Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4156295
Online: 2271
Přihlášených: 2
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Pérák
Boco
Jenda.592
skvarek
No_-_name
maspe
Pérák
Jenda.592
Krizoň IV.
Jenda.592
Ota
Krizoň IV.
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Brzdový spínač
[Pérák]
(26.1.2021 11:54:48)
Příspěvků:
11
, poslední:
27.1.2021 21:49:40
68358.
Elektro
Ahoj všem.
Mám dotaz ohledně brzdového spínače na Péráku 250. Mám rok 48 a spínač tam nemám. Měli ho všechny Péráky nebo ty první roky ne? Díky
Ja tam mam 10W ziarovku Ba15s, koncove svetlo mam cez 3 diody v serii (kazda zrazi 0.7V -> cca 2.1V) brzdove svetlo napriamo. Paticu nemam, nechcel som znicit zakladnu svetla, tak som ju tam upevnil natvrdo a naletoval draty priamo na kontakt. Mam VAPE 12V. Pri napati cca 10V ziarovka svieti porovnatelne ako original a pri zabrzdeni skokovo stupne intenzita, je to dobre vidiet v noci aj polosere, samozrejme za jasneho bieleho dna je tazko vidiet ze vobec nieco svieti - vsetko je cervene, motorka, krytka svetla aj diamant..)
[Boco]
(27.1.2021 21:49:40)
Je to tak tak ale vejde se.
[Jenda.592]
(26.1.2021 19:00:27)
Ahoj - mám za to že je spíš problém že dvouvláknová žárovka je o dost větší a do toho krytu se nevejde. Ať se daří -
[skvarek]
(26.1.2021 18:59:30)
Maspe: pochopitelně myslels Krizoň + fretka :-)
[No_-_name]
(26.1.2021 17:42:44)
Krizon- to máš z toho, že jezdíš ve dvou
[maspe]
(26.1.2021 17:28:43)
Diky za informace.
[Pérák]
(26.1.2021 16:36:02)
Treba tuto,jde vsadit do perackyho svetla
https://www.ha
dex.cz/l003a-p
atice-bay15d-k
ovova-s-vyvody
-15cm/?gclid=C
j0KCQiAmL-ABhD
FARIsAKywVadRT
EKU12hthuCV8lc
LUhPLMjwJ8VVUr
Tn_8Brmk8qDbyB
h2rTjvo8aAkCkE
ALw_wcB
[Jenda.592]
(26.1.2021 16:21:13)
Ota: Ono me prave z bezpecnostnich duvodu duvodu prijde idealni to tam nemit. System kdy zarovka ktera normalne sviti mizerne se zkripli odporem takze neni videt vubec, a pri brzdeni se "rozsviti" mi prijde o dost horsi.
Samotna myslenka indikovat na peraku ze brzdim je absurdni, vzhledem k tomu ze Perak i po aplikaci brzd absolutne nezpomaluje, mam za to ze je fakt uplne ale uplne sumak upozornit vozidlo za mnou ze "brzdim" Jakykoli vozidlo s kotoucem zvladne zastavit driv nez Perak.
Jenda: Mas k tomu nekde fotku ? Jakou patici jsi pouzil ? Nad dvouvlaknem jsem uvazoval, ale mel jsem za to ze rozumna patice tam dobastlit nejde, a letovat draty primo na zarovku se mi nechtelo
[Krizoň IV.]
(26.1.2021 14:47:10)
Me se osvedcilo misto odporu tam dat dvouvlaknovou zarovku,patice jde normalne koupit
[Jenda.592]
(26.1.2021 14:11:27)
Novější péráky již měly brzdový spínač z výroby. Manuál z r. 1952 se již o něm zmiňuje. V roce 1948 se standardně brzdový spínač nemontoval, nicméně z bezpečnostních důvodů bych ho tam dal. I když ve dne to stejně asi nebude moc vidět...
[Ota]
(26.1.2021 13:26:55)
Mam za to ze Peraky brzdovy spinac standardne nemaji vubec, a to reseni s odporem a jednovlaknovou zarovkou se montovalo jako doplnkova vybava.
[Krizoň IV.]
(26.1.2021 12:26:59)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14