Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Seřízení karburace 634 [Czadek](10.12.2020 13:47:40)
Příspěvků: 24, poslední: 18.12.2020 23:25:4368246.Nejede nebo nestartuje
Zdravim, má 634 při vyšším zatížení stále zvoní. Pod plným plynem ale přestane (když jde směs z jehly). Mám jehlu 3 zářez, bohatost 0,5 ot. VT 65, HT 115, airbox bez clonky a vape. Kouřit začíná až pod plným plynem, svíčky cihlové. Jsou trysky správné ? Díky za odpověď
to longr : konečně nějaká smysluplná rada, zkusim ještě pořešit tloušťku těsnění, nebo rovnou vyměnim hlavy. Tak dík /až na ty kecy o věštecké kouli8-)/ [Czadek] (18.12.2020 23:25:43)
A kolikátý máš výbrus? [pračlověk] (17.12.2020 17:56:15)
Czadek: Jestli čekáš, že někdo z mléčné věštecké koule vyvěští jednoznačnou odpověď, tak čekáš marně. Na dálku se v tomhle radí blbě. Každý slyší jinak . Mně taky kalif 250 v určitých režimech detonoval, když jsem neměl těsnění pod hlavou. Byla velká komprese a asi malá antidetonační štěrbina. Na stooktan to ale dělalo méně. Jakmile jsem dal těsnění, je klid. [longr] (17.12.2020 11:03:55)
Jestli to delas od roku 96 tak by ti melo bejt jasny ze pokud s tim zmena pozice jehly nic neudelala, tak to nebude serizenim smesi.
Bych se spis klonil k tomu ze tam fakt pri te dane rychlosti neco mechanicky klepe a rezonuje, ale to by chtelo slyset ten zvuk.
[Krizoň IV.] (16.12.2020 14:12:41)
Tak Vám opravdu děkuji za tyhle "rady"... Dělám Jawy od r. 96, tuhle jsem měl do šroubku rozebranou. No myslel jsem, že tady třeba někdo bude mít nějaký nápad, co s tím seřízením. Jehlu jsem samozřejmě zkoušel ve VŠECH zářezech, na 4 a 5 zářez se to nepatrně zlepší, ale přijde mi to jako nesmysl. [Czadek] (16.12.2020 11:17:26)
A jdou ty zvuky opravdu z motoru? Nerezonuje ti nějaký plech, povolený motor... [Petan69] (15.12.2020 23:22:34)
Zvuk natocis, vezmi gopro a chyt ho pod nadrz.

Co to udela kdyz zvednes jehlu o zarez ? Pokud to je fakt chudou smesi, tak to cinkani musi zmizet, pokud to tam zustane, tak problem neni v serizeni smesi.
[Krizoň IV.] (15.12.2020 21:46:29)
Zvuk těžko natočim - začíná tak při 90 km/h. Gumičky mezi žebry mám. Karbec byl uloženka. Gufera nová, všechna těsnění taky - pořád stejné. Jehlu zkusím vyměnit, ale byla nová v novém karb. Jediný co jsem nevyměnil je airbox - nesehnatelný, ale opravený epoxydem. Tak dík za rady. [Czadek] (15.12.2020 17:57:38)
a) Zkus natočit zvuk a pošli odkaz
b) Máš v hlavách nastrkané ty gumičky v žebrech?
[zahradník] (15.12.2020 7:29:47)
Svíčky rozhodně nebudou problém. To bych spíš tipnul, že někde něco netěsní - gufero na klice, těsnění pod válci, hlavou, karburátorem... Přisává falešný vzduch a pak ten karburátor nejde pořádně seřídit. Vyčistit palivový kohout, zkontrolovat díry v těsnící gumičce a zahodit případný papírový filtr na hadičce taky není od věci. Těch jehel je skutečně víc typů, jak píše Krizoň IV., to se dá taky vyzkoušet. Ale nikdy se mi nepodařilo zjistit, která tam má patřit - něco jsem vylosoval. [Jad] (14.12.2020 14:30:37)
Svicky N15 jsou vporadku, tema to neni, pokud s tim nejezdis po sahare.
