Příspěvků: 15, poslední: 3.1.2021 11:17:1668276.Informace
Ahoj všem, je normální že ojniční ložisko na klice Jawa 50 typ 20 má sklony se mírně zadrhávat? Je to normální, nebo odflaknutá oprava klikaře?
Klika je repasovaný originál, ojnice je původní.
Uhlíř neber to špatně ale kupovat na burze klikovku po go. to mne bude jasny jaka to je kvalita.
dovez to nekomu kdo to rozlisuje a opravy. nezli ztracet cas pulenim motoru az se to to tam rozsype
[Free]
(3.1.2021 11:17:16)
Ano, je to k jedné straně.
Já bych reklamoval ale koupil jsem to na burze bez papíru, takže jde o to, zda to dát znova na repas nebo to zkusit rozjezdit. Ale přiznám se, že bych raději vsadil na jistotu, mám hezký válec i kartery a nerad bych to zničil. Takže pokud podle vás hrozí rozlitnuti kliky, půjde znova na repas.
[Uhlíř]
(29.12.2020 13:46:22)
A děje se to pořád na jednu stranu?
[ED250]
(29.12.2020 12:25:58)
[Uhlíř]: V tom případě jedinou možností je reklamace.
[Čezet-rider]
(29.12.2020 11:50:06)
U mě to teda takový extrém není, vždy kliku otočím jedním prstem, ale prostě přitahuje se ke straně, když se přitáhne jde kousek víc ztuha, pak odskočí a zase jede hladce. Stále to útočím pouze prstem. Po vydatném prolití olejem je to o něco lepší. Ptám se z důvodu, aby mi nevylitaly jehly ze spodního ojničního ložiska a nezmasakrovaly motor.
Jinak jak je to s rčením, že špatná klika zvoní?
[Uhlíř]
(29.12.2020 10:59:16)
Tohle se nezajede. Podobnou kliku,ale na 250 kejvačku mi jednou ukazoval Mates. Na první dojem vše chodilo krásně hladce. Po pár otáčkách se ovšem ojnice našroubovala ke straně a ojnicí nešlo hnout. Musela se zase vyšroubovat na opačnou stranu. Zákazník k nim prý s touhle klikou v motoru přijel s tím, že motor jde hodně z těžka. Šla ke klikaři na reklamaci.
[Ota]
(29.12.2020 9:22:41)
Tak ojnice má mezi setrvačníky vůli, ale po pár otáčkách ji to jakoby našroubuje ke straně a pak odskočí a je zase volná. Zajede se to?
Řekněme si upřímně, já jsem schopný kliku vyprat v benzínu a namazat olejem, ale něco lisovat nemám šanci. Vzhledem k tomu, že jsem kliku kupoval z druhé ruky tak ani nemám komu reklamovat. Tudíž budu muset koupit repliku a nechat si vršek předělat na bronzové futro:(
[Uhlíř]
(29.12.2020 8:59:50)
Kliku na lisu odtlačit na požadovaný rozměr a znovu vycentrovat.
[ED250]
(29.12.2020 8:50:08)
Čezet, ale já myslel ložisko mezi setrvačníky, ne uložení pístního čepu.
[Uhlíř]
(29.12.2020 7:10:35)
Uhlíř: Drážka neb otvor. Jelikož nebylo napsáno, zda jde o originál ojnici nebo CKR, tak to je jako věštění. V případě jehel, to bude jak píše ED. Osobně dávám přednost originálnímu řešení na bronzu.
[Čezet-rider]
(28.12.2020 22:12:26)
Ed 250: co s tím? Řešit/ neřešit? Rozjede se to? Mám jen strach aby se mi z toho ložiska nevyvalily jehly a nezničily celý motr
[Uhlíř]
(28.12.2020 19:04:54)
Čezet rider: A jakou mazací drážku máš na mysli?
[Uhlíř]
(28.12.2020 19:02:58)
Tohle dle mého pohledu se to vždy děje kvůli většímu sevření setrvačníku k sobě.
[ED250]
(28.12.2020 19:02:41)
Bude tam otřep v místě, kde byla provedena mazací drážka. Stačí srazit otřep.
[Čezet-rider]
(28.12.2020 17:36:42)
Vypral bych klikovku v benzínu a vyfoukal stlačeným zduchem ložisko. Pokud bude zadrhávat dál, tak bych jí vereklamoval.
[Petan69]
(28.12.2020 15:29:27)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14