do kopce skoro nerozjede, a ostrej klasik (někde nazývaný vořežplech nebo speciál) jí očeše. Namaluj si pilovej diagram, nebo se koukni na stránku fichtl enduro, hned pochopíš k čemu je.
[fk] (23.7.2020 21:02:52)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 25.4.2024 15:36:38