Příspěvků: 27, poslední: 18.2.2021 19:41:3868415.Informace
Ahoj, máte někdo zkušenosti se zarovnáním dosedací plochy hlavy válce. Po celém obvodu mám vystouplou hranu. http://www.jawamania.info/Files/users/13845/20210206_164536.jpg
Jediné co mě napadá, že bych sehnal kulatinu stejného průměru, dal mezi kulatinu a dosedací plochu brusnou pastu a kulatinou otáčel. Trochu mám obavu, že brusná pasta bude z té úzké hranky sjíždět a bude to nekonečný příběh.
Zároveň by mě zajímalo, co to mohlo způsobit....
Raritní
[maspe]
(18.2.2021 19:41:38)
Já jsem taky neochotně. Třeba když lidi chodí mimo provozní dobu, chtějí věci co viděli u nás a pak ukáží web jiného prodejce - "tady to prodáváte", když nechápou, že nelze do druhého dne objednat originální díly na kejvacky i v barvě s linkami, když mi vytýkají, že nevím jaký konkrétní díl se montoval v březnu 71 na tu jejich motorku, které se vyrobilo 300 kusů (nakonec strašný bastl), když se chlubí že mají tarifní motorku a následně půl hodiny žehraji, že se na to blbě shání díly a jestli jim je nesezenu ale není být drahé atp.
[maspe]
(18.2.2021 19:40:52)
Toho člověka si taky dobře pamatuju, neochotný a každý dotaz ho otravoval víc jak pohyb k regálu, kde měl něco najít a podat na pult. Ale zase jsem měl věci hned a jely semnou 300 km domů k montáži. I Ústí prodává cca +/- to co ostatní a mají široký sortiment, reklamace bez problémů, ale ne u toho podivného člověka.
[Banak]
(18.2.2021 0:20:12)
drbík: ano je to super server a skvělá komunita .. už od růžové jawamanie, kdy jsem se tu učil jako jouda, co v 18ti našel 354 rozebranou v garáži po tátovi. V představě, že ji dá do kupy a na střední s ní bude balit holky. Akorát jsem o tom věděl prd a navíc v tý době jezdit na červený Jawě bylo out. Kdo neměl Japonce, byl socka.
[Maxwell]
(18.2.2021 0:04:25)
Máš pravdu, jednou jsem musel "škrábnout" těsnění, ale jen na jedné hlavě na třiapůli.
A ta jejich pobočka v Praze nebyla špatná, jen pan prodavač byl svým způsobem trochu arogantní...
[Petan69]
(17.2.2021 21:54:34)
To těsnění je tam jen z jednoho důvodu. Vyjde levněji výroba, protože měkké těsnění eliminovalo nepřesnosti ve výrobě.
[ED250]
(17.2.2021 21:09:59)
Petan69: Dal jsem ho jednou na kejvacku 250 (mam uz tu novejsi hlavu s kulatym osazenim) a ruplo nez jsem s tim ujel 30km.
Pak jsem koupil tesneni pod hlavu 350, bylo vyseknuty uplne blbe, neveslo se. Pak nastesti moto usti v praze zkrachovalo, ja zacal davat veci od etovara, a od ty doby bez problemu.
[Krizoň IV.]
(17.2.2021 20:33:15)
Krizoň já mám to obyčejný hliníkový těsnění co prodává motousti snad uplně všude a nikde mi nic nefouká. Jak jsi to myslel, nějaká blbá zkušenost?
[Petan69]
(17.2.2021 20:18:05)
Těsnění musí být z měkkého materiálu. Není hliník jako hliník. Já i hliníkové těsnění žíhám. Musí se ale proti mědi veleopatrně, protože jinak hoří jak papír.
[longr]
(17.2.2021 20:17:50)
VW brouk má taky hlavy bez těsnění a to je dvouhlava na samostatné válce.
[longr]
(17.2.2021 20:12:48)
Vsak ja netvrdim ze to nejde, ale byl bych sakra opatrny s tvrzenim ze je to lepsi reseni.
Uplne stejne muzu tvrdi ze je spousta motoru kde tesneni pod hlavu je, a timpadem by mely byt na kazdem motoru, protoze to bude tesnit lip nez zabrouseny povrch.