Novy cesky karburator ? To mi zni dost podezrele. Tos nekde sehnal ulozenku jikov ? Novy karburator porad jaksi negarantuje ze mas spravne TVAR jehly, je nekolik typu a nespravny tvar jehly nadela hodne. Ale je pravda ze ten by to spis obohatil nez ochudil.
[Krizoň IV.] (14.12.2020 13:21:29)
Tak ještě jednou - No jak řikám - předstih na to nemá vliv (dlouhodobý laborování), zkusil jsem i vyměnit karburátor za nový (český), nové válce a písty. Pořád stejné - záhada 8-) Svíčky mám N 15 C, tak jestli nezkusit studenější ? [Czadek] (14.12.2020 12:50:30)
Czadek: To zvonění se více podobá zvuku cinkání jako když spadne šroub na podlahu? Nebo je to jako když mlátíš ocelovou trubkou do válců? [spec] (12.12.2020 10:10:45)
Pokud ti to zvoni pri strednim plynu, tak to je oblast rizena jehlou a ne tryskou, hledej timpadem problem v jehle. Nejen v pozici, ale i v tom zda neni vymackana, zda neni vymackane sedlo jehly v karburatoru, a nebo zejmena zda tam vubec mas spravnou jehlu. Tvary jehel se lisi a klidne tam muzes mit nejakou co tam nepatri. [Krizoň IV.] (11.12.2020 23:45:51)
Jsou už vjen dvě řešení:
1. Zkusit jinej karburátor. Ten třetí zářez na jehle je počítaný odkud?
2. Nejezdit na vyšší zatížení
[pračlověk] (11.12.2020 19:36:23)
Ano, taky to vim. Je to opravdu v karburaci, zvoní jen při vyšším zatížení.
Tak díky za rady.
[Czadek] (11.12.2020 17:59:53)
U hliníkových těsnění pod hlavou je třeba mít o 2 mm větší vnitřní průměr než je vrtání ve válci. Protože se hliník dotažením hlavy rozmáčkne a může vlézt do spalovacího prostoru. Pak se ti tam nažhaví a zapaluje směs, když to není žádoucí. [kriz] (11.12.2020 12:44:31)
Na utěsnění hlav používám hliníkové kroužky, vždycky nové. Žádný tmel, nic takového. [Czadek] (11.12.2020 10:25:19)
Nepoužíváš náhodou na utěsnění hlav těsnění, nebo tmel? přesahující těsnění (po dotažení se rozmáčkne), nebo vylezlý tmel do spalovacího prostoru může způsobovat předčasné samozápaly a detonace. [zahradník] (11.12.2020 9:15:09)
No jak řikám - předstih na to nemá vliv (dlouhodobý laborování), zkusil jsem i vyměnit karburátor za nový (český), nové válce a písty. Pořád stejné - záhada 8-) Svíčky mám N 15 C, tak jestli nezkusit studenější ? [Czadek] (11.12.2020 9:05:18)
Volnoběžná tryska má být jen 55. Musíš to mít při volnoběhu a v oblasti přechodu hrozně bohatý. Není to jen překlep? Cihlová barva je správně. Předstih ovšem má být 3 mm (2.7 - 3.2 mm). Tak jestli to není tím. [Ota] (10.12.2020 20:08:48)
Dále karbon na pístu a hlavě, nevhodný svíčky, těsnění zasahující do spalovacího prostoru... [pračlověk] (10.12.2020 19:48:09)
Dík, ale předstih je přesně 2 mm a dělalo to i s kladívkama s jakýmkoliv předstihem.. nemá vliv.. jo a je to 634 - 7, dvoubudíková konopnice. [Czadek] (10.12.2020 19:24:12)
Zvonění můžou být detonace, ty mohou být velkým předstihem. Na mým Vape, co mám na 634, byl z výroby předstih asi 6mm. Mrknul bych na tohle. Trysky mám stejně. [pračlověk] (10.12.2020 18:28:03)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14