Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 14.1.2021 16:13:2968320.Informace
Ahoj, najde se tu někdo kdo má zkušenosti s klempířinou a poradil by mi. Potřeboval bych poradit nějaký tip jak vyklepat promáčklinu po celé délce výfuku, jedná se o tzv. rybinový tlumič výfuku Jawa 250 Kývačka. Výhoda je že tento výfuk je rozebiratelný a je přístup zevnitř ale stejně si nevím rady. Děkuji.
Já používám teflonovou šňůru. Nesmí se jí tam ale narvat moc, pak to utemuje takovým způsobem, že je to nerozebiratelné. [grošák] (14.1.2021 16:13:29)
Je do 250°C, mám na 455 se šňůrou a v pohodě. [holdas] (13.1.2021 21:17:41)
holdas: Udrzi to i utesneni kolena na valci ? [Krizoň IV.] (13.1.2021 20:30:27)
Na začátku náběhu dát housenku Wurth DP 300 smontovat, přebytek utřít a je to navěky. [holdas] (13.1.2021 19:51:43)
Origo tam nebylo nic.Já to lepím průhledným silikonem, obyčejným stavebním za 100,-. Vejfuk pak není poblitej olejem. [monty] (13.1.2021 19:47:22)
Děkuji za radu, výfuky se mi podařilo obstojně vyklepat a už to vypadá mnohem lépe. Teď zas mám ještě jeden problém, skládám výfuk zpět a nevím jak správně utěsnit koncovku výfuku. Byla tam pod tou koncovku namotaná těsnící šnůra, tuto šnůru mám novou a teď nevím jak jí tam správně namotat. Zkoušel jsem ji namotat dovnitř tlumiče a pak nasadit koncovku ale šnůra se tam zkroutí a koncovka ani nejde nasadit nadoraz k tlumiči. Druhý pokus jsem zkusil namotat šnůru na koncovku výfuku ale při nasazení zas se shrne jako ven a nezaleze celá dovnitř. Jak tedy je správný postup tak abych to pořádně zatěsnil a zároveň koncovka správně dosedla až nadoraz k tlumiči výfuku. Děkuji. [Marťas353] (13.1.2021 19:17:30)
Přesně jak píše Monty, teď to budu taky dělat , to je výhoda rybin. [Sukin] (13.1.2021 9:49:29)
Rozebrat, umejt, a strčit dovnitř co největší ocelovou kulatinu.A potom gumovou nebo dřevěnou paličkou vyklepat. [monty] (12.1.2021 21:57:26)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,047 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.3.2024 0:22:22