Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Nova konopnice [Sukin](26.3.2021 21:25:15)
Příspěvků: 13, poslední: 29.3.2021 10:37:4968512.všechno ostatní
Dnes jsem měl možnost prohlednout si uplně novou 640-ku a byl jsem docela mile překvapen. Nehodnotim zastaralou koncepci motorky, ale zpracováni, které je napřiklad v porovnani s Indem uplně jinde.
Po těch letech jsou to už jen dohady, spekulace a jak to bývá i fantazírování 😂 [Banak] (29.3.2021 10:37:49)
Zdroju co tohle zminuji je spousta, ted z hlavy me napada treba Pajkovo clanek o mistralu, kde zminuje ze bezkontaktni zapalovani pro fichtla bylo vyvinute, ale do vyroby se nedostalo protoze by to znamenalo ze Mototechna by musela drzet dalsi (nedostatkove) dily a o nestala. To same je zminovane v clanku o modre lakovane konopnici, nebo v testu petikvaltu prevodovky pro TS400 [Krizoň IV.] (29.3.2021 10:15:36)
Tak si to dohledej. Proč by měli cokoli upravovat, když to pro sovětský a celkově socialistický trh bylo dostačující? Co se tu za stejné nebo o málo větší peníze dalo sehnat a člověk si to mohl dovolit? Proč myslíš, že se tak snažili pro západní trhy ještě v 70. letech zkrášlit kývačku do kalifa, zatímco jinde už byly motorky o pořádný kus dál? Proč se neujal nikasil u 638? Proč Jawa stále vyrábí motorku z 80. let a dobrou změnu opět vrátí technicky zpět? [longr] (29.3.2021 9:22:43)
Longr> zase jeden mladej pamětník? Kde jsi to vyčetl co bylo v Jawě zakázaný? A konkrétně, když píšeme o konkrétní značce. Nebo zase tlachání, komáry nijak nebdivuji. Jsme na technickým foru, ne u moravce na čt. [Banak] (28.3.2021 20:44:50)
Jawa za komárů šetřila a neupravovala, protože obrovský socialistický trh to v kvantech vzal, jak to bylo a úpravy nežádal, naopak byly spíše zakázány. A dnes, kdy naopak vyrobí tak málo motorek, se jim to skutečně nevyplatí, už mají spočítanou každou korunu navrch. Uniformita řešení, netřeba dělat jiné uložení a obrábět na jiné/jinak nastavené mašině. [longr] (28.3.2021 19:21:04)
To je jak kdyby Škodovka pořád vyráběla stodvacítku a v roce 2021 se rozhodla místo hřebenového řízení dávat zpátky šnekové. Jawa by snad měla získat památkovou ochranu jako celek... [Jad] (28.3.2021 10:46:34)
Maxwell: To je jen legrace s blížícím se aprílem, ne? Jestli ne, tak jsou v Jawě opravdu mistři - už tak předpotopní motorku místo inovací posouvat ještě zpět, to je unikát:-) [Jad] (28.3.2021 10:34:00)
Milos634: to bejvávalo, Retro 634 už má klasické uložení kyvky a řízení jako standatrtní 640ka. Výrobní úspory.. [Maxwell] (28.3.2021 1:00:02)
Ja som tuším že videl že po novom je kyvka na ihlách a krk tiež lepšie riešený [Milos634] (27.3.2021 19:05:21)
A jaký je zpracování nového stroje v porovnáním s tím stejným, ale z roku 1991? [pračlověk] (27.3.2021 18:57:04)
na fb jsou detailní fotky několika indů v čr a zpracování skoro vůbec nezlepšili (maximálně vzali svary flexou) od toho výstavního kusu (což byla normální seriovka, cca dvoutisící kus). Různé reklamačky začaly už před sezonou a to se teprve bude pořádně jezdit.
Kdyby za to nechtěli cenu luxusní, ale čínskou dalo by se tolerovat.
[blade] (27.3.2021 10:04:49)
No vyjma el.svazku za světlem jsem tam nenašel nic co by se mi nezdálo. Inda hodnotim dle výstavního kusu jiného jsem neviděl. [Sukin] (27.3.2021 8:08:28)
Kterou konkrétní část myslíš? Měl jsi obě motorky vedle sebe? Nebo hodnotis z fotek z loňské výstavy? [maspe] (26.3.2021 22:05:35)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14