[Krizoň IV.]
(17.2.2021 16:47:14)
Mám to na tvrdo na panelce i závodním Stadionu. Je to o kvalitě zabroušených ploch. Mimochodem Tatrovácké vzduchové motory tam žádné těsnění nemají a diesel má sesakra tlaky..
[ED250]
(17.2.2021 16:23:31)
Vychazeje z toho ze jsem nikdy nevidel ze by se do hlavy vytlacila ta drazka z valce, zatimco do mekkeho tesneni ano, bych rozhodne netvrdil ze dat mezi hlavu a valec mekke tesneni je k nicemu, natoz kurvitko.
Problem je samozrejme sehnat kvalitni tesneni, pokud tam clovek da treba to co prodavaji experti z moto usti tak to je vazne horsi nez nic.
[Krizoň IV.]
(17.2.2021 13:55:42)
No ja som brúsil hlavy na 634 niekoľko krát a aj tak to časom začalo tlačiť masnotu alebo pri nakopávaní vedelo streliť popod hlavu. To isté s hliníkovým tesnením. Dal som pod hlavu čierne tesnenia (nejaký uhlík) a mám s tým pokoj.
Na porovnanie s klingeritovým tesnením
https://milos634.rajce.idnes.cz/nastenka/1478776496
[Milos634]
(17.2.2021 12:40:14)
Těsnění pod hlavou je v tomhle případě zbytečnost. ba navíc kurvítko.. Pořádně zabruš hlavu za pomocí zabrušovací pasty na válec a nic foukat nebude.
[ED250]
(17.2.2021 11:39:46)
Těší mě pobavení, který tento dotaz způsobil. Musím říci, že mě vůbec nenapadlo, že by tam mohlo být druhé těsnění. Pro mě je tahle poradna, hodně cenná. Šetří čas - nemusím objevovat mnohé neprošlapané cestičky, nebo hledat informace jinde po netu. Někdy jsou mé dotazy možná úsměvné, ale ten pocit, že je s kým sdílet, ujišťovat se, poradit se, je k nezaplacení. Díky moc, za to.
[drbik]
(17.2.2021 8:38:29)
Street Punk :D
[grošák]
(16.2.2021 22:18:51)
Pokud zůstane těsnění v hlavě takhle dobře přilepený, tak ho dle mojí zkušenosti ani není třeba měnit. Těsní dobře i po opětovný montáži hlavy.
[Ota]
(16.2.2021 21:28:41)
s tím zarovnáváním těsnícího kroužku Drbik zabil :)))
[Maxwell]
(16.2.2021 20:03:58)
Čím víc těsnění, tím víc Adidas.
[Street Punk]
(16.2.2021 18:29:16)
Taky jsem to tak měl, a taky jsem to vyřešil bez fóra v době když fóra ještě nebyli, ale dneska se radši dvakrát zeptám než jednou něco pokazím.....
[rikša]
(16.2.2021 15:24:42)
Tak nás to tak mělo asi víc co jsme to vyřešili tak nějak i bez fóra 😂.
[Banak]
(16.2.2021 11:25:48)
Takhle jsem po minulým majiteli vatáhnul z jedný hvay 2 a z druhý 4 těsnění ;)
[Hlade]
(16.2.2021 10:51:29)
Jo, presne ta sama story u me. Pod hlavou byly tesneni dve, jedno slo dolu samo, druhy bylo takhle prilepeny na hlave.
[Krizoň IV.]
(16.2.2021 10:10:42)
Těsnění jsem sundával hned po té co jsem hlavy demontoval. Nicméně jsem zkusil podebrat, zda tam nebylo ještě jedno těsnění a skutečně bylo. Díky
[drbik]
(16.2.2021 8:50:51)
Jo, tohle jsem mel na hlave 639 kdyz jsem zacinal, a nevedel o co jde. Prilepeny hlinikovy tesneni, sundat a dat novy.
[Krizoň IV.]
(15.2.2021 22:17:10)
To vypadá jak přilepený těsnění, zkus to trochu podloubat.
[Petan69]
(15.2.2021 21:54:10)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14