Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
ČZ 477 -rady [Sportkař](2.1.2021 18:07:29)
Příspěvků: 4, poslední: 4.1.2021 17:07:4668285.Veteráni
Ahoj,

1) poradil by mě někdo, jak přijde správně složit hlavní stojan na ČZ 175/477 ? Mám tu trubky, pružinu a v té pružině má asi něco být, že ?

2) Máte někdo zkušenost s touto sadou čepu na kyvku ? Pasuje to, má tam být skutečně mosaz ?
http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&product_id=10230&search=%C4%8Dep+kyvn%C3%A9+vidlice

3) Na zadní kyvce mám na jedné straně deformaci a na stranách je patrný rozdíl. Je mi teda záhodno, jak se to mohlo stát, jelikož rám se zdá být OK. Zřejmě ohlá kyvka že ?

4) Na rámu je zadní madlo, které měla 487, podle čísla rámu a originál štítku je to rám na 477, dělalo se něco takového na vývoz třeba ? Nebo to je dodělávané ?
https://ibb.co/album/w74NYH

Děkuju
Teď koukám, že máš čep páky zadní brzdy vedený čepem kyvné vidlice a přepákování pro 477. V tomto případě je to jasně neodpovídající kombinace s tou kyvkou se zmáčklou trubkou... [Peterson] (4.1.2021 17:07:46)
Jo, ta "zmáčknutá" trubka kyvky u čepu vlevo je originál u 487, 485, 472 patřičný ročník. Tvoří místo pro přepákovaní táhla zadní brzdy. U 477 je to táhlo jakoby venkem a trubka kyvky není zmáčnutá. Aspoň na počátku výroby. Nezměnilo se to u 477 mladších ročníků? Jak máš táhlo k zadní brzdě? [Peterson] (4.1.2021 17:00:25)
https://z477.rajce.idnes.cz/kyvka_plus_krk_cz_477 , primárně jsem to tedy fotil kvůli složení kyvky, ale snad z toho něco vykoumáš i ohledně stojanu. [T. A. Jawettsson] (4.1.2021 6:50:42)
máš tam kyvku 487. Na složení koukni do katalogu, blbě se to vysvětluje.
Úplně správně by to měl být bronz, ale s tím se nechce nikdo dělat a je to drahý, a všichni to chtějí mít levně, tak jsou mosazný, byť tam správně nepatří.
[maspe] (3.1.2021 22:33:15)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14