Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4156283
Online: 2194
Přihlášených: 3
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Petr
Petr
Krizoň IV.
Petr
Krizoň IV.
ED250
ED250
Free
Krizoň IV.
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Karburátor Jikov 2924H
[Petr]
(16.1.2021 15:58:46)
Příspěvků:
8
, poslední:
17.1.2021 20:51:38
68328.
Veteráni
Dobrý den. Šoupě má v karburátoru poměrně velkou vůli je to problém? Šoupě má 25,3mm a karburátor je 25,7mm. Na obojím je vidět ošoupání...Děkuji
Díky za vysvětlení. Promyslím to a uvidím ale asi ten repas aby to bylo origo. Tisíce km bohužel nenajedu není čas ale jezdit jezdím tak to chci mít v cajku. Díky
[Petr]
(17.1.2021 20:51:38)
SBD je vyrazne dospelejsi karburator nez H. Zasadni problem H karburatoru je lanko soupatka ktere neni v ose soupatka. Soupatko timpadem pri otevreni plynu tlaci na stenu soupatkove komory sikmo, a dochazi k vyrazne brutalnejsimu ochozeni komory i soupatka.
Takze i kdyz nechas ten H karburator repasovat, po nejake dobe se ten samy problem projevi znova.
To reseni co postoval ED250 je super, pokud bys hodlal na peraku najezdit hromady tisic kilometru a trval na origo karbu, dava to smysl.
SBD2924 se daval do CZ 175, a je jich porad k dispozici hromada Idealne vyrazit na burzu, karburator zkontrolovat - ze nema strzene zavity, vymackany doraz soupatka, ze soupatko nema vuli v komore. Natryskovat tak nejak podobne jako H, a zkouset jak to pojede. To co je za pomlckou ve znaceni karburatoru te nezajima, to je pouze oznaceni trysek tak jak v tom byly z tovarny.
Problem je kryt karburatoru, reseni je bud na to kaslat, dat SBD karburator bez krytu, a jezdit, nebo sehnat kryt z pulbubna / kejvacek co mely jeste TR karburator ( s dirou na lanko ve stredu) dat vicko plovakove komory z TR karbu, a pak se to vejde.
[Krizoň IV.]
(17.1.2021 20:29:07)
Všem děkuji za odpovědi. Líbí se mi varianta zamečnictvíkraus... Případně ten karburátor SBD ale to znamená ho sehnat. Jaký je v nich rozdíl?? A je to typ 2924SBD-16b?? Díky Petr
[Petr]
(17.1.2021 17:14:13)
Jo, tohle bych potreboval provest na Amal karburatorech. Soupatkova komora je z pretazeni priruby deformovana do ovalu, a oversize soupatka pro Amal karburatory se nedelaji.
[Krizoň IV.]
(17.1.2021 10:55:27)
kamarád má karburátor u své OHC dokonce vyvložkovaný bronzovou vložkou. Tělo pak dokonale odolává a mění se jen opotřebovaná šoupátka.
https://ed250.rajce.idnes.cz/Desaty_sraz_OHC_2018/1288369431
[ED250]
(17.1.2021 9:33:54)
Jestli máš někoho se soustruhem, tak to není velká věda. Rozebereš karburátor, vylisuješ směšovač, upneš tělo do univerzály, srovnáš na hodinky a komoru osoustružíš až do čistého průměru. Změříš výsledný průměr, přes přípravek upneš větší opravné šoupátko a osoustružíš ho . Vůle šoupěte má být 0.1mm. Při menší vůli se má v létě tendenci kousat nevracet se. Od Krauze koupíš jehlu, trysku a emulzní trubici. Máš nový karburátor. Motor se chová o poznání lépe. Něco málo jsem nafotil - viz data
http://www.jawamania.info/Files/users/6423/2.jpg
http://www.jawamania.info/Files/users/6423/3.jpg
http://www.jawamania.info/Files/users/6423/4.jpg
http://www.jawamania.info/Files/users/6423/5.jpg
http://www.jawamania.info/Files/users/6423/1.jpg
[ED250]
(17.1.2021 9:29:28)
http://www.zamecnictvikraus.cz/
tady to delaji doporucuji vymenit i jehlu a smesovaci trubici pak je to jina motorka kdyz na tom jedes
[Free]
(16.1.2021 19:04:18)
Na jezdeni je to nepouzitelne, ten karburator neseridis. Vule kolem soupatka musi byt par setin. Kdysi jsem videl firmu kde delali repas H a TR karburatoru za pomoci odlitkou soupatka vetsiho rozmeru, ktery opracovali na prumer komoru kterou predtim prestruzili dokulata. Zkus to pohledat.
Ale pokud na tom chces seriozne jezdit, tak H karburator hod do supliku a dej tam SBD.
[Krizoň IV.]
(16.1.2021 18:18:37)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14