Příspěvků: 9, poslední: 24.10.2020 20:13:2968141.Informace
Ahoj, nemá někdo prosím oměřený, jestli je odlitek těchto válců stejný a liší se pouze ve vrtání, nebo jsou kvůli zdvihu i posunuté kanály? Mám tu válce z 471, které někdo v minulosti převrtal na 350kový písty a chtěl bych je teď použít na motor 472. Mám tu jen 250kový válce, tak to nemám jak oměřit. Díky.
Sací kanál zvětšit potřeba není, protože i u 250/471 je něco přes 26 mm. Ty kartery jsou kromě čísla taky stejný, kromě teda posledních verzí... A frézovat taky nic nemusíš, rám pro 250 i 350 je (až na pár v tomhle případě zanedbatelných) stejný.
[Bakoun]
(24.10.2020 20:13:29)
Ano, blok je stejný, do motoru 471 jdou dát díly z 350.
Osobně vyzkoušeno.
Hlavy netřeba upravovat, vejdou se i vysoký.
Ještě je potřeba karbec 26 mm, a zvětšit sací kanál.
[monty]
(24.10.2020 18:41:09)
rozdíl VÝŠKY válců je 3,5mm,protože rozdíl zdvihu je 7 mm.
Spletl jsem se, jsem starej,blbej,a omlouvám se všem,který to urazilo.
[monty]
(24.10.2020 18:39:34)
Díky za nabídku, ale zatím si je nechám. Ještě teda jeden dotaz, kartery jsou ale stejný, ne? Tak že by do 471 karteru šla dát klika 350, válce 350 a hlavy 350 na kterých by se musela odfrezovat žebra po vroru 471, aby se vešel motor do rámu.
[M.L.]
(24.10.2020 14:35:52)
250/471 zdvih: 58 mm, 350/472 má zdvih 65. Nepoužiješ je. Ale kdyby ses jich chtěl zbavit. Válce 350/472, 634 bych doma vyhrabal.
[Bakoun]
(24.10.2020 12:18:57)
Tak to je škoda, díky za info..
[M.L.]
(23.10.2020 21:38:12)
Prohodit nelze n
[Jin]
(23.10.2020 21:32:20)
samořejmě je to jiný - rozdíl zdvihu je 3,5 mm, takže by jste to musel o 7 mm podložit,a dopilovat kanály- jinak by píst nahoře vyskočil z válce.
[monty]
(23.10.2020 20:41:15)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14