Příspěvků: 4, poslední: 7.8.2020 18:41:5967963.všechno ostatní
Ahoj, lze a popř. co je potřeba k přihlášení moto, která má papíry ještě z NDR.
díky
Protoze k tomu nikdo nic nepise, dovolim si jeste malou poznamku. Trochu jsem to hledal a vlozim tenhle citat z jednoho fora:
Alles was 1992 nicht umgemeldet wurde, war nach der Meldefrist automatisch abgemeldet und die DDR Scheine eh ungültig. Mit denen kannste ja heute auch nicht mehr rumfahren. Sie gelten lediglich als Basis für die Ausstellung neuer Papiere, was aber auch ohne DDR Brief ohne weiteres möglich ist.
To znamena, pokud mas jen DDR papiry, bude potreba nechat v Nemecku udelat tzv. Vollabnahme u Dekra napriklad, jako podklad pro to se predlozi ty ddr papiry, aby bylo z ceho vzit technicky data. Neni podminka, ale je to lepsi. Cena toho Vollabnahme muze byt tak 100 €. Potom s tim dojit na prihlasovaci urad a nechat vystavit normalni papiry, Fahrzeugschein a Fahrzeugbrief. Coz muze stat kolem 40 €. Pri tom bud odhlasit na vyvoz do CR nebo to pozdeji udelat z CR. To odhlaseni z CR nevim na 100 %. Pak procedura v CR, to uz neznam. Zda to v Nemecku musi delat majitel tech ddr dokladu nebo kupujici podle nejake kupni smlouvy, by byla otazka na Zulassungsstelle (prihlasovaci urad).
[vwkäfer]
(7.8.2020 18:41:59)
Asi by bylo vhodny jeste v Nemecku nechat udelat normalni papiry, Fahrzeugbrief a Fahrzeugschein, a pak to teprve prihlasovat v CR. Otazka je, zda to vubec pujde, kvuli mozna neexisujicimu pojisteni po sjednoceni, po asi neuskutecnene preregistraci na zapadni RZ po sjednoceni atd atd.
[vwkäfer]
(5.8.2020 20:52:10)
De iure tam osobně nevidím problém - dokládají technickou způsobilost v členské zemi jsou a platné. Předpokládám, že je potřeba standardí kolečko: dovozová technická, pojištění, případně výpis technických parametrů od výrobce/distribuora.
Co si ovšem kde a jaký úředník usmyslí, to je těžké říct.
[JZ]
(5.8.2020 14:53:19)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 18:34:13