Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4156397
Online: 1984
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
hkabour
holdas
Ota
Čezet-rider
Čezet-rider
hkabour
Ota
Petan69
zahradník
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
převodovka nebo spojka
[hkabour]
(17.8.2020 12:35:49)
Příspěvků:
8
, poslední:
17.8.2020 17:30:30
67990.
Informace
ahoj,
chtěl bych se zeptat jak seřídit spojku nebo převodovku. Jawa 250 353 rok 1961.
mezi 2 a 3 nebo 3 a 4 když zařadím rychlost tak spojka zustane vystavená. páčka se nechce vrátit. jen když trochu dám nahoru řadičku tak se to chytí.
díky
Zkontroluj tyto pružiny:
https://ariocarpus.rajce.idnes.cz/Repase_353_1962/641766842
trn musí být mezi pružinami, ne v závitu pružiny.
Taky se podívej na vačku, jestli chodí jak má a promaž ji.
https://ariocarpus.rajce.idnes.cz/Repase_353_1962/642345252
[holdas]
(17.8.2020 17:30:30)
Čezet-rider: On ale právě potřebuje pružinku, která vrací řadičku do střední polohy.
hkabour: Pokud ty pružinky budeš měnit, vyměň rovnou obě dvě.
[Ota]
(17.8.2020 15:55:55)
[hkabour]: Ta pružina z předchozího odkazu je do kulisy pro správné navracení páky do výchozí polohy. Zde je ta správná pružina k západce řazení:
https://www.fi
chtlkramek.cz/
nahled/pruzin_
rad_vidlicky_s
tarsi.html
[Čezet-rider]
(17.8.2020 15:41:38)
[hkabour]:Například u Sesy:
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_razeni.html
[Čezet-rider]
(17.8.2020 15:40:07)
děkuji vám za info. Pokusím se na to podívat. kde bych mohl tuto kvalitní pružinku objednat?
díky
[hkabour]
(17.8.2020 14:09:21)
Nejprve zkus vyčistit, promazat a seřídit celý poloautomat - tedy vypínací mechanismus spojky pod pravým víkem. Nezapomeň i promazat lanko. Pokud ti ale přímo zůstává viset řadicí páka ve spodní poloze (tzn. když ručně vypneš spojku a šlápneš na řadičku směrem dolů a ta se nevrátí po jejím puštění zpět do střední polohy), tak je na řadě unavená či prasklá pružinka v tzv. kalhotkách - unašeči západek. Vyměnit to lze po demontáži levého víka motoru a demontáži spojky. Při vytahování řadicí hřídele je nutno přidržovat západku (čertíky), aby nevyskočily do převodovky! Ideálně planžetou zasunutou mezi kulisu a kalhotky.
[Ota]
(17.8.2020 14:01:56)
Pod pravým víkem je vačka automatu, zkus jí promazat.
[Petan69]
(17.8.2020 13:36:42)
U mně to byla kdysi na panelce slabá nebo prasklá pružinka, co vrací řadičku do středové polohy. Když vytáhneš řadící hřídel, tak je uvidíš v řadícím automatu. Pozor při výměně na nekvalitní-nepřesné náhražky. Někteří si tu stěžovali, že pružinky jsou po zmáčknutí vyšší, než byly původní a že řadička kvůli tomu nechodí úplně do krajních poloh a špatně dořazuje rychlosti. Někdo ti tu jistě napíše tip, kde sehnat kvalitu. Za mně bych se nejdřív zeptal Montyho.
[zahradník]
(17.8.2020 13:08:13)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14