Příspěvků: 13, poslední: 25.12.2020 17:23:3068264.Tuning a přestavby
Tušíte někdo jaká může být na typickém jawim motoru (kejva, panelka, čtyřka) teplota karburatoru?
Problém byl v necitlivém dotahování, až kolikrát začala praskat ta podložka. Pokud se použije dobré těsnění, netřeba to rvát, aby to těsnilo. Pokud se používá opakovaně starý, smačkaný papír a chytne klíč do ruky někdo s olšovýma rukama, tak to zkroutí. Ale hodně tepla přenese skutečně i svorník. Pokud by se trochu lízla příruba, aspoň se srovná a o tolik k tomu půlmilimetru lze přidat. Klidně použít nějaký milimetrový Victor Reinz a z toho to střihnout. Lepší, než nic.
[longr]
(25.12.2020 17:23:30)
odfrezovat prirubu o milimetr je taky moznost, otazka je jak moc se to pak bude prohybat, kdyz uz tedka na rovnou prirubu nenarazis. Radsi bych neubiral moc materialu pokud to nebude nutne.
Spec: vetsina tepla jde pres prirubu. H a TR karburatory maji bezne problem s tim ze po dlouhe jizde se benzin v plovakovce vyslovene vari, SBD ktere se montuji pres pertinax tenhle problem nemaji.
[Krizoň IV.]
(22.12.2020 16:54:30)
Teplo prostupující mezi žebry ohřívá karburátor minimálně. V zimě ti klidně omrzne..
[ED250]
(22.12.2020 15:06:46)
Otázka je, jaký vliv má přenos tepla pomocí příruby a jaký přenos proudem vzduchu za válci.
[spec]
(22.12.2020 12:53:46)
Sice J640, ale běžně se mi stávalo, že jsem na karburátoru neudržel ruku, takže +60°C bude mít určitě.
[Borderer]
(21.12.2020 8:18:44)
Jakýkoliv plast odpovídající pevnosti je dostatečný izolant, bohužel se teplo stejně přenese přes štefty a matice na přírubu. Jediný spolehlivý řešení je gumové hrdlo jako na modernějších cizích strojích, případně a la 638.
[PavelEC]
(20.12.2020 17:35:33)
To Krizoň IV.: Hm, zajímavá myšlenka... Když o tom tak přemýšlím, tak přesně to samé budu asi taky realizovat :-D Na Trabantu byla pro novější karburátory 28H1-1 použitá taková silnější podložka červené barvy (Starší karburátory např. 28HB2-7 mají podložku ze silného (asi 4-5mm) pertinaxu. Možná by ta červená podložka z H1-1 byla dobrá volba nebo je zde i jiný nápad?
[jelenl]
(19.12.2020 22:43:56)
Na osmičce pokud chcu rozebrat karbec po zastavení, nedá se držet v ruce, tipuju víc než 45°C.
[spec]
(19.12.2020 18:58:35)
Kdyz uz nikdo nema pricetnou odpoved, priseru se s dotazem. Nenapada nekoho cim tepelne odizolovat karburator na jawe, tak aby to melo maximalne pul milimetru tloustku ? Jde mi o to dostat SBD karburator pod TR kryt karburatoru
[Krizoň IV.]
(19.12.2020 18:26:21)
No, to záleží na tom, jestli má korunovirus nebo ne.Tam je takovejch proměnejch, že snad vůbec není možný odpovědět. Dovolím si parodovat (monty)ho: Je-li umístěn motocykl 24 hodin v garáži, kde je stálá teplota 20 stupňů, má i karburátor 20 stupňů. Hezký den.
[OREL]
(19.12.2020 17:00:24)
tak 60 stupnu možná někdy? Kráce po zastavení po dlouhé jízdě - přestaně se chladit vzduchem, a pobere teplo z horkýho motoru.
[monty]
(18.12.2020 22:10:50)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14